Skocz do zawartości

opóźnienie w odbiorze.


pawel629

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro od razu czeka mnie trasa Szczecin-Poznań, także będzie z jednej strony turbo przyjemność a z drugiej ból ograniczeń związanych z docieraniem :-)

 

Przesiadlem sie z 250KM XC60 i powiem tak - nawet na pół gwizdka banan mi wczoraj z ryja nie schodzil... Bedzie Pan zadowolony... :)

 

No ja mam trochę inaczej, bo od 6,5 roku jeżdżę poprzedniczką w 3.0D Xdrive podkręconą na 305 koni, więc aż takiej przepaści nie mam, ale różnica będzie nadal znacząca :-)

BTW nie wiem, ile wytrzymam na gwarancji, ale na pewno tą też zmapuję na te 430-450 koni w przyszłości :-)

Edytowane przez Wookie71

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie infotaiment działa bez logowania na Niemca. Normalnie z polski. I obraz z kamer, wysyłanie punktu docelowego etc.

 

Moze dealer cos na poczatku skwasil bo oni dodali auto do mojego BMW ID. Z Polski nie ma na 99% apliakcji Spotify (megawazne dla mnie) i ParkNOW (zupelnie nieistotne) - mozesz sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW nie wiem, ile wytrzymam na gwarancji, ale na pewno tą też zmapuję na te 430-450 koni w przyszłości :-)

 

ZTCW to na razie są z tym jakieś hocki-klocki. ECU po 2021 roku tajemnicze, trzeba dużą gimnastykę uprawiać. Można box'em ale to lipa troche... Jak ECU bedzie juz otwarte jak stodola to kto wie, kto wie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW nie wiem, ile wytrzymam na gwarancji, ale na pewno tą też zmapuję na te 430-450 koni w przyszłości :-)

 

ZTCW to na razie są z tym jakieś hocki-klocki. ECU po 2021 roku tajemnicze, trzeba dużą gimnastykę uprawiać. Można box'em ale to lipa troche... Jak ECU bedzie juz otwarte jak stodola to kto wie, kto wie...

 

Zakładam, że za 1,5 roku już będzie wszystko jasne, a wtedy do tego podejdę :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odebrane, przejechane, banan na twarzy. iDrive 8 przytłacza, nie działa mi na razie wysyłanie adresu z appki do samochodu ale mam to teraz nie powiem gdzie. Docieram... :)


https://postimg.cc/gallery/VcxcXN5

 

No wiec okazuje sie ze jak zwykle lepiej byc Niemcem :) Wystarczylo zalozyc konto (tak jak dawniej w iDrive 7) na bmw.de, podpiac samochod pod to konto, przelogowac sie na appce i w samochodzie na to konto i raptem jest natywny Spotify, Park Now, nic nie dajacy eSIM, dziala wysylanie adresu do samochodu i pare innych dodatkowych rzeczy chyba ale na razie nie doktoryzowalem...

Nadal nie za bardzo widzę benefity natywnego Spotify, oprócz tego ze inni pasażerowie mogą słuchać muzyki kiedy kierowca wychodzi z auta, 'darmowa' transmisja danych również mnie nie przekonuje gdyż ulubione mam w offline.Wysyłanie adresu działa również na polskim koncie. Co tracę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrane, przejechane, banan na twarzy. iDrive 8 przytłacza, nie działa mi na razie wysyłanie adresu z appki do samochodu ale mam to teraz nie powiem gdzie. Docieram... :)


https://postimg.cc/gallery/VcxcXN5

 

No wiec okazuje sie ze jak zwykle lepiej byc Niemcem :) Wystarczylo zalozyc konto (tak jak dawniej w iDrive 7) na bmw.de, podpiac samochod pod to konto, przelogowac sie na appce i w samochodzie na to konto i raptem jest natywny Spotify, Park Now, nic nie dajacy eSIM, dziala wysylanie adresu do samochodu i pare innych dodatkowych rzeczy chyba ale na razie nie doktoryzowalem...

