Skocz do zawartości

Pierwszy serwis - kosmiczne ceny Wrocław


skirlex

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim,


Od ponad roku jestem posiadaczem G20, zbliża mi się pierwszy przegląd z wymianą oleju (przy 16k przebiegu) Samochód zakupiłem w Inchape Wrocław. Zapytałem o ofertę na ten serwis i jestem w ciężkim szoku. Cały serwis z wymiana oleju i filtra z aktywnym węglem podsumowali na 1800zł :shock: w tym sam olej za 750zł (142zl za litr sic!) I tu pojawia się moje pytanie czy to są aktualne ceny i trzeba to przełknąć czy ktoś tu robi dobrego wała? Dodatkowo czy można kupić olej samemu (ori bmw w cenie 50zl za litr) i nie będą robić z tym problemu? Ogólnie jeżdże mało, 15k rocznie to max, zastanawiałem się nad pakietem BSI ale wydawało mi się, że przy takim przebiegu się nie opłaca, jednak patrząc na tą wycenę to nagle okazuje się, że może być opłacalny. W linku screen z wyceny.

https://ibb.co/7kLhfzk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja serwisy olejowe robię w Inchcape Wrocław co 15 tys. km i ostatnim razem kosztowało to 150zł netto. Olej (zgodny ze specyfikacją producenta, nie musi być koniecznie ori BMW) i filtr (oryginalny) przywoziłem swój i nikt nie miał z tym najmniejszego problemu. To co masz jako "przegląd - zakres podstawowy" to sprawdzenie stanu opon, zawieszenia, osłon, klocków, tarcz i nie jest to obowiązkowa pozycja, (choć raz jeden doradca próbował mi wmówić, że jest to usługa, którą obowiązkowo wykonują podczas każdego serwisu... :) ). Filtr z pewnością też możesz kupić sam i wyjdzie znacznie taniej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobne ceny Premium Arena Kalisz. Ale tak jak zauważyłeś przebitka na oleju kolosalna.


Pakiet serwisowy ma te wadę, że przy sprzedaży tego pakietu (konfigurowania auta) mówią, że obejmuje serwisy co 30.000 km, a mi robili straszne problemy i każą przyjeżdzać jak komputer poprosi o serwis czyli przeciąga nawet do 35.000 km wymiany, czego żaden producent oleju nie przewiduje nawet w serwisie typu LL.


Ja mam pakiet serwisowy i nie był drogi 3k zł do serii 1 do 100.000 km, ale i tak się czuje trochę nabity w balona. W teorii tylko 2 przeglądy by objął, bo trzeci już chwile po 100.000 km by wypadł.


Najlepiej zredukować te koszty poprzez zakup własnego oleju, najlepiej oryginalnego BMW i filtr z aktywnym węglem do układu klimatyzacji. Filtr oleju możesz już u nich kupić. Powinno udać się zejść poniżej 1000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie apropo wskazań komputera to mi zeszlo z 30k na 16k, jeżeli tak będzie z kolejną wymianą to za te 3200 bym się złapał w teorii na 3 wymiany oleju co juz jest całkiem opłacalne. Pytanie to faktycznie później będzie też tak ten przebieg do serwisu schodził czy po zakupie pakietu magicznie będzie stał przy 30k :roll: Dzięki za odpowiedzi, chyba właśnie zrobię tak, że sam kupie części bo to jak ruchają na oleju to woła po pomstę do nieba :?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie apropo wskazań komputera to mi zeszlo z 30k na 16k, jeżeli tak będzie z kolejną wymianą to za te 3200 bym się złapał w teorii na 3 wymiany oleju co juz jest całkiem opłacalne. Pytanie to faktycznie później będzie też tak ten przebieg do serwisu schodził czy po zakupie pakietu magicznie będzie stał przy 30k :roll: Dzięki za odpowiedzi, chyba właśnie zrobię tak, że sam kupie części bo to jak ruchają na oleju to woła po pomstę do nieba :?

Wszystko zależy jak jeździsz. U mnie niby przewiduje "serwisową" wymianę oleju na 27k.

Wymieniałem przy około 3k i teraz będę na 15k nadplanowo. Olej BMW 0W30 x6 litrów + filtr oleju wyszedł mi 382 zł na czescidobmw.pl (w tym tygodniu).


Przy 3k wymieniałem w Inchcape Wrocław bez resetowania licznika - zero problemów z własnym olejem (w BMW Team coś kręcili nosem). Za wymianę coś koło 300 zł wzięli, łącznie wtedy zapłaciłem 678 zł z własnym olejem i filtrem.

