Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak z wersji 2.36-expert rozszerzyć aplikację do 2.40- beta? Próbowałem aktualizować, bez skutku.

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nowa wersja beta 2.40:

- dodane parametry live data: Stropień otwarcia EGR (%), wysterowanie turbo (%), dawka wtrysku aktualna i oczekiwana (mg/cykl) .

mam już wersję 2.40 ale nie widzę nowych parametrów w live data..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W moim N47 jest stopień otwarcia EGR. Zmienia się procentowo. Reszty nie sprawdzałem.
Opublikowano
trzeba wejść w konfiguracje zafajkować i się pojawia :wink:
Moja trzecia wielka miłość
Opublikowano
Panowie podzielcie sie wiedzą jakie sa prawidłowe wartości dla EGR i Turbo :mrgreen:
Moja trzecia wielka miłość
Opublikowano
Egr utrzymuje sie w okolicach 50 60 procent na postoju lub normalnej jezdzie. Jak sie mocniej przyspiesza to spada odrazu do 5 procent.... tak ma byc?
Opublikowano
Egr utrzymuje sie w okolicach 50 60 procent na postoju lub normalnej jezdzie. Jak sie mocniej przyspiesza to spada odrazu do 5 procent.... tak ma byc?

mam tak samo i co z turbo jak to czytać ?

Opublikowano

Panowie, pytanie mam. Mianowicie, po uruchomieniu Btool'a jest ok łączy się, w live data wyświetla parametry ale jak przejdę do DPF to przez ok 30 sek wyświetla parametry a następnie pojawiają się wartości -1 dla temp cieczy chłodzącej i temp spalin. Stąd też nie mogę zainicjować wypalania.

Co powinienem zrobić aby usunąć ten błąd?

Opublikowano
Łączę się z apk-ą za pośrednictwem bluetooth-a i miałem podobne problemy z łącznością. Po aktualizacji do najnowszej wersji problem już nie występuje.

Test spalania po modyfikacji oprogramowania silnika.

061fac0013ca14a9m.jpg

Opublikowano

Poradziłem sobie z wyświetlaniem danych, rzeczywiście problemem był kabel.

Ale po wymuszeniu wypalenia chciałem zresetować dpf i zonk, mam jak widać problem z komunikacją z ECU.

Z problemem w komunikacji nie da się zresetować dpf'a i usunąć błąd 452A z którym dpf się sam nie wypali.


http://i1253.photobucket.com/albums/hh599/zimnawoda/Screenshot_2018-07-04-18-26-20_zps49fe88sm.png

http://i1253.photobucket.com/albums/hh599/zimnawoda/Screenshot_2018-07-04-18-26-41_zps42fzhhte.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.