Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdyby dopłata była ok 40 tyś to bym prawdopodobnie się zdecydował, ale niestety chce auto wrzucić w koszta firmy i chcę wykupi całkowity czyli auto na 2 lata leasing i pozniej drugi leasing, aby zmieścić się w 180 tyś, aby odliczyć całość, przy 540d tego się nie da zrobić i tracę dużo więcej
🙂

Opublikowano (edytowane)

No właśnie tu jest problem 😞 Mamy wybór między 520i a 540d.

520i - duże rabaty, okolo 20%, mocy mało, naped tylko na tyl, ale mozna wyrwac to auto duzo ponizej 300k

520xd - duzo mniejsze rabaty, nieduza doplata i tak naprawdę wszystko co dopłacamy to za naped 4x4, z konfigu wychodzi tam powiedzmy te 20 pare tys, ale dodajac do tego kilka % wiecej rabatu dla 520i wychodzi juz spora kwota i tak naprawdę jedynie za napęd

540 - duza doplata, male rabaty, mocy optymalnie, ale czy znowu warto okolo 100k doplacac (cena podstawowa + duzo mniejszy rabat)? 

Brakuje czegoś pomiędzy, jakiegoś kompromisu... Nie widzi mi się przesiadka z auta które ma 6s do 100 na auto które ma 7,5s, nie mówiąc już o elastycznosci 80-160km/h... 

Podsumowujac gama modeli ni w d... ni w oko. 

Brakuje 530i... nie rozumiem polityki BMW, że nie puścili na rynek EU 530... 

 

Edytowane przez kubul
Opublikowano

Przepraszam Cię, ale 530i to i tak słabe rozwiązanie, oczywiście lepsze niż 520i, ale G60 urosło i przytyło. Aż się prosi o 540i i tutaj nie mogę zrozumieć durnej polityki BMW. Ale myślę, że szybko rynek to zweryfikuje i pojawią się jeszcze inne silniki spalinowe. Inaczej sprzedaż w EU będzie mizerna...

Opublikowano
40 minut temu, Mandus napisał(a):

Przepraszam Cię, ale 530i to i tak słabe rozwiązanie, oczywiście lepsze niż 520i, ale G60 urosło i przytyło. Aż się prosi o 540i i tutaj nie mogę zrozumieć durnej polityki BMW. Ale myślę, że szybko rynek to zweryfikuje i pojawią się jeszcze inne silniki spalinowe. Inaczej sprzedaż w EU będzie mizerna...

Nie dodadzą żadnych czystych spalinówek bo im średnia emisja na to nie pozwala, a nie dlatego że im się "tak zachciało"... Interesowałeś się jak wygląda obecnie liczenie norm ? Jakie są kary ? Jakie są progi tych norm ? Polecam się zapoznać a dopiero później psioczyć na "durną politykę BMW".

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, scooterek napisał(a):

Nie dodadzą żadnych czystych spalinówek bo im średnia emisja na to nie pozwala, a nie dlatego że im się "tak zachciało"... Interesowałeś się jak wygląda obecnie liczenie norm ? Jakie są kary ? Jakie są progi tych norm ? 

Ta... i pewnie z tego samego powodu masz 320i 330i 340i i M3 .. których sprzedaje się dużo więcej niż piątek :classic_laugh:

Edytowane przez Woytas
  • Lubię to 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Widziałem reklamy na fb salonu bmw fus typu rabat i5 m60 z 600k na 460, okolo 24%, wiec pewnie w salonie kolo 30 do ugrania. Ostatnio duzo widze reklam rabatow elektrycznych bmw czy to i4 czy i5, wiec chyba sie pozbywaja. 

  • Lubię to 1
Opublikowano
5 godzin temu, kivlov napisał(a):

30 procent? Wow szkoda, że na spalinówki nawet połowy się nie da załatwić

Na 520xd dostałem 13%.

Opublikowano

Ile obecnie można realnie wyciągnąć rabatu na 520i sedan mpak z finansowaniem z własnych środków? Przymierzam się do zakupu a ktoś tu wspominał że na 520i można sporo wyciągnąć. Dzięki z góry za odpowiedź.

Opublikowano

Wiem, że max z maxów jaki można było dostać, ale bez xdrive to 16-18% ale to było na 520D. Elektryki mnie nie przekonują poza osiągami więc na nie nie patrzę, ale 540D byłby cudowny, ale 520D  xdrive najbardziej rozsądny.

Opublikowano

W połowie marca składaliśmy zamówienie na 520d dostaliśmy 18% i to był max w kilku salonach, ale przez telefon(nie po rozmowie na żywo) bez xDrive, z finansowaniem, bo bez finansowania czy tam finansowanie poza salonem chyba 17% było. 
 

Opublikowano

Ja wolałbym 40i, ale nie ma 😞 Hybryda mi się nie podoba, a w elektryku kusi mnie cisza i w sumie mało jeżdżę w trasy więc jakoś dam radę. Wygląda na to, że bardzo słabo się sprzedają te elektryki, skoro można dostać rabat 30%, ale z drugiej strony jeżeli to jest prawda to super okazja (albo i nie). 

Opublikowano
W dniu 17.07.2024 o 17:19, kivlov napisał(a):

30 procent? Wow szkoda, że na spalinówki nawet połowy się nie da załatwić

Chętnie bym X5 z takim rabatem przygarnął 😄

Opublikowano
18 godzin temu, franczes_ka napisał(a):

W połowie marca składaliśmy zamówienie na 520d dostaliśmy 18% i to był max w kilku salonach, ale przez telefon(nie po rozmowie na żywo) bez xDrive, z finansowaniem, bo bez finansowania czy tam finansowanie poza salonem chyba 17% było. 
 

Czyli finalnie ten rabat jest zjadany przez koszty finansowania 🙂

Opublikowano
5 godzin temu, Adams16 napisał(a):

Czyli finalnie ten rabat jest zjadany przez koszty finansowania 🙂

To zależy - jak pytałem o finansowanie na 60 msc, z wpłatą 45% i wykupem 1%, to różnica, między finansowaniem dealerskim, a obcym wynosiła jedno oczko. W takim wypadku nie ma argumentów za obcym finansowaniem.

Opublikowano
19 godzin temu, J.D. napisał(a):

To zależy - jak pytałem o finansowanie na 60 msc, z wpłatą 45% i wykupem 1%, to różnica, między finansowaniem dealerskim, a obcym wynosiła jedno oczko. W takim wypadku nie ma argumentów za obcym finansowaniem.

Tak, i w sumie gdyby rabatu nie było to cena końcowa była by i tak wyższa o koszt leasingu, więc moje porównanie jest nietrafne 🙂

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mi w Lublinie też dali 15% i nie było więcej negocjacji, bierzesz albo nie, przy zakupie za gotówkę. Na fb mi sie kilka dni temu wyświetliła reklama któregoś dealera BMW , że na hybrydy jest teraz 25% rabatu, ale nie mogłem później odnaleźć tej reklamy drugi raz. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.