Skocz do zawartości

BMW G30 530i xDrive


WASI

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry

 

9585cf8ff761.jpg

fa4f25267871.jpg

e5adcad7caa9.jpg

 

Był duży dylemat czy kupować bo z placu, ale z dobrym rabatem :P

530i xDrive

Moc silnika: 252 KM

 

Niebieski srodziemnomorski

Obręcze kół ze stopu lekkiego Double Spoke 664 M,19 cali

Leder 'Dakota' Elfenbeinwei~ Exklusivnaht/Keder in Kontrast (SW)

Listwy ozdobne czarny lakier fortepianowy

 

Pakiet sportowy M

Leder 'Dakota' Elfenbeinwei~ Exklusivnaht/Keder in Kontrast (SW)

Niebieski srodziemnomorski

Obręcze kół ze stopu lekkiego Double Spoke 664 M,19 cali

Listwy ozdobne czarny lakier fortepianowy

Sportowa automatyczna skrzynia biegów

Diodowe reflektory przeciwmgielne

Pakiet aerodynamiczny M

Obramowania BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk

Standardowe zawieszenie

Podsufitka Individual w kolorze antracytowym

Sportowy układ hamulcowy M

Kierownica sportowa M, skórzana

Pakiet Business Class

Oświetlenie ambientowe

Dostęp komfortowy

Ogrzewanie foteli przednich

Komfortowe fotele przednie, regulowane elektryczne

System nawigacyjny Professional

Pakiet aerodynamiczny M

Obramowania BMW Individual Shadow Line czarne na wysoki połysk

Dostęp komfortowy

Tylko dla Pakiet Business Class

Spojler tylny M

Fotele / komfort

Ogrzewanie foteli przednich

Komfortowe fotele przednie, regulowane elektryczne

Funkcja masażu w oparciach siedzeń przednich

Sportowy układ hamulcowy M

Aktywny regulator prędkosci z funkcją Stop&Go

Parking Assistant

Podsufitka Individual w kolorze antracytowym

Sportowa automatyczna skrzynia biegów

Kontrola klimatu

Klimatyzacja automatyczna Standard

Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne

Pakiet serwisowy Service Inclusive - 5 lat / 100.000 km Standard

Zestaw głośnomówiący Bluetooth o rozszerzonym zakresie funkcji Office Standard

ConnectedDrive Services (Usługi ConnectedDrive) Standard

Teleservices Standard

Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound

Rezygnacja z Pakietu ConnectedDrive Advance Standard

Wyświetlacz BMW Head-Up

Real Time Traffic Information

Wielofunkcyjny zestaw wskazników na desce rozdzielczej, (10,25")

Pakiet Repair Inclusive - 5 lat/200.000km

Expanded exterior mirror package Standard

Diodowe reflektory przeciwmgielne

Spryskiwacze reflektorów Standard

Adaptacyjne reflektory diodowe

Dywaniki welurowe Standard

System alarmowy Standard

System załadunkowy Standard

Oświetlenie ambientowe

Dostęp komfortowys

Automatyczne otwieranie/zamykanie klapy bagażnika

Czujnik ciśnienia powietrza w oponach Standard

Trójkąt ostrzegawczy Standard

Intelligent Emergency Calling (Inteligentne Połączenie Alarmowe) Standard

Odtwarzacz CD Standard

Zestaw HiFi Harman Kardon Surround Sound

Kierownica sportowa M, skórzana

Ogrzewanie kierownicy

Edytowane przez WASI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

No jest za czym się obejrzeć :D

Aczkolwiek dziwna nazwa jak na ten kolor, śródziemnomorski kojarzy mi się z czymś jaśniejszym. A ten tutaj to taki bardziej oceaniczny;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałem błekitnoszary ale jak już miałem w produkcji to zastanawiałem się żeby nie zmienić na taki.Piękny

 

Jak konfigurowałem to właśnie z błękitnoszarym :D Osobiście nie miałem przekonania do niebieskiego, ale po pierwsze taki stał na placu a po drugie mojej drugiej połowie się tak spodobał, że nie było już tematu koloru :D

 

Teraz uważam, że jest naprawdę ciekawy ale błękitnoszary widziałem jak odbierałem swój i jakby stały tak samo skonfigurowane to nie wiedziałbym co zrobić :D Zadecydowałaby kobieta :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wybrałem błekitnoszary ale jak już miałem w produkcji to zastanawiałem się żeby nie zmienić na taki.Piękny

