Skocz do zawartości

M3 e46 eksploatacja???


batman333

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wybacz ale czegoś nie rozumiem. Najpierw piszesz ze można oszczedzać lejać olej za 7zika a później jak to wytknąłem nabijasz sie ze mnie...

 

Misyo to nie było nabijanie tylko rozbawiłeś mnie do łez, dam ci rade na przyszłość , ja tak robie, że jak pisze nowego posta w danym temacie , to staram sie go przeczytać od początku do końca ,a nie tylko ostatni post, wtedy nie wychodzą takie jajcarskie sytuacje jak ta twoja :D . POZDRO I RESPECT :!:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wybacz ale czegoś nie rozumiem. Najpierw piszesz ze można oszczedzać lejać olej za 7zika a później jak to wytknąłem nabijasz sie ze mnie...

 

 

Bo albo nie czytasz całości albo tego co czytasz nie zrozumiałeś. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decydujące o kosztach eksploatacji KAŻDEJ używanej Emki jest z jakich rąk pochodzi. Czy właściciela było stać na jej utrzymanie i czy był tzw. kumaty. :D :mrgreen:

 

Bo wciskać gaz każdy głupi potrafi, ale "kumaty" właściciel powinien wiedzieć, kiedy tego nie wolno robić.

 

Każdy M-Power to kawał wspaniałej techniki, który można szybciutko zajechać. Wystarczy nie mieć świadomości.

 

W ostatnim "ClassicAuto" jest artykuł na temat jedynego w Polsce Ferrari 365 GT 2+2. Super-silnik V12. 4,36 litra pojemności, 320 KM.

 

Ale po 58 tys. km żarł olej, dymił na niebiesko, jeździł jak cień swojej świetności.

 

Wstępne oględziny u fachowców - niskie, nierówne ciśnienie sprężania, wielkie zużycie oleju.

 

Rozbiórka wykazała pękniętą tuleję jednego z cylindrów, dwie zowalizowane, pozostałe zużyte nieznacznie, prawidłowo. Kilka przytartych panewek. 17 z 24 zaworów miało popękane grzybki.

 

Jakim cudem :?: :?: :?: Skąd takie spustoszenia :?: :?: :?:

Cytuję za ClassicAuto:

 

"Silnik wielocylindrowy o dużej pojemności wymaga troskliwego traktowania. Krytycznym momentem są pierwsze minuty po uruchomieniu. Koniecznie musi się rozgrzać zanim zostanie obciążony szybką jazdą. Jeśli na zimnym oleju zbyt szybko zmusimy go do pełnego wysiłku, temperatura będzie wzrastać w sposób niekontrolowany, powstaną miejscowe naprężenia i przegrzania, stąd po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów wiele mówiące o sposobie użytkowania defekty. W normalnych warunkach, prawidłowo rozgrzany silnik Ferrari bez problemu zniesie każdy wypad na tor wyścigowy, czy trasę Berlin - Monachium ze średnią prędkością 180 km/h. Do tego typu jazdy został skonstruowany. Ale aby go wykończyć, wystarczy nie doczytać instrukcji obsługi (zalecenie aby nie przekraczać 2000 obr/min do osiągnięcia temperatury oleju 80 st. C), codziennie spieszyć się do pracy, do której mamy na tyle blisko, że nie zdąży się rozgrzać, a my jesteśmy już spóżnieni...."

 

Co prawda, oleje mamy dziś nieporównywalnie lepsze niż kiedyś, ale zasady używania wyczynowych silników pozostały niezmienne. Ba, łagodna rozgrzewka jest warunkiem długiej żywotności każdego silnika.

 

BTW, remont kapitalny silnika w 365 GT kosztował 63 tys. zł. :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :jawdrop:

 

Aha...

I nie wzbudzajcie proszę mojego śmiechu pisząc, że szaleństwa po mieście w 850i, prowokujące ją do zżerania +30 l/100 km, są lepszym sposobem wożenia się nią, niż jazda sprawiająca, że pali mniej niż połowę tych trzydziestu litrów. :liar: :D :naughty:

 

Kosztem 14-15 l/100 km dałoby się Ósemką spokojnie przelecieć ze Świnoujścia do Krosna - w sprzyjających warunkach - ze średnią prędkością 100 km/h (czyli z przelotową 140-160 km/h).

