Skocz do zawartości

Reflektory bi-xenon F10/F11


Robinero

Rekomendowane odpowiedzi

Podbijam. Tez bym potrzebował schemat takiej kostki.


Zmieniłem lampy (poprzednio bixenon z ledowymi kierunkami) na takie które maja dynamiczny kierunek i jest problem tego typu, ze przy otwieraniu auta działają kierunki, a gdy ecu je wykryje to wywala błędy od awarii obu kierunkowskazów i nie działają w lampach. Myślałem o dołożeniu opornika, ale nie wiem czy to nie kwestia kodowania?


Po vin oryginalnie jest chyba bixenon. Czy w F10/11 wychodziły xenony + żarówki na długie (w tym był chyba kierunkowskaz na zwykła zarowke)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam. Potrzebuję schemat podłączenia reflektora do f10/f11 a dokładniej opis pinów kostki który pin za co odpowiada. Może ktoś z forumowiczów mi pomoże. Za pomoc serdeczne dzięki.


Podaj miesiąc i rok produkcji.

Będę robił to etapami tak więc będę edytował swój wpis.

Rozumiem że masz nieaktywne Bi-xenony?





_________________________________________________________





Wyposażenie P522 dla BMW wyprodukowanch wcześniej niż ( - 06/2013 )





F5zKqxs7



CUxbbDl9







_________________________________________________________





Lewy reflektor E86


- pin nr.2 , kol.przew. brązowy, przekrój 2,5mm² , minus modułu xenonów - żarówka xenonowa

- pin nr.3 , kol.przew. żółto - zielony, przekrój 2,5mm², plus modułu xenonów - żarówka xenonowa

- pin nr.4, kol.przew. brązowy, przekrój 0,75mm² , minus przesłony xenonu

- pin nr.5 , kol.przew. żółto - czerwony, przekrój 0,75mm² , plus przesłony xenonu

- pin nr.9 , kol.przw. zielono - czarny, przekrój 0,75mn² , plus modułu świateł dziennych - żarówka świateł dziennych

-pin nr.10 , kol.przw. biało - czerwony, przekrój 0,35mn² , przewód komunikacji LIN_1 - żarówka świateł dziennych

- pin nr.11 kol.przew. brązowy , przekrój 0,75mn² , minus modułu świateł dziennych - żarówka świateł dziennych



Piny nr. 9/10/11 również odpowiadają za obsługę zasilania modułu kierunkowskazów, postojowych , poziomowanie xenonów







_________________________________________________________





Prawy reflektor E5



- pin nr.2 , kol.przew. brązowy, przekrój 2,5mm² , minus modułu xenonów - żarówka xenonowa

- pin nr.3 , kol.przew. żółto - niebieski, przekrój 2,5mm², plus modułu xenonów - żarówka xenonowa

- pin nr.4, kol.przew. brązowy, przekrój 0,75mm² , minus przesłony xenonu

- pin nr.5 , kol.przew. żółto - czerwony, przekrój 0,75mm² , plus przesłony xenonu

- pin nr.9 , kol.przw. zielono - niebieski, przekrój 0,75mn² , plus modułu świateł dziennych - żarówka świateł dziennych

-pin nr.10 , kol.przw. biało - zielony, przekrój 0,35mn² , przewód komunikacji LIN_1 - żarówka świateł dziennych

- pin nr.11 kol.przew. brązowy , przekrój 0,75mn² , minus modułu świateł dziennych - żarówka świateł dziennych




Piny nr. 9/10/11 również odpowiadają za obsługę zasilania modułu kierunkowskazów, postojowych , poziomie xenonów

Edytowane przez Burza1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie, jak widzisz powyżej opisane jest ,że pin 9/10/11 zasila kilka modułów. Komunikacja przewodem LIN_1 rozdziela zadania na poszczególne moduły ( patrz żarówki )

Tak to wynika ze schematów elektrycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam. Tez bym potrzebował schemat takiej kostki.


Zmieniłem lampy (poprzednio bixenon z ledowymi kierunkami) na takie które maja dynamiczny kierunek i jest problem tego typu, ze przy otwieraniu auta działają kierunki, a gdy ecu je wykryje to wywala błędy od awarii obu kierunkowskazów i nie działają w lampach. Myślałem o dołożeniu opornika, ale nie wiem czy to nie kwestia kodowania?


Po vin oryginalnie jest chyba bixenon. Czy w F10/11 wychodziły xenony + żarówki na długie (w tym był chyba kierunkowskaz na zwykła zarowke)

 

Odnosząc się do mojego postu czy w takim razie wystarczy kodowanie? Czy oporniki, które chyba nic nie dadzą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Xenony nie skrętne LCI:

E86 lewa
1 49VL (0.75 BL/GN) -> 13 A58*2B (kierunkowskaz)
2 GND (2.5 BR) -> Z10*2B (masa koło błotnika) (główne światła)
3 56BL (2.5 GE/GN) -> 6 A58*2B (główne światła)
4 GND (1.5 BR) -> Z10*2B (masa koło błotnika) (kierunkowskaz) (Bi-Xenon shutter)
5 VCC_TMS (0.75 GN/SW) -> 7 A58*2B (DLR)
6 BIXENON (0.75 GE/RT) -> 41 A58*2B (Bi-Xenon shutter)
7 GND (0.75 BR/SW)  (DLR)
8 LM_LIN_1 (0.35 WS/RT) -> 25 A58*2B (LIN)

E5 prawa
1 49VR (0.75 BL/BR) -> 40 A58*3B (kierunkowskaz)
2 GND (2.5 BR) -> Z10*2B (masa koło błotnika) (główne światła)
3 56BL (2.5 GE/BL) -> 38 A58*3B (główne światła)
4 GND (1.5 BR) -> Z10*2B (masa koło błotnika) (kierunkowskaz) (Bi-Xenon shutter)
5 VCC_TMS (0.75 GN/BL) -> 42 A58*2B  (DLR)
6 BIXENON (0.75 GE/RT) -> 41 A58*2B (Bi-Xenon shutter)
7 GND (0.75 BR/SW)  (DLR)
8 LM_LIN_1 (0.35 WS/GN) -> 24 A58*2B (LIN)

 

A58 to FRM

  • Dziękuję 1
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.