Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
23 godziny temu, adamjttk napisał(a):

Co to znaczy "wykodowalem" - w sensie nie masz pelnej dowolnosci w ustawieniach w GUI?

Niestety w "GUI" F11 nie da się tego zrobić 😂 Kodowaniem można również ustawić zakres odsuwania ale każdy mnie drażnił. No ale z drugiej strony to BMW 5 więc wsiada się dużo wygodniej niż do 3er i pochodnych (nie wspominając o komfortowych fotelach, które są bajką w porównaniu do sportów z G01 - czyli takich samych jak do dzisiaj we wszystkich 3,4 oraz i4). 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 godziny temu, maciej_cie napisał(a):

No dobra, na piątek mam jazdę testową Tesslą 3, a na sobotę Juniperem. Zobaczymy co tam ciekawego będzie.

Szkoda, ze na tych jazdach testowych nie pozwalaja podlaczyc sobie od razu apki w telefonie

Testy z karta i brak swojego profilu, personalizacji etc zabieraja troche "user-experience" imho

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
25 minut temu, maciej_cie napisał(a):

Ja będę miał z apka bo dzięki niej się dostanę. 

Rewelka!

 

PS. Nie wiem jak w PL ale w Norwegii wyprzedaja przedliftowe modele Y i kopara opada - za ~175k PLN jest wersja Performance, niecale 4s do setki, nowa, bez przebiegu, gwarancja 5 lat i do tego 2 lata bezplatnych Superchargerow.

Rynek w NO sie chyba juz bardzo konkretnie nasycil elektrykami ze takie ceny sa, kilka lat temu to za takie pieniadze sprzedawali Leafy z powiekszona bateria.

 

Capture1.jpg

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 17.06.2025 o 14:01, adamjttk napisał(a):

Wez Ty lepiej powiedz ile razy napisales w tym watku przez 5,5 roku o zaletach Tesli rotfl

Gdybym widział jakaś spektakularna ilość zalet to bym sobie takowe auto zakupił, natomiast na dziś dzień nie widzę ani jednego powodu żeby nie wybrać i4, i5 w najmie zamiast tesli czy też kompletna miazgę w postaci cla lub nadchodzących glc, klasy c, neue classe 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, słonik40 napisał(a):

Gdybym widział jakaś spektakularna ilość zalet to bym sobie takowe auto zakupił

Nikt tu nie mowi o zakupie, po co piszesz te swoje kocopoly?

Napisales:

W dniu 17.06.2025 o 13:02, słonik40 napisał(a):

Tylko jakimś dziwnym trafem regularnie tutaj wypisujesz te same kilka wad a o zaletach wspomniałeś może z raz 😀

WIec ja Ci odparlem, ze o zaletach i4 pisalem tu wielokrotnie (pomimo tego ze to mierny elektryk), a Ty o zaletach Tesli przez 5,5 roku nie przypominam sobie zebys napisal chociaz raz.

 

Wiec powtarzam - czy wg Ciebie Tesla nie ma zalet w porownaniu do innych marek?

Potrafisz wymienic zalety Tesli czy wg Ciebie ludzie sa po prostu glupi i to ze ostatnie 2 lata jest najczesciej kupowanym samochodem na swiecie, bez podzialu na klasy czy naped (model Y) jest przypadkiem?

Przejdzie Ci trollu przez gardlo czy nie przejdzie? 😄

------------------------------

Tak patrze sobie na technologie nowego Macana i opcje dodatkowe premium w porownaniu do modelu Y - przepasc (jak kogos stac wydac x2)
Ladowanie 800V, 95kWh akumulator, pneumatyka, headup, skorzana kierownica i ogolnie personalizacja wszystkiego w skorze, skretna os tylna, audio high-end i mnostwo innych

Ale w testach Bjorna 1000km challenge trzeba powiedziec nie wyglada to za dobrze w porownaniu do leciwej technologii modelu Y, spodziewalem sie ze duzo wiekszy akumulator i szybsze ladowanie zrobia lepsza robote a tu efektywnosc napedu o ponad 20% gorsza.

