Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widać że jest ewolucja w desginie, ale zmiana zdania BMW i zmniejszenie grilla w pre-produkcji wyszła wg mnie piątce na minus. W porównaniu do 7mki i nowej 4ki wygląda już trochę nie z tej epoki, ale też rozumiem, że bali się przyzwyczajeń klientów. Trudno, 5tka zawsze była wyważona i stonowana, od G30 jest wg mnie również nudna (chociażby w porównaniu do F10 w M-paku, które do dziś wygląda dla mnie lepiej niż jego następca), tak że nowa wersja trzyma poziom :D


4ka za to jest świetna z przodu, żałuje że 8mka nie ma choć trochę większego grilla, bo za 3 lata przy trendach przodu BMW będzie też w ogonie z punktu widzenia designu. Co ciekawe, linia coupe nie do końca mi lezy w 4ce, spodziewam się że to będzie model, ktory w wersji 4ro drzwiowej będzie miał lepsze proporcje i będzie lepiej wyglądał, niż wersja coupe.

  • Odpowiedzi 428
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Widać że jest ewolucja w desginie, ale zmiana zdania BMW i zmniejszenie grilla w pre-produkcji wyszła wg mnie piątce na minus. W porównaniu do 7mki i nowej 4ki wygląda już trochę nie z tej epoki, ale też rozumiem, że bali się przyzwyczajeń klientów. Trudno, 5tka zawsze była wyważona i stonowana, od G30 jest wg mnie również nudna (chociażby w porównaniu do F10 w M-paku, które do dziś wygląda dla mnie lepiej niż jego następca), tak że nowa wersja trzyma poziom :D


4ka za to jest świetna z przodu, żałuje że 8mka nie ma choć trochę większego grilla, bo za 3 lata przy trendach przodu BMW będzie też w ogonie z punktu widzenia designu. Co ciekawe, linia coupe nie do końca mi lezy w 4ce, spodziewam się że to będzie model, ktory w wersji 4ro drzwiowej będzie miał lepsze proporcje i będzie lepiej wyglądał, niż wersja coupe.

 

Pelna zgoda, pol roku temu sprzedalem moje G30 zaraz po zakonczeniu leasingu i czekalem na ten lifting, a tu taka lipa, wieje nudą, za to 4er GC zapowiada sie mega, kwestia gustu, ale dla mnie ten przod to petarda. Mialem nadzieje ze g30 lci pojdzie w strone 7ki lci ale nic podobnego sie nie stalo, jak dla mnie bezplciowe i bynajmniej 5tka zostanie mimo liftingu kopciuszkiem wg mnie dla klientow ktorzy lubia takie stonowane limo, ja jestem zawiedziony, ale trudno pojezdze jeszcze kilka miesiecy f36 i bede celowal w 4ke GC...

Life's too short to drive boring cars!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeśli chodzi o zmiany we wnętrzu, to ten nowy ekran, który jest wyżej niż daszek nad zegarami wygląda fatalnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi się z zewnątrz podoba bardzo, gdyby nie fakt, że to LCI i chodzą plotki o nowej generacji M5, elektrycznej ~1000KM to nawet bym sie interesował bardziej.


Żałuje tylko, że mały grill przeszedł ;) mogli w BMW pokazać, że mają jajca i nie zmniejszać go w preprodukcji. Do M5 szczególnie by pasował dobrze. Aktualny mały z tymi żebrami wygląda dla mnie ciągle jak "poprzednia generacja".

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli chodzi o zmiany we wnętrzu, to ten nowy ekran, który jest wyżej niż daszek nad zegarami wygląda fatalnie.

 

W ogóle te "doklejane" ekrany wyglądają jak kupione w Biedronce, wieje tandetą zarówno w pre-LCI, jak i w LCI. Porsche w Panamerze pokazało jak to powinno wyglądać. Zintegrowany ekran to jedna z niewielu rzeczy, które z nostalgią wspominam patrząc na F10. Jeśli piątka ma mieć teraz światła jak w Skodzie, do tego dalej ten nieudolnie doklejony do deski tablet to jak mi się znudzi G30 będę pewnie wybierał między 8GC, a Panamerą.

Opublikowano
W ogóle te "doklejane" ekrany wyglądają jak kupione w Biedronce, wieje tandetą zarówno w pre-LCI, jak i w LCI. Porsche w Panamerze pokazało jak to powinno wyglądać. Zintegrowany ekran to jedna z niewielu rzeczy, które z nostalgią wspominam patrząc na F10.
Chętnie bym to wrzucił na billboard przed siedzibę BMW. Koszmarna zmiana dla faktu zmiany, również czekam, aż BMW wróci do normalnego ekranu w desce.

 

Jeśli piątka ma mieć teraz światła jak w Skodzie, do tego dalej ten nieudolnie doklejony do deski tablet to jak mi się znudzi G30 będę pewnie wybierał między 8GC, a Panamerą.
Współczuję wyboru ;) Generalnie BMW ma lepszy system iDrive i użytkowość, ale prowadzenie w Panamerze to miałem wrażenie jest lepsze niż w M2 i w ogóle porównywalne z 911 generacji wcześniejszej.
Opublikowano

Też myślę o Panamerze - ale cena odstrasza.