 

Jak konfigurowałem to właśnie z błękitnoszarym :D Osobiście nie miałem przekonania do niebieskiego, ale po pierwsze taki stał na placu a po drugie mojej drugiej połowie się tak spodobał, że nie było już tematu koloru :D

 

Teraz uważam, że jest naprawdę ciekawy ale błękitnoszary widziałem jak odbierałem swój i jakby stały tak samo skonfigurowane to nie wiedziałbym co zrobić :D Zadecydowałaby kobieta :shock:

 

Błękitnoszary na żywo także wymiata . Jakie jest rabatowanie przy zakupie auta ,,z placu'' , dostałeś jakąś wyjątkowo okazyjną propozycję $$ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wrażenia z silnika? brałeś też pod uwagę 540i?

 

Nie brałem w ogóle. Jeździłem tylko 530i testowym ale w moim przypadku 540i jest do niczego nie potrzebny (prawie :D ) Miałem też okazję przejechać się wokół salonu dieslem 2.0 i różnica jest ogromna, dla mnie po prostu nie jechał :)

 

Samochód służy mi pewnie ponad 90% czasu do przemieszczania się po Warszawie. Trasa jak jedziemy gdzieś na weekend. Do tej pory miałem Audi A5 2.0 TFSI 230KM i brakowało troch mocy ale tylko na trasie.

 

Zawsze lepiej mieć 3.0, ale za tą różnicę cenową w moim przypadku byłoby to bez sensu. Jak ktoś jeździ w większości po mieście to samochód sprawdza się w 100%. Nowe silniki 2.0 czy to w Audi czy w BMW naprawdę potrafią zaskoczyć pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrażenia po 500 km, niewiele ale coś już można przekazać

 

Polecam założyć powłokę ceramiczną na lakier, dodatkowo folią zabezpieczone zostały lusterka, lampy, słupki, wnęki klamek, część zderzaka przy bagażniku. Jak narazie super efekt. Ptak narobił i zanim dojechałem na myjnie żeby spłukać to już zleciało, nie pozostawiając jakiegokolwiek śladu, a leżało trochę :shock:

 

Na plus:

- Kolor jest niesamowity i za każdym razem robi ponownie pozytywne wrażenie :D

- Jasną skórę polecam, wiem, że trzeba dbać ale jest tego warta

- Ogrzewanie kierownicy (działa automatycznie, uruchamia się od wcześniej ustawionej temperatury zewnętrznej, również fotele możemy tak ustawić)

- Harman Kardon jest ok, na jazdach testowych było gorzej, ale po ustawieniu daje rade. B&O w Audi lepiej grał/czyściej.

- Dynamika na naprawdę dobrym poziomie. Narazie go oszczędzam, maksymalnie do 4,5 tys. W porównaniu z Audi A5 dużo mniej czuć prędkość, więc przydałby się większy silnik, ale na tą chwilę do miasta w zupełności wystarczy.

- Head-Up jest świetny. Kiedyś nie byłem przekonany, żeby zamawiać bo były moim zdaniem średnie/nie warte tej kasy, teraz naprawdę warto. Jest ogromy i można na nim wykonywać wiele funkcji nie patrząc na główny ekran. Nawigacja wygląda tak jakbym sobie to wymyślił

- Fotele komfortowe najlepsze w jakich siedziałem, jak ktoś się zastanawia, które wybrać to zdecydowanie brać, bardzo dobrze trzymają kiedy tego chcemy, mają mnóstwo opcji, każdy znajdzie coś dla siebie

- Adaptacyjne światła diodowe, po pierwsze poprawiają wygląd, po drugie świecą konkretnie, nie oślepiają pojazdów z naprzeciwka i przed pojazdem

- Dostęp komfortowy działa dobrze, otwieranie klapy bagażnika do wykonania tylko jak już się nauczysz gdzie dokładnie łapie, mogło być lepiej zaplanowane

- Z systemów asystujących mam do dyspozycji tylko "Aktywny regulator prędkosci z funkcją Stop&Go", jest w tym już opcja uniknięcia kolizji z pojazdem poprzedzającym. Działa naprawdę dobrze, przydaje się w korkach :) W testowej miałem wszystkie systemy i tylko ten używałem, więc nie odczuwam braku czegokolwiek, szkoda, że nie ma systemu ostrzegania przed pieszymi (cena poszłaby do góry o 5 tys.) Mam niby tą opcje w iDrive ale nie mogę nic ustawić :)

