Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
"Może robią to specjalnie bo wiedza ze podła jakość i żeby jak najmniej było widać." - wątpię. Po prostu działa wolny rynek, mają zerową potrzebę starania się, bo wszystko sprzedają na pniu. Pewnie bo to zły produkt i "„Klienci w Europie nie kupują elektryków. Wpychaliśmy te samochody na rynek, a oni ich nie chcieli”"
Radość z jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak byłem w salonie na wiosnę to tego pnia nie było widać. Hulał tam wiatr. Może Polacy są niegodni tej marki.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
"Może robią to specjalnie bo wiedza ze podła jakość i żeby jak najmniej było widać." - wątpię. Po prostu działa wolny rynek, mają zerową potrzebę starania się, bo wszystko sprzedają na pniu. Pewnie bo to zły produkt i "„Klienci w Europie nie kupują elektryków. Wpychaliśmy te samochody na rynek, a oni ich nie chcieli”"

 

Słabe to, na pniu czy nie na pniu odbiór nowego auta nie powinien tak wyglądać i śmieszy mnie to usprawiedliwianie odbierania w takich warunkach. To wina lokalnej dystrybucji a nie wada samochodu, jak widać w NO wygląda to cywilizowanie. Pomijam już fakt że jakość lakieru jest podła (chyba że już coś tam się poprawiło?) i może faktycznie im to na rękę (wrzucałem gdzieś 1000 stron wcześniej zdjęcia TM3P kolegi).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te przesuniecie na 15:30 tez grubo. Przeciez to juz ciemno jest :D To jest wlasnie dziadostwo nie marka. Do salonu sie nie dodzwonisz, czyli zalatwienie tematu dowozu\wymiany\zakupu opon zimowych graniczy z cudem. Facet jedzie pol Polski ze slaska nawe jakby chcial sie jakos dogadac z oponami czy tez naladowaniem przed odbiorem to nie da rady. Kase tylko zgarnac i odliczyc sztuke. Juz w Dacii wyzszy standard jest. Strach pomyslec co bedzie jak cos z autem bedzie nie tak. Ale dobrze konkurencja coraz wiecej ma w ofercie BEV i to czesto lepszych, kwestia czasu jak slupki przestana rosnac i zaczna tylki klientom lizac. Juz teraz samochody tesli sa praktycznie od reki dostepne a lada dzien ma ruszyc Berlin i zwiekszyc sie produkcja czyli podaz o 1/4, good luck.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Firma jest mloda i dopiero buduje struktury, ktore w PL sa w powijakach, nie ma sie co oszukiwac.

Jeszcze 2-3 lata temu jak ktos chcial w PL kupic Tesle to jechal po odbior do Berlina

https://elektrowoz.pl/blog/zdecydowalem-sie-na-zakup-tesli-model-3-z-niemiec-na-wlasna-reke-bez-posrednika-czytelnik-czesc-2-3/

https://elektrowoz.pl/auta/jestem-polakiem-zdecydowalem-sie-na-zakup-tesli-model-3-z-niemiec-na-wlasna-reke-czytelnik/


Wiec samo to, ze mozna juz kupic te auta w PL w miare cywilizowanie jest juz duzym plusem dla wielu ludzi.

Pewnie z czasem powstana kolejne punkty odbioru aut - przydalby sie w Trojmiescie i na Slasku i sytuacja sie unormuje.


Dodatkowo jak juz Berlin bedzie dostarczal Tesle na codzien - nie bedzie takiej hecy, ze przez 2 mies nic sie nie dzieje a ostatni miesiac kazdego kwartalu to urwanie glowy i byle szybciej i szybciej.


Dla wielu klientow jest to nie do pomyslenia i chca byc traktowani podczas odbioru odpowiednio z szacunkiem do wydawanej kasy a dla wielu ludzi liczy sie produkt a nie sama otoczka jego zakupu. Ja rozumiem obie strony, dobrze ze mozna wybierac.


Natomiast nie wiem czy zauwazyliscie ale swiat zmienia sie na naszych oczach - dobre produkty sprzedaja sie mozna powiedziec same i jest tyle pieniedzy na rynku (oraz dziwnych sytuacji ala polprzewodniki, covid, BTC etc) ze popyt znaczaco przewyzsza podaz - tak jest obecnie z Teslami, z kartami graficznymi RTX, z PS5, z Rolexami etc.


Jezeli nie odbierzesz swojej TM3 - dzien pozniej bedzie na nia 10 chetnych, bez obnizania ceny nawet o 1 PLN.

Geforcy RTX - premiera 2 lata temu a w sklepach jak nie bylo tak nie ma

PS5 - zeby kupic w cenie sugerowanej przez Sony a nie przez konikow - trzeba sie zapisywac na jakies listy badz losowania w ktorych wygrana daje ci _mozliwosc_ zakupu konsoli w MSRP.

