Skocz do zawartości

co u konkurencji


zalew

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

2001 Mercedes-Benz Race-Truck-Motor OM 501 LAR:Displacing 11,946cc, the V6 engine produces 1,496-horsepower (God only knows how much torque!) using twin-turbocharging (with twin high-pressure compressors), high-pressure diesel injection and charge air cooling.

 

hehe to jeszcze lepsze :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
44.5 V12; 3000hp;

ja pierdziele... :jawdrop: czy dobrze widze?! czerdziesci cztery i pol litra pojemnosci w ukladzie V12 ?!? do tego 600km/h i to w '39 roku... :worried: :jawdrop: Veyron wymieka...

http://img119.imageshack.us/img119/5599/e125ty.jpg

"Człowiek więc najpierw czekał na Chrystusa, a jak już się doczekał, to wsiadł do samochodu. I stał się wolny."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale ten samochód nigdy nie pojechał. Miał mieć silnik od samolotu a próba miała być na autostradzie. Niestety Niemcy mieli inne plany we wrzesniu 1939 roku.

 

1939 Mercedes-Benz T-80 Weltrekordwagen: The T-80 was an attempt at breaking speed records and demonstrate German engineering supremacy. Officially backed by the Nazi regime, the car was never tested because of the outbreak of World War II in September of that same year. It was originally planned that the car would be driven on the straight Autobahn near Dessau in 1940 at projected speeds of 600 km/h (373 mph). To obtain such speeds, the T-80 utilized the largest Daimler-Benz aircraft engine in existence, the DB-603: a mammoth 44,522cc V12 that produced 3,000-horsepower. Ferdinand Porsche designed the T-80. It was sheer luck that the car survived World War II.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1939 Mercedes-Benz T-80 Weltrekordwagen: The T-80 was an attempt at breaking speed records and demonstrate German engineering supremacy. Officially backed by the Nazi regime, the car was never tested because of the outbreak of World War II in September of that same year. It was originally planned that the car would be driven on the straight Autobahn near Dessau in 1940 at projected speeds of 600 km/h (373 mph). To obtain such speeds, the T-80 utilized the largest Daimler-Benz aircraft engine in existence, the DB-603: a mammoth 44,522cc V12 that produced 3,000-horsepower. Ferdinand Porsche designed the T-80. It was sheer luck that the car survived World War II.

 

No chłopaki wybrały złą drogę :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.