Skocz do zawartości

wiewior1234

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120d N47 11.2007
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia wiewior1234

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

1

Reputacja

  1. Napisałeś, że powoduje czynnik w parowniku. Chciałbym doprecyzować - zbyt mała ilość czynnika, zbyt duża, zepsuty parownik lub inne uszkodzenie i wtedy pojawia się ten dźwięk w parowniku?
  2. Mam bardzo podobny problem, który pojawił się po nabiciu klimatyzacji. Podczas jazdy jest świst z nawiewów wewnątrz pojazdu który narasta wraz z obrotami. Wewnątrz komory silnika cisza. Czy udało Ci się rozwiązać problem?
  3. wiewior1234

    Nowa jedynka

    Dlaczego model nazwali F a nie G?
  4. Kolega powyżej podesłał Ci lokalizację czujnika na bloku silnika: http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UB32-EUR-06-2008-E81-BMW-118d&diagId=11_4077#13627797957 Musisz zdjąć plastikową pokrywę ze znaczkiem BMW. Aby ją zdjąć ciągniesz do góry i wysuwasz w stronę zderzaka. Czujnik będziesz miał lekko po prawej od znaczka BMW który był na plastikowej osłonie. Kup sobie czujnik na allegro albo w jakimś sklepie. Odszukasz go po tym numerze: 13627797957 Tu masz filmik: PZDR
  5. U mnie też przy takich objawach padł czujnik temperatury. Zlokalizowany on jest z przodu bloku silnika (czyli od zderzaka). Dostęp nie jest super idealny ale też nie ma tragedii:) Dokładną lokalizację znalazłem tutaj na forum albo na realOEM po części.
  6. http://bmwfault.codes/ Tutaj możesz sprawdzić
  7. No dokładnie ;) jak czytać EGR i Turbo, może jakieś info przy włączaniu apki jak w przypadku wtrysków?
  8. Bo najpierw trzeba nacisnać krótko a pozniej przycisnąc i trzymać aż pokaże się ptaszek przy słowie reset.
  9. Z tego co wiem, to nowe radio trzeba kodować komputerem. Nawet jakbyś miał identyczne radio to chyba trzeba kodować. Poszukaj wątki o kodowaniu radia, pamiętam że pojawiały się takie na forum.
  10. Cześć, Też mam problem z luźną rurą przy przepustnicy. Zastanawiam się czy uszczelnienie z dętki rowerowej będzie zarówno szczelne jak i trwałe. Nie nagrzewa się tam rura i przepustnica i dętka nie ulegnie zniszczeniu? Ewentualnie czy ma ktoś pomysł czym to jeszcze uszczelnić? Jakaś większa uszczelka z innego elementu silnika? ewentualnie innego pojazdu? Znalazłem sklep z O-ringami - może u nich dobrać coś grubszego / szerszego. Pytanie czy uszczelka taka może stanowić zagrożenie dla intercoolera / przepustnicy / silnika? Dzięki!
  11. Historię możesz sprawdzić jeszcze tutaj: http://www.bimmer-check.com/ Ja sprawdzałem u nich i mam historię swojego samochodu. Sprawdzałem tez za 5 euro na http://bmwdecoder.com/ ale strona już nie działa.
  12. "no to będzie trzeba się do ASO udać i auto "przerejestrować"" Można w ASO zgłościć, że jestem teraz obecnym właścicielem pojazdu? Gdzie można sprawdzić dostępne akcje serwisowe? Dzwoniąc do ASO uzyskam info?
  13. Trójkąt z wykrzyknikiem obok przebiegu wyświetla się bardzo często i z błahych powodów typu: niezapięty pas, rezerwa, brak płynu do spryskiwaczy. Nie wiem jak jest w przypadku start/stop oraz jaki jest koszt naprawy. Start/stop może nie działać ze względu na słaby akumulator.
  14. Cześć, Po wymianie opon i ustawieniu geometrii nie mogę skasować czerwonego błędu ciśnienia opon. Procedurę adaptacji ciśnienia znam, stosowałem wielokrotnie, włączam ją lecz nie pojawia się "ptaszek" oznaczający poprawną adaptację. Ciśnienie w oponach prawidłowe. Czy jest jakiś czujnik / moduł który trzeba zaadoptować przy użyciu komputera po geometrii? Czy może wystarczy skasować błędy przy użyciu komputera? Dodam, że nie świecą się inne kontrolki np. od trakcji, które sygnalizowałyby awarię czujnika ABS.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.