Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Także mam drewno, ale jeździłem Airmatic i to całkowicie inna jazda.

Jakie można uzyskać rabaty na 550E?

Opublikowano (edytowane)

Można zamawiać u dealerów 540d ceny dla touringa od 355tys, 299km

 

 

Edytowane przez Damipo
  • Lubię to 1
Opublikowano
17 godzin temu, Damipo napisał(a):

Można zamawiać u dealerów 540d ceny dla touringa od 355tys, 299km

 

 

Czyli z mocą zrobili ten sam manewr co z 740d i na papierze pokazują zaniżoną wartość. No ale Unia sama się o to prosi 😁👌

Opublikowano

Ciekawe jakie kwoty w sedanie i parametry ma wersja 540D xDrive. I czy warto dopłacać względem 520D xDrive?

Opublikowano

Jeśli to jest 70 tys. różnicy między 520D i 540D to moim zdaniem zdecydowanie warto dopłacić do R6. Osiągi i brzmienie silnika nieporównywalne. Miałem 520D i o ile przy przyspieszeniu 0-100 było całkiem nieźle (jeśli przesiadasz się z auta niższej klasy), to dynamika autostradowej jazdy z 2-3 osobami na pokładzie pozostawiała wiele do życzenia. 

Poza tym z tego co widzę to już wybrałeś auto, więc te pytania to chyba już tylko po to, żeby utwierdzić się w swoim wyborze?

Opublikowano

Wiadomo kiedy pojawi się 540d w konfiguratorze? 

Z tym 530i to już przesądzone ze nie bedzie na rynek EU? Ten silnik by mi najbardziej odpowiadał, mam go teraz w G30 i nie potrzeba mi więcej mocy, a 540d to już jednak 3.0, więc akcyza większa. 

540d ma w podstawie xdrive czy jest to opcja tak jak w 520d 

Opublikowano

Mam możliwość jeszcze wymiany silnika tylko termin dostawy 2 miesiące później i trochę dużo kasy do dopłaty. No i chyba dużo gorsze parametry względem 540d w G30. Jeszcze sie mocno zastanawiam, ale patrząc na moje przebiegi i jazdę (dynamiczna, ale bezpieczna i rozsądna) to ogólnie rzadko kiedy przekraczam nawet 130km/h

  • Członkowie klubu
Opublikowano
W dniu 24.05.2024 o 12:47, scooterek napisał(a):

Czyli z mocą zrobili ten sam manewr co z 740d i na papierze pokazują zaniżoną wartość. No ale Unia sama się o to prosi 😁👌

co masz na myśli, że na papierze? na serio mają więcej? ile więcej?

Opublikowano

Generalnie BMW często zaniża moc i moment obrotowy. Nie są to jakieś kosmiczne wartości. Dla przykładu F30 330i w serii miało 252 a na hamowni miałem 271 KM. M3 G80 w serii 510, na hamowni 530 KM, moment też miało 20-30 nm większy. 

Nie wiem jak jest z 740d o którym pisze kolega, może to jeszcze jakiś inny przypadek 😄.

Opublikowano
16 godzin temu, stuffman napisał(a):

co masz na myśli, że na papierze? na serio mają więcej? ile więcej?

Jak zapewne wiesz, w niektórych krajach płaci się składkę AC zależnie od mocy silnika. Podobnie ma się sprawa z emisją, jak silnik jest lekko zdławiony to mniej zanieczyszcza. Stąd magiczne 299KM, a nie np. 300KM. A fabrycznie Beemki często mają więcej niż w papierach, tak jak pisze kolega. Ile więcej ? nie dowiemy się dopóki ktoś tego nie zabierze na hamownię.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
42 minuty temu, scooterek napisał(a):

Jak zapewne wiesz, w niektórych krajach płaci się składkę AC zależnie od mocy silnika. Podobnie ma się sprawa z emisją, jak silnik jest lekko zdławiony to mniej zanieczyszcza. Stąd magiczne 299KM, a nie np. 300KM. A fabrycznie Beemki często mają więcej niż w papierach, tak jak pisze kolega. Ile więcej ? nie dowiemy się dopóki ktoś tego nie zabierze na hamownię.