Nadal nie za bardzo widzę benefity natywnego Spotify, oprócz tego ze inni pasażerowie mogą słuchać muzyki kiedy kierowca wychodzi z auta, 'darmowa' transmisja danych również mnie nie przekonuje gdyż ulubione mam w offline.Wysyłanie adresu działa również na polskim koncie. Co tracę?

 

Pewnie nic. Ja jestem przyzwyczajony do natywnego Spotify z Volvo. I tylko tyle. Wysylanie pewnie teraz tez by zadzialalo jakbym znowu dodal do "polskiego konta". NIe namawiam zeby to robic - po prostu stwierdzilem ze w DE maja ciut wiecej niz w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dostaliście jakąś rekompensatę za kod 32X (brak otwierania bagażnika gestem)? Dzisiaj odbieram auto i zastanawiam się jak bardzo o to cisnąć dealera.

Dawno temu były tu wpisy ze ktoś dostał jaka zniżkę lub kurtkę, w obecnych czasach to masz się cieszyć że dostajesz wybrakowane auto bez rekompensaty. Próbuj, każdy dealer jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaliście jakąś rekompensatę za kod 32X (brak otwierania bagażnika gestem)? Dzisiaj odbieram auto i zastanawiam się jak bardzo o to cisnąć dealera.

 

Nic nie dostałem i mam się cieszyć że mam w ogóle auto do odbioru. Próbowałem naciskać na jakieś akcje serwisowe ale skończyło sie na czczym gadaniu o tym że może bedzie w przyszlości taka akcja bo wszystkie samochody bez tego teraz zjeżdzają. Moim zdaniem nie ma na co liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już jestem po odbiorze, dyskusja na temat 32X wyglądała mniej więcej w taki sposób:



Zapisaliśmy w protokole odbioru że tej opcji nie ma, ale handlowiec powiedział, żebym na nic nie liczył, bo oni i tak dopłacają do mojego samochodu... taa, na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orzeł wylądował. A raczej czerwona strzała, już po pierwszej trasie Szczecin - Poznań :-)


5031ce0bd87d2f67.jpg


23a21ec046f1e1b5.jpg


I parę fot z rana, przy zachmurzonym niebie:-)


1b76fad16553a462.jpg

1393090b0648907b.jpg

9c6a68effc7da1b5.jpg

22dec628fb480bbf.jpg

4d2028cb81f98a5d.jpg

8985c6210c3391bd.jpg

d13f3f15762c6251.jpg

Edytowane przez Wookie71

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orzeł wylądował. A raczej czerwona strzała, już po pierwszej trasie Szczecin - Poznań :-)


5031ce0bd87d2f67.jpg


23a21ec046f1e1b5.jpg

Piękny! Ale ten kolor mi się już opatrzył, więc cieszę się, że go zmienię. Ale to nie zmienia faktu, że jest piękny. Jeszcze z tymi czerwonymi zaciskami….mniam :d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie się wita na dzień dobry! :-)


E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orzeł wylądował. A raczej czerwona strzała, już po pierwszej trasie Szczecin - Poznań :-)


5031ce0bd87d2f67.jpg


23a21ec046f1e1b5.jpg

Piękny! Ale ten kolor mi się już opatrzył, więc cieszę się, że go zmienię. Ale to nie zmienia faktu, że jest piękny. Jeszcze z tymi czerwonymi zaciskami….mniam :d

 

Ja mam odwrotnie, od 6,5 roku jeździłem niebieską. Teraz wwszyscy kupują niebieskie a mi się już znudziła :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne nowe auta odbieracie. Gratuluję.


Jak auta w pandemia nie schodziły to oddawali bmw z rabatem 20% i jakoś zarabiali i się cieszyli z obrotu. Teraz jak aut nie ma to przykro im rezygnować z marży. Ale cóż za chwilę stanie gospodarka Niemiec z powodu braku gazu i ogólnej recesji i znów nowych aut nikt nie będzie kupował. Umówmy się bmw 3 nie jest jakimś wielkim luksusem. Ot dobre auto do jazdy w budżecie trochę ponad Kowalskiego. Tu sprzedaż stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 3 to najbardziej dochodowe auto dla BMW. Kura znoszące złote jajka. Jednostkowo może i zarabiają więcej na innych seriach, tych droższych, bardziej prestiżowych. Ale to właśnie Trójeczka pozwala im nieźle zarabiać jako firma.