 

(Szkoda tylko, że nie po autostradach... :duh:)

 

Takie jest przeznaczenie Ósemki, z konstrukcyjnego założenia.

Trasa, trasa, trasa. 300 km dzisiaj, 500 km jutro.

Wykonując takie zadania, ten Samochód "czuje się" najlepiej.

 

A nawet jeśli ktoś jeździ w takim stylu, że E31 albo M3 pali mu w trasie 12 l/100 km... Cóż, jeżdżąc w trasie - po polskich dróżkach - trudno wykorzystać potencjał 300 KM.

 

Ale warto go mieć do dyspozycji :clap:

Choćby tylko po to, aby móc w razie potrzeby przyspieszyć 80-120 km/h w czasie poniżej 4 s. To bezcenna cecha podczas wyprzedzania. Niebezpiecznego, ale bardzo powszechnego manewru na bezdrożach IV RP.

 

Do jazdy po mieście idealny jest Mini Cooper S.

Może byc nawet ten starszej generacji, na 10-calowych kółkach. :twisted2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki tym ktorzy napisali cos wnoszacego do tego watku :cool2: , a kolegom ktorzy sie rozpisuja na temat spalania i innych pierdol powiem tylko ze nie pytalem o to!!!!!!!!!!!!!!!!

 

czytajcie uwazniej posty!!!

 

prosze o opinie ludzi ktorzy znaja to auto bo nim jezdzili lub jezdza.

ponawiam pytanie: jak sprawuje sie smg i manual- slyszalem ze latwo mozna spalic sprzeglo czy to prawda? :shock:

 

pozdrawiam i nie piszcie juz na temat spalania :mad2:

TYM razem Moja kobieta skrzywdzila moje autko na MAXA- urwała przod na Grand Cheerokim.... :-( Na pocieszenie M3:-)))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem okazje jeździc manualem i SMGII, t adruga baaardzo mnie zaskoczyła i powiem, ze jeśli miałbym kupić M3 to wybrałbym automatyczną skrzynie, badzo fajna zabawa,ustawienia szybkości zmiany biegów. Nie wiem jak awaryjność takich skrzyń, nic na ten temat nie słyszałem. Może poczytaj cos na niemieckim albo amerykańskim forum. Jeśli kupisz ten samochód, to tylko pozazdrościć.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie jakies konkrety :D prosze o wiecej takich opini oraz za i przeciw

:modlitwa:

Opinie, usterki :mrgreen: byle by nic na temat spalania :duh: :mad2:

Pozdrawiam

TYM razem Moja kobieta skrzywdzila moje autko na MAXA- urwała przod na Grand Cheerokim.... :-( Na pocieszenie M3:-)))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jak znajdziesz w dobrym stanie to bierz!:)

Moge z doswiadczenia powiedziec ze takze obawialem sie duzych kosztów utrzymania ale nie jest tak zle jak wszyscy mówili.

Spalanie zalezy od ciebie - mozesz miec 12l/100 ale takze 25l/100. A jaesli chodzi o awaryjnosc to takowej nie zauwazylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdziesz w dobrym stanie to bierz!:)

Moge z doswiadczenia powiedziec ze takze obawialem sie duzych kosztów utrzymania ale nie jest tak zle jak wszyscy mówili.

Spalanie zalezy od ciebie - mozesz miec 12l/100 ale takze 25l/100. A jaesli chodzi o awaryjnosc to takowej nie zauwazylem.

pochwal sie swoja bestia w galerii.

a wszyscy tak gadali ze temat sie powtarza o utrzymaniu M3 a potem nikt nie kupuje. bynajmniej 1/5 kupuje a my bedziemy mogli sie cieszyc ze kolejny forumowicz/klubowicz ma M3 :)

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam!!!

Milczale,milczalem, bo szukalem i znalazlem :mrgreen:

 

taka, jaka chcialem, czyli czarna na smgII, full opcja navi+tv itd....

2005 rok. ceglane (czyt. pomaranczowe skory :? -wszystkiego miec nie mozna, wolalbym cos bardziej stonowanego)

 

Jak chLop sie nie rozmysli odbieram z koncem miesiaca. :D

 

 

Pozdrawiam

 

TYM razem Moja kobieta skrzywdzila moje autko na MAXA- urwała przod na Grand Cheerokim.... :-( Na pocieszenie M3:-)))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.