Jest jeszcze AMG 4Door - ale to taka e klasa droższa od droższej e-klasy - CLS-a.:)

Opublikowano
Też myślę o Panamerze - ale cena odstrasza.

Tzn? 8GC jest od 440tys, Panamera od 446tys. A Panamera E-hybrid kosztuje tylko nieco drożej, 475tys, jak ktoś lubi te klimaty to extra deal.


Fajną ciekawostką jest to, że używane Panamery chodzą od 80tys ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tzn? 8GC jest od 440tys, Panamera od 446tys. A Panamera E-hybrid kosztuje tylko nieco drożej, 475tys, jak ktoś lubi te klimaty to extra deal.

 

Tylko na 8GC daja 20-30% rabatu na dzien dobry, a Panamera to 7% (z tego co slyszalem), to juz jest niezly deal. Robi sie wiec za sensowna wersje, po rabacie, min 600k. Roznica jest, nie jakas straszna, ale jest.

Opublikowano

I opcje w Panamerze są droższe.

8GC u mnie odpada. Muszę mieć 5d.

Opublikowano

Rabaty to racja, bo cena BMW się nie broni. Tzn nie żebym był zwolennikiem Porsche jakimś dużym, jakkolwiek Panamera ma opcję 5d ;)

Dodatki są drogie, ale trzeba wziąć pod uwagę, że dobre 50% z nich to totalne totalne bzdury. Przykładowo:

- Osłony progów "sport design": 5.5k

- Dolna część lusterek w kolorze nadwozia zamiast czarna: 2.3k

- Lakierowane poprzeczki wlotów powietrza: 4.8k

- Lakierowane kratki nawiewów: 8.2k

- Wewnętrzne nakładki progów wykończone skórą 10.3k

I tak można by wymieniać. Strasznie duuuużo bzdur ;) I wiele z tych rzeczy pogarsza wygląd samochodu, najbardziej znane są kolorowe felgi (niebieskie czy białe, fuuuj!!). No i w leasingu to 10-15% różnicy w cenie nie robi wielkiej różnicy. Zależnie też od silnika, Porsche może wartość trzymać dużo lepiej.


Za to 8 na pewno jest bardziej świeże i będzie rzadsze na drogach :D Choć ja, gdybym miał patrzeć po 8GC to wolałbym jednak M5. Dużo taniej, a bardzo podobnie wewnątrz i osiągowo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za to 8 na pewno jest bardziej świeże i będzie rzadsze na drogach :D Choć ja, gdybym miał patrzeć po 8GC to wolałbym jednak M5. Dużo taniej, a bardzo podobnie wewnątrz i osiągowo.

 

Kwestia jakie rabaty daje BMW na 5, powinni na pre-LCI niezle ;)

Opublikowano

W Porsche dopłacasz nawet za kolorowe logo na felgach. :duh:

Też wolałbym M5 niż 8GC. Mnie 8 generalnie nie porwało, no i nie powinno się nazywać 8 tylko 6.:)

Opublikowano

Fajną ciekawostką jest to, że używane Panamery chodzą od 80tys ;)



Sprawdziłem. :) Masz rację, ale są to samochodzy z początku produkcji. Poziom cenowy podobny, jak 7er z tego samego rocznika.

Panamera to nie 911, nie ma co liczyć, że za 10 lat zacznie drożeć.:)

Opublikowano
Inny, od lutego nie jeździ Panamerą za 0,8 mln, bo turbiny powiedziały papa.

Auta gwarancyjne.

A to coś dziwnego ;) Mi wymienili cały silnik, po tym jak padł po 50tys km w czasie mniejszym niż miesiąc.

 

A ile w czasie tej rozmowy padło silników BMW v8?

Myślę, że większość E60 jest już po naprawach i dziś niewiele tego pada ;)

Opublikowano
W 7 g11 silniki 4.4 padały jak muchy, znajomemu wymienili 4 razy motor. W mojej m550i tez już wymienili silnik. dodam że olej wymieniam max co 10 tys
Opublikowano
W 7 g11 silniki 4.4 padały jak muchy, znajomemu wymienili 4 razy motor. W mojej m550i tez już wymienili silnik. dodam że olej wymieniam max co 10 tys

Jestem ciekaw jak to sie ma do statystyk, bo mi nigdy żaden silnik w BMW nie padł, ani V8, ani V12.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 7 g11 silniki 4.4 padały jak muchy, znajomemu wymienili 4 razy motor. W mojej m550i tez już wymienili silnik. dodam że olej wymieniam max co 10 tys

 

Czy jeździsz z aktywnym SS? Ew. uprawiasz eko-driving? :)

Opublikowano

Zodiac słuszne pytania. Przecież przy tych silnikach to juz producent nie powiniene montować SS (z resztą tka naprawdę ja bym nie widział tego przy żadnym silniku).

I ecodrving też nei pasuje do tych motorów.

Jak ktoś używa SS w m550i lub uprawia ecodriving to jak dla mnie równie dobrze może iść biegać na bieżni w szpilkach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.