Ale zgadza się, niebawem Europa wejdzie w recesję, albo mocne spowolnienie. Jednak nie zapominajcie, że w takich okresach biedni stają się biedniejsi, a bogaci bogatsi. Marki budżetowe stracą, wprowadzą korekty cen. Ale Premium i luksusowe nie. Nigdy tak nie było i nie sądzę by było i tym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 3 to najbardziej dochodowe auto dla BMW. Kura znoszące złote jajka. Jednostkowo może i zarabiają więcej na innych seriach, tych droższych, bardziej prestiżowych. Ale to właśnie Trójeczka pozwala im nieźle zarabiać jako firma.


Ale zgadza się, niebawem Europa wejdzie w recesję, albo mocne spowolnienie. Jednak nie zapominajcie, że w takich okresach biedni stają się biedniejsi, a bogaci bogatsi. Marki budżetowe stracą, wprowadzą korekty cen. Ale Premium i luksusowe nie. Nigdy tak nie było i nie sądzę by było i tym razem.

 

Chyba nie powiesz, że bmw 3 to auto luksusowe. Bo obsługa bmw już dawno nie jest premium co widać na powyższych 300 stronach.

PS.

Moje auto już przyjechało po roku oczekiwania niekompletne z cena wyższa o 27k. Bmw łaskawie darowało 20k. Ale nadal mam dopłacę 7k do wybrakowanego auta. "nie mam Pana płaszcza i co mi Pan zrobi?". Dostaje auto niezgodne z zamówieniem i w wyższej cenie oraz kilka miesięcy opóźnione. I co? I nic. Dziadostwo z bawarii.


Salony nie zarabiają tylko na autach. Dochodzą przeglądy, naprawy, wymiany opon, ubezpieczenia, finansowanie, itd. Jesteś ich klientem przez kilka kolejnych lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne nowe auta odbieracie. Gratuluję.


Jak auta w pandemia nie schodziły to oddawali bmw z rabatem 20% i jakoś zarabiali i się cieszyli z obrotu. Teraz jak aut nie ma to przykro im rezygnować z marży. Ale cóż za chwilę stanie gospodarka Niemiec z powodu braku gazu i ogólnej recesji i znów nowych aut nikt nie będzie kupował. Umówmy się bmw 3 nie jest jakimś wielkim luksusem. Ot dobre auto do jazdy w budżecie trochę ponad Kowalskiego. Tu sprzedaż stanie.

 

Trochę chyba jednak przeceniasz przeciętnego Kowalskiego. Przeciętny Kowalski jeździ raczej 2-5 letnim autem za max 50-100tys lub nowym w tym budżecie.


Nawet zwykła 320i jest zdecydowanie ponad jego możliwości. A co dopiero topowe modele, które są jakby nie było droższe niż cała seria 5 na silnikach 2.0.


No i pytanie czego oczekuje klient? Dla mnie M340i to wystarczający luksus, boskie osiągi przy zachowaniu niemal gokartowego prowadzenia i rozsądnych, jak na to, co daje, kosztach eksploatacji. Za to właśnie kocham serię 3 i mimo, że mam 2 małych dzieci, nadal świadomie wybieram 3 w kombi a nie 5, które jest dla mnie jeżdżącą kanapą :-)


Seria 3 to od zawsze wizytówka BMW.

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 3 to najbardziej dochodowe auto dla BMW. Kura znoszące złote jajka. Jednostkowo może i zarabiają więcej na innych seriach, tych droższych, bardziej prestiżowych. Ale to właśnie Trójeczka pozwala im nieźle zarabiać jako firma.


Ale zgadza się, niebawem Europa wejdzie w recesję, albo mocne spowolnienie. Jednak nie zapominajcie, że w takich okresach biedni stają się biedniejsi, a bogaci bogatsi. Marki budżetowe stracą, wprowadzą korekty cen. Ale Premium i luksusowe nie. Nigdy tak nie było i nie sądzę by było i tym razem.