Rolexy - od kilku lat w sklepach autoryzowanych nie ma NIC, po prostu NIC - zeby kupic jakiegos Submarinera czy Daytone trzeba sie zapisac na liste (kolejka na grubo ponad 3 lata) - wiec autoryzowani dealerzy sie smieja w oczy i mowia - "nie zapiszemy pana nawet na liste bo chetnych jest zbyt wielu" ^^


Zwariowane czasy :twisted:

.

Opublikowano

Oj, na temat wyższości obsługi klienta w salonie BMW vs inne marki to mógłbym się pospierać :) Ja osobiście nie doświadczyłem tego "Premium".

Jak odbierałem swoje G20 w jednym z salonów BMW w "pięknej" Warszawie, gdzie przecież wszystko jest "naj", też zostałem potraktowany jak petent. Byle szybciej, byle jak.

"Ty masz Pan samochód, tu Pan podpisz i w ogóle to wyjeżdżaj już Pan bo mam kolejną wydawkę". Takie klasyczne "do bramy i się nie znamy" :) Nikt nawet nie pofatygował się żeby ten samochód obejrzeć dokładnie, bo z fotela pasażera wystawała nić z obszycia, a w bagażniku walała się jakaś śrubka. Fakt, że to był początek pandemii, ale większego cyrku też nigdy nie doświadczyłem.

Na temat obsługi serwisowej i niektórych serwisów też mógłbym się wypowiedzieć, ale to szkoda "szczępić ryja".

Czuć czasami, że dla niektórych ludzi samochody są pasją i chcą Ci pomóc, gdzie inni od razu podchodzą do tematu negatywnie z góry przyjętą tezą, jakby robili to za karę. Nawet w BMW.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Oczywiście, nie ma usprawiedliwienia dla takich zachowań w żadnej marce. Ja akurat za każdym razem wspominam odbiór bardzo miło, wcześniej jakieś zdjęcia od handlowca "podsycanie atmosfery" itp, jak widać wszędzie są wyjątki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie. Moje auto przyszlo do salonu w czasie jak bylem na wakacjach. Handlowiec jak tylko doszlo poszedl cyknac fotki i wyslal mi przez whats up. Jak dla mnei to na tesle wogole nie trzeba czekac, tylko do pierwszego transportu. W innych markach czas oczekiwania 6-12 miesiecy a co bardziej kultowe modele to i ponad 2 lata (ponoc na 911 czy g klase) i to jeszcze bez gwarancji ze sie wyprodukuje w wybranej specyfikacji.
Opublikowano (edytowane)
@adam tylne koka twardo stoją na ziemi i nawet nie drgną. Słabe to. Mój jeep jak mu zepne dyfry kręci 4 na raz.

 

porównanie suv z oponami szosowymi do jeep'a z blokadami mostów :mrgreen: :duh:

jak się bawisz w offroad to powinieneś wiedzieć, że nawet najlepszy napęd i blokady niewiele zdziała bez odpowiednich opon...

wrzuć G brabussa na semislickach w teren :roll:

w necie jest wiele porównań typu quattro vs xdrive - wynik najczęściej zależy od intencji osoby wstawiającej filmik...

btw w audi quattro ładnie kręci, w w g30 czuć kopnięcie jak traci grunt..

Edytowane przez piotrc

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

Opublikowano
Oj, na temat wyższości obsługi klienta w salonie BMW vs inne marki to mógłbym się pospierać :) Ja osobiście nie doświadczyłem tego "Premium".

Do mnie salon nie raczył nawet zadzwonić by umówić jazdę próbną. Najwyraźniej nie byłem wówczas godny wydania pieniędzy na nowe BMW. Nie było kafki i zdjęć na whatsupp. A może to był test który jako klient oblałem? Nie wiem.

Radość z jazdy
Opublikowano
5-CA4-CAF5-E3-D0-4885-92-BC-049-FA33-BB737.jpg

 

słabo, ogólnie oddział w PL zbiera kiepskie opinie..


btw marki premium też mają swoje wtopy - choćby bmw i opisywane na forum przygody z aso..

lub mercedes amg - cała żenująca historia na YT.


nie bronię tesli, tylko jest obiektywny..


natomiast mój odbiór w gazda w dąbrowie był na odpowiednim poziomie :cool2: :cool2: :cool2:

z bmw > r1150r rockster > k1200r beaster > f30 328 sport > g30 520xd

RIP - audi S5 460PS - stolen...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokladnie wszedzie zdarzaja sie wpadki. Przewaga BMW jest to ze maja wiele salonow ze soba konkurujacych. Jak mi sie w jednym nie podoba pokazuje srodkowy palec i ide do drugiego :D Troche natomiast dziwi ze przez tyle miesiecy nikt z salonem tesli nie zrobil porzadku. Jakies quality check powinno byc, szczegolnie ze to pierwszy i jedyny salon w 40 milionowym kraju takze potencjal na sprzedaz duzy. Pojdzie zla fama i bedzie lipa.


