Skocz do zawartości

E90 bicie kierownicy


cvbnm

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w E92 320d rwd tez mam problem drgan z ta roznica ze drgania sa zawsze a najbardziej drzy przy 83kmh.Zawieszenia sprawdzane na stacji diagnostycznej na szarpakach.Stwierdził tylko lekki luz na maglu.Opony nowe , felgi bez wgniotek.Magle wystepowały dwa .Hydrauliczny kosztuje 5000 a elektryczny 6200.Dodam ze w rodzinie mam jeszcze X3 E83 z podobnym przebiegiem (prawie 200) i musze przyznac ze X nieporownywalnie lepiej znosi polskie drogi .Drgan tez nie ma absolutnie zadnych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 210
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No widzisz kolego, ja mam napęd x-drive i u mnie drgania występują, także różnie to bywa z autami, dziś jeszcze zauważyłem, że czuje pulsowanie pod pedałem gazu, wrzucając na 5 bieg "tyka" mi gałka zmiany biegów i czuje na lewej części kierownicy jakies pulsowanie, więc juz nie wiem co to może być. Nie mam już siły na to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
ja mam automat,więc przy zmianie nic mi nie tyka.dam znać jak zmienię tuleje wahacza,mam nadzieję,że to akurat to.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no byłem na szarpakach 2 razy i wszystko git. tarcze,klocki zmienione niedawno przód/tył i dalej wyczuwam bicie przy hamowaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

wymieniony wał... wymienione poduszki pod silnikiem...wymienione poduszki pod skrzynią...

załozyłem 19" felgi w idealnym stanie. dalej to samo... drobne wibracje...

juz nic nie wiem...

BMW & CYPRESS HILL

http://img201.imageshack.us/img201/299/podpis2zk3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co czytam nikt nie wykluczył drgań, nikt mimo ze dokładnie opisał sytuacje nie dostał konkretnej odp...

w takim wypadku zamykam temat hehe...

pozdrawiam posiadaczy trzesacych sie bmw....

BMW & CYPRESS HILL

http://img201.imageshack.us/img201/299/podpis2zk3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A czy osoby, u których występują drgania przeprowadzały renowację felg ?

Bo ja wiem co w obecnym moim aucie powodowało drgania. Udało mi się to znacznie wyeliminować.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
A czy osoby, u których występują drgania przeprowadzały renowację felg ?

Bo ja wiem co w obecnym moim aucie powodowało drgania. Udało mi się to znacznie wyeliminować.

 

.ja w zime oddałem 18bbs do renowacji, była poprawa, zareklamowałem opony, potem zmieniłem na inna firmę-znowu trochę lepiej

.w miedzy czasie wyważanie + bicie azotem w 2 różnych warsztatach z doważaniem na samochodzie

(dodatkowo stałem na mechanikiem żeby tak krecił oponę na feldze aby było jak najmniej cieżarków)

.potem geometria- znowu poprawa niestety nie na długo

.następnie zauważyłem przy myciu auta, że w prawym przednim kole jest więcej syfu z klocków niż w innych- pomogło czyszczenie zacisków(przy okazji rozwiązał się problem delikatnego ściągania w prawo choć nie do końca)

.na koniec wyszło, że zaraz po zakupie samochodu wymieniałem drążek kierowniczy prawy, mechanik wymienił oba, póżniej geometria zbierzność- problem drżenia prawie ustąpił- a przynajmniej jest wyczówalny tylko jak się skupię na nim, normalnie go nie odczuwam.

.konkluzia w/g mnie jest taka, że na owe drgania może składać się kilka różnych problemów i dopiero po zlikwidowaniu wszystkich jest ok

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie po renowacji był minimalny luz na piaście. Po ponownym malowaniu było mniej lakieru od wewnętrznej strony otworu centrującego felgi.

Po wycentrowaniu wibracje znacznie ustały. Na dobrych odcinkach drogi praktycznie nie występują.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
U mnie po renowacji był minimalny luz na piaście. Po ponownym malowaniu było mniej lakieru od wewnętrznej strony otworu centrującego felgi.

