Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie do tych zupgradowanych do iDrive7 7/2020.


Zainstalowany update 7/2020.54, wrzuciłem też przy okazji najnowsze mapy 2020-3 i coś mi nie pasuje z tą "nową" nawigacją niby taką wspaniałą opartą na chmurze itp.


Na tych filmach:


czas 12:12


czas 0:43


Widać normalną klawiaturę do wprowadzania tekstu, a dodatkowo na tym drugim filmie wszystkie elementy poboczne łącznie z górną belką są zminimalizowane.

U mnie wszystko jest absolutnie po staremu. Do wpisywania ręcznego zamiast klawiatury otwiera mi się to klasyczne koło z literami do iDrive.


Czy też tak macie? Może to się gdzieś konfiguruje? Na szybko nic nie znalazłem.

Opublikowano
Pytanie do tych zupgradowanych do iDrive7 7/2020.


Zainstalowany update 7/2020.54, wrzuciłem też przy okazji najnowsze mapy 2020-3 i coś mi nie pasuje z tą "nową" nawigacją niby taką wspaniałą opartą na chmurze itp.


Na tych filmach:


czas 12:12


czas 0:43


Widać normalną klawiaturę do wprowadzania tekstu, a dodatkowo na tym drugim filmie wszystkie elementy poboczne łącznie z górną belką są zminimalizowane.

U mnie wszystko jest absolutnie po staremu. Do wpisywania ręcznego zamiast klawiatury otwiera mi się to klasyczne koło z literami do iDrive.


Czy też tak macie? Może to się gdzieś konfiguruje? Na szybko nic nie znalazłem.

 

Dobra, dla potomności - w lewym górnym rogu przy tym kole z literami jest ikonka klawiatury trzeba kliknąć aby przełączyć koło na klawiaturę. Tym razem szukałem na postoju, możliwe że podczas jazdy nie ma opcji przełączenia, muszę sprawdzić następnym razem.

Ale pytanie o ten widok mapy z poukrywanymi wszystkim opcjami i minimalną górną belką pozostaje aktualne.

Opublikowano
Pytanie do tych zupgradowanych do iDrive7 7/2020.


Zainstalowany update 7/2020.54, wrzuciłem też przy okazji najnowsze mapy 2020-3 i coś mi nie pasuje z tą "nową" nawigacją niby taką wspaniałą opartą na chmurze itp.


Na tych filmach:


czas 12:12


czas 0:43


Widać normalną klawiaturę do wprowadzania tekstu, a dodatkowo na tym drugim filmie wszystkie elementy poboczne łącznie z górną belką są zminimalizowane.

U mnie wszystko jest absolutnie po staremu. Do wpisywania ręcznego zamiast klawiatury otwiera mi się to klasyczne koło z literami do iDrive.


Czy też tak macie? Może to się gdzieś konfiguruje? Na szybko nic nie znalazłem.

 

Skąd ściągnąłeś 2020-3?Mi pokazuje ze dalej jest tylko 2020-2:-(

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Skąd ściągnąłeś 2020-3?Mi pokazuje ze dalej jest tylko 2020-2:-(

BMW download manager.


Bez-tytu-u.png

 

Dzięki już ściągam, musiałem minąć się o włos:-) :mad2: :mad2: :mad2:

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Czy 2020-3 oznacza trzecie wydanie w tym roku :cool2: czy bazę dróg z marca :duh: ?

 

Wg mnie 3 aktualizację w danym roku kalendarzowym.

Pozdrawiam


Maciek

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Też pobrałem i właśnie się instaluje mimo że i tak nie będę używał :lol:
Opublikowano

Cześć.

Jak kupiłem w marcu g20 to przy wrzuceniu wstecznego biegu lusterka mi się same obniżały. Teraz tego nie mam i nie wiem czy sam to gdzieś wyłączyłem, czy po aktualizacji softu ta opcja zniknęła.

Jeśli można tą opcję włączyć to jak ona się w menu nazywa i gdzie znajdę?

Opublikowano
Cześć.

Jak kupiłem w marcu g20 to przy wrzuceniu wstecznego biegu lusterka mi się same obniżały. Teraz tego nie mam i nie wiem czy sam to gdzieś wyłączyłem, czy po aktualizacji softu ta opcja zniknęła.

Jeśli można tą opcję włączyć to jak ona się w menu nazywa i gdzie znajdę?

 

Pewnie przestawiałeś lusterka i zostawiłeś w złej pozycji ten suwak. Przesuń w drugą stronę i będzie działało.


20201110-155921.jpg

Opublikowano

Panowie wymieniłem baterie w kluczyku ponieważ od kilku dni wyświetlał się komunikat że bateria klucza pusta aż w końcu w ogóle nie chciał mi otworzyć samochodu, po wymianie baterii okazało się że pilot trzeba od nowa zakodować, ktoś miał może z tym do czynienia w nowszych modelach i podpowie?


odrazu mówie że przytrzymanie kluczyka przy kierownicy z przytrzymanym przyciskiem zablokowania i odpalenie samochodu nie koduje pilota :mad2:

http://www.bmw.com/com/en/_common/shared/img/id_moduls.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czy ktoś ma dostęp do cennika BMW części zamienne ? , chodzi mi o cenę :

1- gril do Luxury Line

2- wstawki wokół halogenów - chromowane- do Luxury Line

3- wstawki wokół odblasków na tylnym zderzaku- chromowane- do Luxury Line

z góry dziękuję

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Na bmwstore.pl sprawdzisz to wszystko :cool2:
Opublikowano
czy ktoś ma dostęp do cennika BMW części zamienne ? , chodzi mi o cenę :

1- gril do Luxury Line

2- wstawki wokół halogenów - chromowane- do Luxury Line

3- wstawki wokół odblasków na tylnym zderzaku- chromowane- do Luxury Line

z góry dziękuję

 

Też myślałem o dodatniu trochę chromów do g30, nawert zakupiłem, ale wiąże się to ze zdejmowaniem zderzaków. Ja odpuściłem, a Ty jesteś na to gotowy?

