Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O wow… 

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
7 godzin temu, Roberto1 napisał(a):

40i z mojego punktu widzenia jest praktycznie idealny. Praktycznie ponieważ brakuje trochę momentu. V8 niweluje tą niedogodność.

Poza tym nie wiem jak BMW zrobiło te nowe silniki w LCI, że palą mniej niż konkurencja. V8 w x5 ma praktycznie identyczne spalanie z GLE 53 3l r6

Rozwin prosze mysl z tym momentem w 40i LCI. Jestem ciekaw kiedy to doskwiera najbardziej. Mnie w 40d z kolei draznia troche krotkie pierwsze biegi i dzwiek diesla zanim auto sie nie bujnie powyzej 40-50 kmh.

Opublikowano

Jeżdżę okazjonalnie benzyną 500 niutków. Dynamiczne przyspieszenie często wymaga redukcji biegu czego nie doświadczam w 30d. 
 

btw ostatnio trasa 400km autostrada + 20km/h spalanie ok 10l w 30d

pytanie czy do M60i można zakładać plus 4l czy jednak więcej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy 160 w M60i będzie 13-14l, jeśli jedziesz płynnie i bez piątki ludzi z pełnym bagażnikiem 

  • Dziękuję 1

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.