 

Chyba nie powiesz, że bmw 3 to auto luksusowe. Bo obsługa bmw już dawno nie jest premium co widać na powyższych 300 stronach.

PS..

 

wg Twojego rozumowania nie ma obecnie marek premium. No chyba, że Koreańczyki, na które nie trzeba czekać :-)


Klasa premium, to jakość samego samochodu, przede wszystkim prowadzenie, jakie oferuje. Słowo klucz - Performance! Jakość multimediów, jakość podzespołów, trwałość, innowacyjność etc.


Obsługa to jedynie wartość dodana. Jakością obsługi mogą też nadrabiać marki budżetowe. Ale fakt, że pan Staszek w salonie Hondy będzie wokół Ciebie biegał i dostaniesz tryliard gadżetów w bonusie, nie oznacza, że staną się samochodami premium. Poza tym, ja na jakość obsługi w BMW Bońkowscy nie narzekam, zostałem obsłużony jak należy. I rozumiem, też, że 10 miesięczny czas oczekiwania na auto, to nie ich wina, tylko sytuacji na świecie.


Póki co mamy w markach premium Mercedesa, Audi, Bmw, Jaguara i niech będzie, że też Lexusa. Volvo i Alfa Romeo co najwyżej aspirują.


Oczywiście mamy też Porsche, Ferrari, Lambo i Astona, Bugatti, Bentleya etc, ale to już high premium class :-)

E30 324TD Touring 116KM, E46 330d Touring Remapped 205KM, E91 330XD Touring 270KM remapped , F31 330d xDrive 305KM remapped, G21 M340i LCI


Seria 3 musi mieć 3 litry :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jest premium niestety obsługa nie...

Muszą się wiele nauczyć od " skody, vw, audi"...


Niestety nikt nie ma takiego samochodu, z napędem na tylną oś, co najmniej 2 litrowym silnikem, itp...

Nowy cennik na dzisiejsze czasy jest ok...

Tylko dlaczego chwalili się gwarancją ceny a teraz się wycofali całkowicie...

Doplata ponad 20% w moim przypadku jest aburdalna..

Gdyby zrównać wypasażenie ponienem dopłacić max 11tyś, a BMW żada 34...

Trochę przesada... nieuzasadniona....niczym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mylcie marki z dealerem. Producent odpowiedzialny jest za produkt i egzekwowanie jakości obsługi sprzedażowej i posprzedażowej. Co wg mojej wiedzy robi. Bo niby dlaczego w ostatnim czasie większość salonów się remontowała? Dlaczego ich wewnętrzny wygląd jest do siebie zbliżony? Dlaczego w każdym są takie same procedury?


Innà kwestią są właśnie dealerzy, którzy mocno naciągają i przeginają, próbując robić klienta w ciula. Oczywiście pojedyncze przypadki, oddalone w czasie nie robią na BMW PL wrażenia, bo to zawsze można łatwo wytłumaczyć. Ale te przypadki są i niektórzy z was mają pecha i się nimi stali. Więc swoje żale wylewajcie do dealerów a nie na genialne moim zdaniem auto!


Mój dealer jest bardzo w porządku, jest uczciwy i gra ze mną w otwarte karty. Nie wyciskam może największych rabatów, ale jak się okazuje, ci którzy dają najwięcej, mają potem masę niezadowolonych klientów. A u mnie problemów nie ma. Obsługu zarówno sprzedażowa jak i po jest na najwyższym poziomie.


A samo auto jest premium, bo jak kolega wyżej opisał, jest odpowiednio wysoki poziom wykonania. Lepsze materiały, lepsze silniki, możliwość skonfigurowania auta pod siebie. No i ta przyjemność z jazdy. Seria 3, zwłaszcza w wersji 330 lub M340 to auta zarówno rodzinne, do codziennego użytku, jak i sportowe bolidy, którymi można poszaleć. Żadna marka budżetowa nie oferuje takich możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.