@adam troche dziwi ten tytul car of the year dla auta ktorego jeszcze nie ma :D No i ze tesla nigdy takiego tytulu nie uzyskala pomimo przewagi w rankingach sprzedazy. Generalnie tesla chyba nigdy nie byla car of the year w zadnym kraju. Az dziwne bo gdzies powinna na ten tytul zasluzyc, przynajmniej w NO.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adam troche dziwi ten tytul car of the year dla auta ktorego jeszcze nie ma :D

 

74786781.jpg?imageId=74786781&x=0&y=0&cropw=100&croph=99.889012208657&width=1353&height=901&compression=80

 

No i ze tesla nigdy takiego tytulu nie uzyskala pomimo przewagi w rankingach sprzedazy. Generalnie tesla chyba nigdy nie byla car of the year w zadnym kraju. Az dziwne bo gdzies powinna na ten tytul zasluzyc, przynajmniej w NO.

 

51733103008_bb52ef0ee1_o.png

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Filip13 rzeczywiscie ciekawe, szczegolnie biorac pod uwage, ze BMW montuje tylko skrzynie automatyczne do wiekszosci modeli juz od wielu lat :D
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ktoś tłumaczył sposobem ctrl+c ctrl+v :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jakie male zuzycie w tym etronie. U mnie po jezdzie probnej: troche miasta, autostrady (tak Adamie to wtedy kiedy jechalem nim 200), podmiejskiej pokazalo 40 :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wybielaj opowiesci z mchu i paproci ^^

Pisales "powyzej 200 auto plywa" po czym zostales skarcony odpowiednimi danymi technicznymi auta.

Pozniej byla obrona Czestochowy z "jechaniem z gorki" i "przeklamaniami licznika".


A tak naprawde wystarczylo napisac - nie patrzylem dokladnie, jechalem szybko w okolicach 180-200 etc zamiast brnac w te opowiesci.

No ale niektorym przez gardlo nie przechodzi przyznanie sie do fantazjowania ^^

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jestem na TYSIAC procent pewien ze widzalem DWOJKE z przodu. Nie wiem czy bylo rowne 200 czy 202 albo 204, nie pamietam. Moje auto tz ma niby max 250 a licznikowo rozpedza sie do 260, dlaczego tak jest nie wnikam.


Znalazlem w necie, ze jednak sie da:

troche wiary w ludzi na przyszlosc bo nie wiem jaki sens sciemniac w takich pierdolach. I moze na przyszlosc mniej patrz w cyferki na papierze a wiecej staraj sie przetestowac samemu zanim kogos oskarzysz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak raczej nie moze wygladac EV 3-er z prostego powodu - baterie na dole zajmuja kilkanascie cm wysokosci wiec albo auto musialoby byc wyzsze (i z mniejszym przeswitem) jak np i4 czy Polestar albo byc na dedykowanej platformie ktorej jak wiemy BMW w tym segmencie nie ma a planuje dopiero wypuscic za 4-5 lat (Neue Klasse).

A te "i3" wyglada identycznie jak 3-er, lacznie z wysokoscia i przeswitem.

No chyba ze to bedzie auto dla ludzi max 150cm wzrostu :norty:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

byly juz tutaj artykuly z jakich to aut sie nie przesiadali do TM3, tymczase mznalezione na forum i4

 

I had a Model 3. It was fast but it was so uninspiring and boring to drive.

 

Uzytkownik, ktory to napisal zamowil i4 :D Oczywiscie potraktowal bym to z nutka humoru. Od kilku juz lat zagladam na forum BMW z za oceanu i zauwazylem ze amerykanie tak maja. Chwala auto pod niebiosa przez rok/dwa a pozniej przesiadaja sie na nowszy\inny model i znowu od poczatku tak samo. Dlatego tak wazne jst wprowadzanie regularnie FL lub nowych modeli przez producentow.


Kolejna recenzja plaida i znowu to samo. Kiepskie hamulce, predkosc maks duzo nizsza od obiecywanej ale i tak za wysoka bo samochod przy wyzszej predkoci jest niebezpieczny do jazdy, slaby uklad kierowniczy: https://www.caranddriver.com/reviews/a38423992/2021-tesla-model-s-plaid-by-the-numbers/

Opublikowano
Tesla przestała przyjmować zamówienia na Model S spoza Stanów, nieco zmiana podejścia - na powiedzmy cybertrucka przyjmowali miliony zamówień i dalej go nie ma.
Radość z jazdy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.