Co do samego grilla - https://allegro.pl/oferta/bmw-g20-g21-grill-nerki-atrapa-chrom-7449428-9193957489?bi_s=ads&bi_m=listing%3Amobile%3Aquery&bi_c=YzU4YWE3MjAtYmQ2ZS00ZWIwLWFiMDMtNTQ3ODUyYmEyZTlhAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=72443e0d-ed8c-447d-b5f8-7ade91ceb6ac

Ramkę możesz przełożyć ze swojego :)


Mimo wszystki myślę, że najwięcej blasku uzyskasz zmieniając felgi na 18stki :) Ciekawe czy pasowałby takie jakie mam w g30 od modelu sportline, bo są w dość dobrej cenie na allegro.

Opublikowano

Cześć, czy ktoś wie jak działa tempomat: Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go?

Napisane jest, że działa od 30 do 160.. Zastanawia mnie kwestia tego minimalnego zakresu - jeżeli działa od 30 to jaki z niego stop&go. Niestety sprzedawca nie potrafił odpowiedzieć czy samochód sam będzie zatrzymywał się w korku i ruszał

Opublikowano
Wyświetla się Wam zdjęcie osoby dzwoniącej (iPhone, auto bez live cockpit). W f30 było
***** ***
Opublikowano
Cześć, czy ktoś wie jak działa tempomat: Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go?

Napisane jest, że działa od 30 do 160.. Zastanawia mnie kwestia tego minimalnego zakresu - jeżeli działa od 30 to jaki z niego stop&go. Niestety sprzedawca nie potrafił odpowiedzieć czy samochód sam będzie zatrzymywał się w korku i ruszał

 

Aktywny tempomat za 2 tysie staje i rusza w korku, darmowy nie. Po prostu hamuje i przyspiesza, wyłącza się dam jak jest za mała prędkość.


Kamil: u mnie nie ma zdjęć.

Opublikowano
Cześć, czy ktoś wie jak działa tempomat: Aktywny regulator prędkości z funkcją Stop&Go?

Napisane jest, że działa od 30 do 160.. Zastanawia mnie kwestia tego minimalnego zakresu - jeżeli działa od 30 to jaki z niego stop&go. Niestety sprzedawca nie potrafił odpowiedzieć czy samochód sam będzie zatrzymywał się w korku i ruszał

 

Z tym zakresem zaczynającym się od 30km/h chodzi o to, że minimalna prędkość jaką możesz ustawić to właśnie 30km/h. Samochód sam rusza i się zatrzymuje, ale jeśli postój jest dłuższy niż kilka sekund, to trzeba wznowić tempomat guzikiem lub pedałem gazu. Mowa o tej opcji pośredniej, za +/- 2000zł.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Leeo przenoszę dyskusję do galerii mojego auta żeby nie zaśmiecać tematu :)
Opublikowano

Cześć ponownie. Mam kolejne pytanie czy wiecie jak działa opcja: Reflektory LED o rozszerzonym zakresie.

Byłem przekonany, że ledy adaptacyjne to ledy z wycinaniem tj.: cały czas jedziesz na długich i samochody są wycinane, ale zaczynam mieć wątpliwości.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Wycinanie występuje tylko w reflektorach laserowych.
Opublikowano

Hm to skąd nazwa adaptacyjne różnica od zwykłych ledów to to, że są skrętne?

Oraz drugie pytanie w pakiecie innowacji są lasery plus asystent świateł drogowych. Skoro jest wycinanie to po co asystent?

Opublikowano
Hm to skąd nazwa adaptacyjne różnica od zwykłych ledów to to, że są skrętne?

Z naszego konfiguratora:

olOftut.png

"Diodowe reflektory adaptacyjne ze światłami zakrętowymi"

"Oprócz świateł pozycyjnych również kierunkowskazy, światła zakrętowe i skrętne działają w technologii diodowej. Włączenie przyciemnionych świateł zakrętowych i skrętnych w ruchu miejskim daje lepsze oświetlenie stref bocznych, pozwalając kierowcy wcześniej dostrzec pieszych i rowerzystów na poboczu. Przy prędkościach od 40 do 70 km/h światła zakrętowe pełnią dodatkowo funkcję statycznych świateł skrętnych."


Z .co.uk, ale tam jest tylko o "beam-throw control":

"The Adaptive LED headlights generate a bright and efficient, full White bi-LED light for low and high-beam headlights. Daytime driving lights (Iconlight in 1/2 circle shape), indicators in 'eyebrow' styling and adaptive headlights use full LED technology. Also includes automatic beam-throw control."


Nie wiem czym mają się różnić światła zakrętowe od skrętnych :roll:

Opublikowano
Hm to skąd nazwa adaptacyjne różnica od zwykłych ledów to to, że są skrętne?

Oraz drugie pytanie w pakiecie innowacji są lasery plus asystent świateł drogowych. Skoro jest wycinanie to po co asystent?

Asystent świateł dodaje nie automatycznie w konfiguratorze do laserów

***** ***

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.