Ale to łatwo mogą puszczać różne wersje softu na różne rynki np. w Belgii, tym bardziej, że w X5 40d ma aż 350 koni.

Jest 540d drive w konfiguratorze. 303 konie, 5,2 s do setki, cena od 340 koła.

Opublikowano (edytowane)

A właśnie dziś przeczytałem informacje o kolejnym lifcie serii 3 i tam jest 340d o mocy 340km to w tej serii 5 to jakiś absurd nie wspominając już o serii 7 🙂

Edytowane przez kivlov
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

To nie lift G20, to kosmetyczne zmiany jak nowa kierownica czy kryształowy przełącznik" biegów i nowe wzory felg.

Opublikowano

Panowie, może ktoś z Was się bardziej orientuje, bo ja głupieje w tym konfiguratorze, tam wszystko jest opisane tak, że nic z tego nie wynika.

Czy aby mieć bezkluczykowy dostęp (mówię tu jedynie o opcji, że kluczyk mam w kieszeni i auto sięsamo otwiera/zamyka - nie o jakiś dostępach ze smartfona, smartwatcha czy innego ustrojstwa) muszę wykupić pakiet Travel? 

To samo jeżeli chodzi o klapę bagażnika - bez pakietu travel będe musiał zamykać ją ręką? Chcę miec w aucie jedynie guzik w klapie bagaznika do zamykania, jakies czujniki na noge itp nie są mi do niczego potrzebne. 

Idąc dalej - pakiet M pro - czym sie rozni ten M pro zewnątrz/wewnątrz względem linii M pakiet, którą rzecz jasna biorę, dodaje ten pakiet a auto na miniaturce jest takie samo jak przed dodaniem. Chciałbym mieć spoiler tylny, który mozna dobrac bez pakietu oraz m shadowline i kierownice M, ale bron boze nie chce tych nerek iconic glow bo wyglada to wiesniacko. 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz bmw wszystko wrzuca w pakiet i nie da się dokupić pojedyńczej opcji musisz cały pakiet. Pakiety są zrobione tak że prawie nie da się ich nie brać bo w każdym jest kilka zbędnych opcji ale jedna must have. 

Opublikowano

Tu masz racje, ale często też mają w podstawie te funkcje a te pakiety są jedynie ich rozszerzeniem. Oczywiscie opisane jest tak, aby każdy się nie połapał.

Kontaktowalem sie z salonem ostatnio w sprawie jednej funkcji i tak:

Pakiet innowacji: "Urządzenia mobilne podłącza się bezpośrednio przez Bluetooth®, Wi-Fi lub USB. Integracja smartfonów umożliwia korzystanie z najpopularniejszych aplikacji na centralnym wyświetlaczu"

W wyposazeniu standardowym nie ma nic o tym, że mozna podlaczyc telefon do auta co wydalo mi sie absurdalne w 2024r więc zapytalem i co się okazuje w podstawie możemy normalnie łączyć smartfona za pomoca android auto/applecar, a ten pakiet innowacji tylko rozszerza to o jakieś tam gesty itp. 

To samo tempomat: w pakiecie jest tempomat aktywny, te systemy asystujace plus/profesional jedynie zwiekszaja funkcje autonomiczne pojazdu typu trzymanie się drogi itp

Dlatego tożsame pytanie zrodzilo mi się apropo zamykania klapy bagaznika - czy w podstawie mam ten guzik na klapie i ona się zamknie a ten pakiet travel jedynie doklada mi czujniki ze moge sobie noga otworzyc? 

Zadzwonie jutro do dealera i zapytam się, jak bede mial info dodam post. 

 

Opublikowano

Czyli nie trzeba kupić nic dodatkowo, aby mieć aktywny tempomat? Salon wprowadził mnie w błąd i nakazał wybrać pakiet coś tam pro, aby mieć aktywy tempomat.

Co do dostępu do auta to dodatkowo wziąłem digital key nikt nie jest w stanie mi wyjaśnić jak dokładnie to działa jeżeli nie mam keeylesgo cyzli apkietu travel 

Co do tej klapy to tak samo ciekawy temat, auto za takie pieniądze, a trzeba dokupić takie rzeczy?
🙂 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.