- Moim zdaniem zwykły kluczyk jest lepszy niż z wyświetlaczem. Kluczyk mam mały, wygodny a wszystkie rzeczy z kluczyka są w telefonie poprzez aplikcję

- Lakier fortepianowy, jestem wstanie używać iDrive bez dotykania, zostało to dobrze rozplanowane

 

Minus:

- Informacje o tym, że kierownicy nie można ustawić nisko są prawdziwe. Dla mnie jest idealnie ale gdybym chciał tak jak w poprzednich samochodach nawet na chwilę siedzieć niżej to nie ma takiej opcji

- Powinna być opcja jeszcze mniejszej kierownicy

- Masaż nie ma sensu, moim zdaniem

 

Spalanie takie jak myślałem. W mieście od 10 do 18, oszczędna jazda bez ludzi na ulicy można dojść do 10-11, zabawa lub korki 18. Średnio 14-15. Dla mnie tak samo jak Audi A5 2.0 TFSI. W trasie nie miałem jeszcze okazji przetestować. Oczywiście niektórym w Audi wychodziło 10-12 w mieście w korkach. Tutaj na forum też widziałem takie wyniki dla tego silnika. Pali tak jak się jeździ :D

 

Różnica między 530i a 520d jest naprawdę widoczna i jak ktoś nie dużo jeździ albo nie zależy tak bardzo na spalaniu to szczerze polecam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasi , ja mam do biura 8km , droga jest remontowana , zwężenie do jednego pasa itp , codziennie mega korek , jak narazie 2000km 100% w mieście , ale kiedy wyjeżdżam z korka na obwodnice miasta daje mu porządnie w pedał żeby posłuchać silnika ... spalanie 12-13L
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj powrót z centrum 15l, później na spokojnie po 20 ok. 9-10l. Do biura mam 5,5 km korek, światła i z reguły trzeba się śpieszyć :D

 

Teraz spokojna jazda do centrum ok. 8,5l, powrót bez oszczędzania 11,4l.

 

 

Jeszcze jedna jak dla mnie ważna sprawa. W Audi strasznie narzekałem na niskie obroty, cały czas usilnie chciał zmieniać biegi przy 0,8-1,2 tys obrotów, bieg 7 potrafił być przy 50 km/h. Samochód cały wibrował i nie chciał jechać :( Skrzynia wariowała od pierwszych kilometrów od razu po wyjechaniu z salonu, uderzenia/szarpania były na porządku dziennym. Jedynie w trybie Sport na trasie jechał prawidłowo. Start&Stop jego kultura w Audi jest masakryczna. Lepiej jest w nowych modelach ale dalej przeszkadza. Ze skrzynią byłem na gwarancji to informowali, że tak jest i nic z tym nie poradzą. Takich sytuacji ze skrzynią nie doświadczyłem w Tip-tronic ale on występuje tylko w niektórych wersjach silnikowych.

 

W teście nowego Audi A4 Marek Drives

mówi o słabym systemie start&stop i bardzo niskich obrotach ale w trybie ekonomicznym, ja miałem tak przy auto i comfort a5 2015..

 

Skrzynia działa naprawdę przyjemnie a system start&stop naprawdę nie jest uciążliwy. Piszę to bo jak ktoś by mi to powiedział lub przeczytałbym to wcześniej, oszczędziłbym czasu na zastanawianie się nad BMW :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15l jak na 2.0 to mega za dużo , moja żona śmiga 428i ....auto aż krzyczy ( ma wydech M ) tak jest piłowane , jeździ tylko po mieście spalanie max 12,5! ale pierdo....ic te spalanie .

 

Kolor kolego masz piękny, myślałem o nim ... piękny!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Auto super :) pozwolę sobie zapytać w Twoim temacie o folię.

Też zastanawiam się nad folią na przód auta, jednak czy to nie będzie tak, że przy demontażu folii ukażą nam się miliony odpryskow i lakier w miejscu uderzeń odejdzie razem z folią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek obejrzyj sobie , folia ma grubość od 160 do 200mikronow i meeega wytrzymałość , nie można tej folii traktować jak starych pierwszych folii które zmieniały kolor auta ... to zupełnie inna technologia , na stronie Xpel poland na fc można zobaczyć na jakie auta ludzie nakłada te folie ... Bmw to jedna ze slabyszch Marek. Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.