Skocz do zawartości

silnik 1,8 is , czy wart zainteresowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich

jestem nowy na forum

mam pytanko ,noszę się z zamiarem kupna bmw e36 model cupe z silnikiem 1,8 is , 140km, proszę o wasza opinie na jego temat, ja słyszałem że jest to udana konstrukcja , kompromis pomiędzy osiagami a spalaniem

pzdrówka

Opublikowano
dokładnie tak jak napisałeś - jeśli jest w dobrym stanie - niezajeżdżony, to jest wart zainteresowania

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
Witam ja miałem 1.8 isa ale w compakcie i naprawde bardzo ladnie to lata warto go kupic jak cie nie stac na wiekszy silnik, ja bedę nie długo kupowal coupe 1.8isa bo poniewarz mnie nie stac na wiekszy silnik a compacta rozbiłem i ten silnik jest wart polecenia
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano
Jeśli cię stać na większy silnik to nie ma nad czym sie zastanawiać!!! a jeśli nie ,to kupuj ISA a napewno bedziesz zadowolony!!! :D
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Opublikowano
Jeśli cię stać na większy silnik to nie ma nad czym sie zastanawiać!!! a jeśli nie ,to kupuj ISA a napewno bedziesz zadowolony!!! :D

Dokładnie boss

Opublikowano
BMW zaczyna się od 6 cylinderkóf - bez obrazy jeździłem 1.8 M40 - miał 120 KM, ale tam nie było FUN ;)
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano
Będziesz po jakimś czasie żałował że nie kupiłeś 6 cylindrówki :|

 

Moje zdanie jest podobne

BMW = Będziesz Musiał Wyprzedzać :-)
Opublikowano

Faktem jest, ze BMW zaczyna sie od 6 cylindra, jednak 1.8is jest dobra konstrukcja i tak jak niektorzy pisza jest to dobry kompromis miedzy osiagami a spalaniem.

 

kupisz i po miesiacu gora dwoch bedziesz zalowal ze nie wziales furki z wiekszym silnikiem

 

Mocy nigdy za wiele :)

Opublikowano
W mojej 1.8 bez is - dwukrotnie robiłem głowicę - ale to w sumie było głównie winą układu chłodzenia - dwukrotnie padła mi uszczelka pod zbiorniczkiem poziomu wody....
http://www.skredyt.pl/projekty/bmw.jpg
Opublikowano

Ja juz mam 10 miesiecy is i... nie zaluje ani troche!! bo poprostu by mnie nie bylo stac na wiekszy silnik. nawet 320 masz wiecej oleju przy wymianie 2 swiece wiecej no i pali wiecej co chyba najwazniejsze nie wspominajac o ubezpieczeniu a kupowac 320 zamias is dla dzwieku i placic tyle wiecej to juz lepiej 328.

wracajac do tematu jak cie stac na wkieszy niz is to kupuj 328 a jak nie to najlepszy wybor to is.

p.s.

dzwiek isa mi tez sie bardzo podoba, ma takie specyfiszne dla is brzmienie:)

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Opublikowano
E36 318 is, które mam i nim się cieszę to mój skarb, osiągi ma świetne (zadowalające mnie w pełni).Jeżdżę na benzynie wyłącznie-spala 7 litrów /100km. Silnik kochany. Resztę pozostawiam zainteresowanemu. Oczywiście ważne by był to IS traktowany przez poprzednika, poprzedników z sercem!!!.
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano

ja powiem tak 1,8 is m42 idzie tak samo doslownie tak samo jak 2,0 pali ok 2 litry bezyny mniej tanszy w utrzymaniu (olej swiece itp) ale lubi szwankowac niektorym isom niewiadomo o co chodzi nierowne obroty duze spalanie itp wiekszosc isow ktore ogladalem w niemczech przy 200000 km zaczynaly sie konczyc tzn braly olej kulaly glosno chodzily

 

2,0 m50 super silnik pali wiecej i drozszy w utrzymaniu (6,5 l oleju 6 swiec cewek itp) ale za to to 6 garow piekny dzwiek super kultura pracy rowniutko i cichutko silnik nie do zajechania moj kolega ma taki od dluzszego czasu (prawie 3 lata) i wyprawia nim takie rzeczy ze is juz dawno by padl a jego silnik dalej chodzi ok a ma juz prawie 300000 km zero remontow dalej rowna i cicha praca

Opublikowano
ja mam 230tys. i silnik dalej chodzi jak powinien . Pamientaj jak dbasz o auto to bedzie jezdzic do konca :) :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano
is jest dobra konstrukcja i jak o niego dbasz to przejedzie duzo wiecej jak 300000 km ale mi chodzilo o to ze 2,0 jest lepszy do katowania niestety is nie znosi katowania tak jak m50 a w niemczech niektore z tych silnikow ni mialy latwego zycia stad ich problemy przy 200000 km
Opublikowano
GP T1000 zajefajna furka, gratuluje naprawde ładna, pozdro, a odnosnie silnika to daruj sobie 4 cylindry chyba ze poruszasz sie tylko autem , ja teraz zaluje ze mam 1,6 a stan yl dobry wiec wzialem i cena:(
Opublikowano
Ja również nie wiem skąd te 7? Moja po mieście pali ok 10 na trasie z 8. Czyżby coś z nią nie tak?

 

Mój isik pali ok 10.5 w mieście, ok 7.5 w trasie (tak do 140km/h)- spalanie według wskazań kompa.

 

Isa ogólnie bardzo polecam.


Pozdrawiam

Pułkownik Zuber

Opublikowano

Witam

Ja mam smieszny silnik dla coupe mianowicie 1.6 Ale mimo to moja pieknosc zachowaniem przypomina bawarczyka i mimo to ze ma tylko 115 koni i budzi sie po 300 obr. to itak jestem zadowolony.

318 bedzie dobrym kąpromisem

:8)

-=BAWARKA TO DOBRA PARA DLA MNIE -=


http://img512.imageshack.us/img512/2996/333333333yq4.jpg


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=43306&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Opublikowano

E36 316i 1990-1993 100KM

E36 316iA 1990-1993 100KM

E36 316i 1993-1998 102KM

E36 316iA 1993-1998 102KM

E36 318i 1990-1993 113KM

E36 318iA 1990-1993 113KM

E36 318i 1993-1998 115KM

E36 318iA 1993-1998 115KM

E36 318iS/4 CLASS II 1994 140KM

E36 318iS COUPE 1992-1997 140KM

E36 318iSA COUPE 1992-1997 140KM

E36 318iS COUPE 1997-1999 140KM

E36 318iSA COUPE 1997-1999 140KM


Pozdrawiam

Pułkownik Zuber

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.