 

TB test results - Google Sheets

Capture.jpg

 

 

 

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Tak ma. Niska cenę. Dobry stosunek ceny do tego co oferuje. Dobre auto dla mas, kiepskie dla klienta premium. Pisałem o tym wielokrotnie ale chyba w twoim przypadku Polski język to trudny język a wracając do i4 jest to nie tylko świetne auto ale i topowy elektryk. Bądź tak miły i zaznacz także wyniki i4 w porównaniu z modelem 3 highland w załączonej tabeli 👍

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

https://www.bankier.pl/wiadomosc/Polacy-kupuja-najwiecej-nowych-aut-w-historii-Rejestruja-zwlaszcza-Kowalscy-8921369.html

Tak, całe masy Polaków kupują te tanie Tesle po 200 tysięcy.

No, ale klient Premium nie zniza sie do poziomu większości, która jezdzi używanymi autami i tylko może pomarzyć o nowym aucie za 200 tysięcy. 

Edytowane przez Kriss33
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Dobry stosunek ceny do tego co oferuje. (..)

Pisałem o tym wielokrotnie ale chyba w twoim przypadku Polski język to trudny język

Poprzesz to jakims cytatem skoro pisales to wielokrotnie?

Jeden wystarczy

3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

wracając do i4 jest to nie tylko świetne auto ale i topowy elektryk. 

Ja jezdze prawie rok i4 M50 i uwazam, ze to przecietne auto (w swojej klasie) i zarazem absolutnie gowniany elektryk.

Jedyne co je ratuje to dumpingowa cena i renoma marki.

Z premium to auto nie ma praktycznie nic wspolnego, pozostaly juz tylko przeblyski.

3 godziny temu, słonik40 napisał(a):

Bądź tak miły i zaznacz także wyniki i4 w porównaniu z modelem 3 highland w załączonej tabeli 👍

BMW i4 M50 - 9:40

Tesla M3P - 9:15 (Tesla na 20" kolach, w przeciwienstwie do BMW)

Jeszcze cos?

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Taki gownianu że pomimo że byl Nieco drozszy od tm3 performance (sam to pisałeś) to go kupiłeś. Brawo ty 👍

@Kriss33 Polska akurat jest krajem skrajności gdzie drogie auta w cenie 400-600k sprzedają się nad wyraz dobrze.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
15 godzin temu, słonik40 napisał(a):

Taki gownianu że pomimo że byl Nieco drozszy od tm3 performance (sam to pisałeś) to go kupiłeś. Brawo ty 👍

sloniku, to ze lubie blondynki 9/10, nie znaczy ze sie nie przespie z brunetka 7/10 😉 

auto jak wielokrotnie pisalem ma sporo zalet w porownaniu do TM3 i jeszcze wiecej wad niestety

Czekam na Twoje cytaty apropo dobrego value Tesli.

.

Opublikowano

No i przejechałem się TM3. Wrażenia jak najbardziej pozytywne. 
pytanie tylko - czy w tych autach można regulować przezroczystość dachu? Bo tak jak było, to w porównaniu z Sealion 7 dosyć słabo wypadło. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, maciej_cie napisał(a):

No i przejechałem się TM3. Wrażenia jak najbardziej pozytywne. 
pytanie tylko - czy w tych autach można regulować przezroczystość dachu? Bo tak jak było, to w porównaniu z Sealion 7 dosyć słabo wypadło. 

Nie można 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 minut temu, maciej_cie napisał(a):

To trochę słabo. 
 

Jutro Juniper. 

A w czym problem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 minut temu, maciej_cie napisał(a):

Problem w tym, że wygląda to dużo gorzej niż w BYD. Taka mleczna szybka. 

Być może.  Jak prowadze auto to dachu nie widzę.  Rozumiem,  że w BYD jest mleczna szyba i to Ci się podoba?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Nie chodzi o to czy go widzisz tylko o to że słońce przebija.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 minut temu, Randall napisał(a):

Nie chodzi o to czy go widzisz tylko o to że słońce przebija.

koledze najwyraźniej o wygląd chodzi 🙂 ale, że w Tesli mleczna szyba jest to nie wiedziałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.