Po wycentrowaniu wibracje znacznie ustały. Na dobrych odcinkach drogi praktycznie nie występują.

 

ja na lato założyłem dystans 2cm H&R i miałem to samo, ale na kolejnym wyważaniu kół jakis ogarnięty pracownik dołożył mi pierścień centrujący...

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak własnie!

i powiem szczerze było to moje 11bmw łacznie z motocyklami...

było bezawaryjne dynamiczne i piekne....

ale wibracje spedzały mi sen z powiek....

teraz pora na zakup jakiegoś perfekcyjnego klasyka...

pozdrawiam.

BMW & CYPRESS HILL

http://img201.imageshack.us/img201/299/podpis2zk3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@artekk.t : wiem ze juz byla mowa o felgach ale spotkalem sie z przypadkiem ze jeden z kompletow felg byl z E39 ktore maja inna srednice otworu centrujacego. Po kilkuset kilometrah jazdy bez pierscienia centrujacego, wyrobila sie piasta i nawet na felgach z dobrymi wymiarami trzeslo kierownica, genealnie zobacz czy nie masz po prostu wyrobionej/uszkodzonej piasty, nie duzo trzeba aby byly drgania.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz mam spokuj...

rozwiązałem problem raz na zawsze!

:)...

 

kupiles w koncu prawdziwy samochod typu Skode ? :norty: Kuszace... :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rivasi, sprawdzałem już piasty i są ok, drgania są, ale teraz już mniejsze i nie zawsze, jakoś się przyzwyczajam do tego, tym bardziej, że auto prowadzi się jak po sznurku i jest przewidywalne, oczywiście dalej będę szukał co może być przyczyną.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiles w koncu prawdziwy samochod typu Skode ? :norty: Kuszace... :)

 

 

jak powiem ze si obraziłem to bede dreszczem takim jak TY!!!!

BMW & CYPRESS HILL

http://img201.imageshack.us/img201/299/podpis2zk3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiles w koncu prawdziwy samochod typu Skode ? :norty: Kuszace... :)

 

 

jak powiem ze si obraziłem to bede dreszczem takim jak TY!!!!

 

zle mnie zrozumiales, to nie bylo celowane w ciebie, i nie bylo zlosliwe a wrecz przeciwnie w BMW, sam mam spory problem mechaniczny i mysle o czyms innym niz bmw jezeli problemy sie nie skoncza. bmw pod wzgledem niezawodnosci to straszna dziura.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
ELO....mam juz nową skode...prosto z salonu... :)

jestem zadowolony...

pełen m-pakiet w f30...

elo...

 

Gratz 2 litrowy plastikowy traktor F30 ! :cool2: Dziekujemy za podtrzymywanie dobrej koniuktury :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam szanownych forumowiczów!

 

Na wstępie chciabym poinformować iż jestem "świerzutkim" posiadaczem mojej wspaniałej E92 325i 2010r, autko jak dla mnie niesamowite!:)

 

niestety autko nie jest idealne, mój problem wygląda następująco, przy prędkości powyżej 110km/h zaczyna wpadac w drgania wyczuwalne na kierownicy. Oczywiscie oddalem felgi 18" do odnowienia ponieważ po porzednim włąścicielu płci pięknej wygladały tragicznie, firma odświerzyła je rewelacyjnie, stwierdzili ze jedną z felg podprostowali i teraz powinno być ok, a nie jest nadal drgania są wyczuwalne i auto nie prowadzi sie przez to pewnie.

 

oczywiście może być to wina opon, jednak zanim je wymienię może jest szansa spotkać sie z urzytkownikiem autka o takim samym rozmiarze kół i podmienić przednie koła w celu jazdy próbnej?? byłbym niesamowicie wdzięczny za wszelkiego rodzaju pomoc lub podpowiedź jak pozbyć sie problemu.

 

JEstem nowy na forum , proszę więc o wyrozumiałość :)

 

moje przednie felgi to 225/40/18"

 

Obecnie mieszkam w UK, dokładnie w Stoke-on-trent, co sprawia ze nie jest mi łatwo znaleść fachową pomoc

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.