Teraz albo sam sobie wymienię, albo gdzieś zajadę za 50 zł. W ASO plus taki, że masz wpis do elektronicznej książki serwisowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1800 zł na rok za serwis oleju i filtrów to dużo? W Seacie płacę 1000 zł za wymianę oleju i wszystkich filtrów (przywożę swój olej czyli +300zł dolicz). Chciałeś prymjum to płać =) 1800 zł to spoko cena wg mnie.
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1800 zł na rok za serwis oleju i filtrów to dużo? W Seacie płacę 1000 zł za wymianę oleju i wszystkich filtrów (przywożę swój olej czyli +300zł dolicz). Chciałeś prymjum to płać =) 1800 zł to spoko cena wg mnie.

 

niestety ale to ciebie kroją, ja za passata dużo mniej płaciłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się faktury brać ale pamiętam że wszystkie koszty części i robocizny nie były jakieś wysokie. Zawsze sprawdzam i wszystko raczej uzasadnione. Wiele rzeczy mi tam sprawdzają, jak co roku. Standardowo niby miałem sprawdzenie i ustawienie zbieżności gratis. Chyba było, kto to wie xD Oczywiście jakbym sam części kupił to byłoby trochę taniej ale nie chciało mi się. 1000 zł na rok za pełny podstawowy serwis olejowo-filtrowy to nie jest dużo. BTW. No a Ty ile zapłaciłeś? Może jakiś konkret? Ile to jest dużo mniej?
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 3k wymieniałem w Inchcape Wrocław bez resetowania licznika - zero problemów z własnym olejem (w BMW Team coś kręcili nosem). Za wymianę coś koło 300 zł wzięli, łącznie wtedy zapłaciłem 678 zł z własnym olejem i filtrem.

Teraz albo sam sobie wymienię, albo gdzieś zajadę za 50 zł. W ASO plus taki, że masz wpis do elektronicznej książki serwisowej.

 

Po dotarciu wymienilem olej w BMW Team z wlasnymi materiałami i nikt nosem nie kręcił. Upierali sie na podstawowy przegląd - całość wyszła 250 brutto.

Moim zdaniem łaski nie robią.


Przy okazji jak wyglada kwestia pierwszego przeglądu.

Obecnie mam przejechane 9k i komunikat „następny przegląd za 25k”.

Przegląd powinienem zrobić przy 30k przebiegu czy w momencie gdy licznik zejdzie do zera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 3k wymieniałem w Inchcape Wrocław bez resetowania licznika - zero problemów z własnym olejem (w BMW Team coś kręcili nosem). Za wymianę coś koło 300 zł wzięli, łącznie wtedy zapłaciłem 678 zł z własnym olejem i filtrem.

Teraz albo sam sobie wymienię, albo gdzieś zajadę za 50 zł. W ASO plus taki, że masz wpis do elektronicznej książki serwisowej.

 

Po dotarciu wymienilem olej w BMW Team z wlasnymi materiałami i nikt nosem nie kręcił. Upierali sie na podstawowy przegląd - całość wyszła 250 brutto.

Moim zdaniem łaski nie robią.


Przy okazji jak wyglada kwestia pierwszego przeglądu.

Obecnie mam przejechane 9k i komunikat „następny przegląd za 25k”.

Przegląd powinienem zrobić przy 30k przebiegu czy w momencie gdy licznik zejdzie do zera?

 

Zgodnie ze wskazaniem lub po 2 latach, w zależności co nastąpi pierwsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 3k wymieniałem w Inchcape Wrocław bez resetowania licznika - zero problemów z własnym olejem (w BMW Team coś kręcili nosem). Za wymianę coś koło 300 zł wzięli, łącznie wtedy zapłaciłem 678 zł z własnym olejem i filtrem.

Teraz albo sam sobie wymienię, albo gdzieś zajadę za 50 zł. W ASO plus taki, że masz wpis do elektronicznej książki serwisowej.

 

Po dotarciu wymienilem olej w BMW Team z wlasnymi materiałami i nikt nosem nie kręcił. Upierali sie na podstawowy przegląd - całość wyszła 250 brutto.

Moim zdaniem łaski nie robią.


Przy okazji jak wyglada kwestia pierwszego przeglądu.

Obecnie mam przejechane 9k i komunikat „następny przegląd za 25k”.

Przegląd powinienem zrobić przy 30k przebiegu czy w momencie gdy licznik zejdzie do zera?

Ja miałem tak samo, że licznik nie odliczał do 30 a do 34 tys. Pojechalem na rowne 30 i po akceptacji centrali zrobili serwis na 30,60 i niedlugo na 90 tys bede jechal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja półtora miesiąca temu płaciłem w Auto Fus 600 zł brutto za wymienię oleju z filtrem. Poza interwałem po 15k km.

 

Cena nadal się nie zmieniła. Wczoraj dzwoniłem do Fusa. Przegląd tzw "kampania olejowa"

 

Zamiast oleju leją Fusa (po kawie) xD

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.