Skocz do zawartości

E46 jakie amortyzatory i sprężyny


wizzle11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 822
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie o to idzie. Piszesz w opisie że masz M-tech,w innych postach piszesz iż masz zawieszenie 226a.I otrzymujesz odpowiedzi co trzeba kupić.Tu znów zaczynasz temat cholera w sumie wie o czym.Jak masz 226a to wiadomo co kupić.Jak masz standard to Sachs który kosztuje może 200zł.Zatem o czym my piszemy?.Chcesz amortyzatory po 17,34zł?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadza się do BMW najtańsze g...a, a nie części, lub używki niewiadomego pochodzenia, jeździ się dopóki samochód nie zacznie się sypać, a później zdziwienie i rozczarowanie, że BMW się psuje i jest do d..y. Serwisujcie na czas na normalnych częściach i nie będzie problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal dostałeś odpowiedz.Zmieniasz zawieszenie z 226a?.A sprężyny to babcia Kazia zmieni?.Masz problem kupując BMW w kupieniu Sachsów za 2 setki ?.Ogarnij się i kup Trabanta.I dlatego tyle złomu E46 mamy na aukcjach.

Chłopie,dopasuj chęci do mozliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według moich obserwacji BMW wypada dość kiepsko porównując do zwykłego Hyundaia

Jeszcze nie słyszałem aby silniki w tych autach robiły po 500 000km a jak są lepsze od BMW to robią po 1 milion ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koziolekkamil serio ty chcesz do samochodu ważącego około półtorej tony dać amory za 100zł? Czy Cię za przeproszeniem nie popierdoli** więcej kosztowały mnie amory do mojego pierwszego samochodu cinquecento firmy KYB. Gratuluję druciarstwo na poziomie master XD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koziolekkamil serio ty chcesz do samochodu ważącego około półtorej tony dać amory za 100zł? Czy Cię za przeproszeniem nie [bAD]** więcej kosztowały mnie amory do mojego pierwszego samochodu cinquecento firmy KYB. Gratuluję druciarstwo na poziomie master XD

 

A mnie krosno wielokrotnego użytku do 126p, zestaw koni z regulacją twardości do astry I, gazówki do golfa III i inne ...

Rzeźnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Było o tym w na forum ale nie mogę podjąć decyzji - chciałem zapytać o opinię.

 

Mam auto z 2000 roku z zawieszeniem 226A

 

Muszę wymienić zawieszenie (sprężyny i amortyzatory). Myślałem o B6 ale kurcze drogie są. Jako sprężyny chcę założyć Eibach pro kit.

 

Mam do was pytanie jakie byście założyli amortyzatory zarówno na tył jak i na przód - może ktoś jeździ i może się wypowiedzieć.

 

Zaproponowano mi do mojego auta i do eibachów:

 

komplet amortyzatorów Monroe Reflex

lub

amortyzatory na przód sachs adventage tył sachs Super Touring (bo podobno wycofano adventage jako tył)

 

Co byście założyli - będę wdzięczny za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja do siebie zalozylem springi eibach sportline i jestem troche zawiedziony bo auto nie siadlo tyle ile powinno, wiec jak chcesz troche uglebic to pro kitem na pewno tego nie zrobisz. amorki na przod zakladalem kayaba excel g ze skroconym skokiem i sa jak najbardziej ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chce zmienic sprezyny bo ostatnio zmienilem tyl bo mi pekla ale nie wiedzialem ze mam 226A i kupilem serie troche sie tyl podniosl.

Amorki wygladaja dobrze. Nie wiem jak sprawdzic w jakim sa stanie. Chyba na stacje diagnostyczna musze pojechac i przetestowac.

albo zaloze pro kity springi i zobacze jak to bedzie. Pozniej ewentualnie zaloze nowe amory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche podwojna robota, u mnie przy zakladaniu springow okazalo sie ze amory to totalny smietnik, a ze pod nosem nie mialem gdzie kupic to zlozylem wszystko do kupy i pare dni tak jezdzila. pozniej znowu rozbieranie wszystkiego i zmiana amorkow. mam do oddania za grosze oryginalne springi od 330ci jak chcesz, z tego co wiem one sa seryjnie obnizone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Nastawiłem się juz na pro kity ale dzięki za ofertę.

 

Powiedz mi czy sam demontowałeś sprężynę na mcpersonie, bo z tyłu to żaden problem. Boję się, że mi wystrzeli i coś sobie zrobię.

Może lepiej podjechać z kolumną do warsztatu aby zmienili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.