Skocz do zawartości

Sprężyny / obniżenie zawieszenia


______

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Na dole strony masz zapis o zgodności z ddc. Ceny sprężyn Schnitzera zawsze były z kosmosu a i tak jestem pewny ze ktoś inny je robi a oni tylko naklejają swoje logo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Założyłem Pro Kit Eibacha.


• jest niżej :8)

• różnica we właściwościach jezdnych jest ogromna, prędkość wychodzenia z zakrętów wzrosła u mnie dwukrotnie

• jeżdze na 20" felgach i zawieszeniu M, po założeniu sprężyn twardość zauważalnie wzrosła - nadal jest jednak komfortowo, dzieciaki i żona nie narzekają



Jako, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, zastanawiam się nad pójściem o krok dalej. Na przyszłą wiosnę założę pewnie gwintowane zawieszenie (KW Variant 3) albo pójdę w jakiś Air Ride.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuć jakieś zdj. po modyfikacji :roll:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Wymieniłem u siebie sprężyny na eibachy pro kit i jestem zadowolony. W końcu samochód ma odpowiednią wysokość i prowadzi się pewniej w zakrętach. Jak dla mnie seryjne zawieszenie M było zbyt miękkie. Oczywiście po wymianie obowiązkowa geometria. Sprężyny kupiłem na stronie https://eibach.pl Edytowane przez Paul666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem u siebie sprężyny na eibachy pro kit i jestem zadowolony. W końcu samochód ma odpowiednią wysokość. Jak dla mnie seryjne zawieszenie M było zbyt miękkie.

 

też tak uważam.


Interesuje mnie tylko jak to robiliście technicznie.

Wszystko przez ASO?

Czy zakup sprężyn na własną rękę i wymiana w ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz gwarancje to sprężyny wymian poza aso i nikomu o tym nie mów.

 

mógłbym to zrobić. Nie boję się jakoś panicznie o gwarancję.


Interesuje mnie tylko czy dwaj Koledzy, którzy już to robili, zrobili w ASO czy poza. Zakup już wiem, że na stronie Eibach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie sprężyny wymieniałem poza ASO. Podczas jazd próbnych miałem samochód na seryjnym zawieszeniu i bujało nim jak małą łajbą, aż miałem mdłości :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również instalowałem poza ASO. Po fakcie, w trakcie jednej z wizyt u dealera doradca serwisowy komplementował obniżoną stylówkę, nie wspominając nic o gwarancji. :) Martwie się w zasadzie tylko o zużycie amortyzatorów, ale jeśli umrą kupię po prostu KV4.


Obecnie bije się z myślami, czy instalować downpipe bez katalizatora. Przed każdym przeglądem trzeba by wspawać orginalny. Zastanawiam się też nad wpływem na gwarancję, bo dealer może patrzeć na to krzywo jeśli na przykład padnie turbina (a jeżdzę na Racechipie, wiec w sumie róznie może być).


Ktoś juz zmieniał downpipe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

@damianbl


odpisali mi z Eibacha, że na tył dają jakieś regulowane łączniki przystosowane do zmiany wysokości zawieszenia tylnej osi.

Na przód sprężyny standardowo.


edit:

Dostałem jeszcze dokładne wyjaśnienie co do regulacji wysokości na tyle.

Wymieniany jest łącznik między zawieszeniem a czujnikiem wysokości i w pewien sposób oszukuje się komputer przez co tył jest niżej. Ciekawe jaki ma to wpływ na twardość zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odpisali to co powyżej, poprosiłem o wyjaśnienie i dali instrukcje montażu w kwestii tylnej osi.

Wklejam istotne zdjęcia


Widok na oryginalny łącznik czujnika wysokości zawieszenia


http://i.imgur.com/YzahOkU.jpg


Nowy łącznik który defacto jest śrubą rzymską.

W zależności od jego ustawienia oszukujemy komputer który odpowiednio pompuje lub upuszcza powietrze z miechów.


http://i.imgur.com/MIXvoAU.jpg


I zamontowany zmieniony łącznik.


http://i.imgur.com/PpMvbfq.jpg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.