Skocz do zawartości

G30 M550i xDrive


kosa69

Rekomendowane odpowiedzi

Luckie79 - będzie galeria? :)

 

:cool2:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 548
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

Wrażenia po pierwszych km są mega. Samochód jakiego oczekiwałem, super wygodny, mocny, dobrze brzmiący. To nie jest auto sportowe - i super jak dla mnie.

Napiszę więcej jak pojeżdżę więcej;) ale na pierwszy rzut oka: komforty są wg mnie b dobre (jeździłem f11 z komfortami) i te nie są na pewno gorsze. Wykończenie wnętrza przy "indywidualu" ok - nie ma się czego czepiać:) Tylna oś skręta - rewelacja, tak jak night vision. Wentylacja foteli faktycznie słaba, za to masaż na +.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w stanie porównać tylną oś skrętną pomiędzy F10 / G30?

Jak wypada night vision w porównaniu do F10?

 

Przypominam sobie, że miałeś rozterki związane z wyciszeniem kabiny. Możesz coś więcej na ten temat napisać, czy jesteś zadowolony + odnieść się do innych modeli BMW?

 

Gratuluję V8! :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem a ani niego vision, ani skrętnej osi w poprzednich autach, wiec nie porównam.

Wyciszenie auta w warunkach miejskich, podmiejskich jest naprawdę Ok, ale więcej napisze po dłuższej trasie i autostradowych prędkościach, bo wtedy ono najbardziej dla mnie wpływa na komfort a nie zrobiłem jeszcze takiej trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, zobacz testy przyspieszenia 0 - 250 innych modeli z tym silnikiem. 0 - 100 jest super jak w mocnych benzynach, dalej już umiera a 200 - 250 naprawdę powoli idzie w porównaniu do benzyniaków. Strzelam że w wyższych zakresach prędkości 540ix objedzie M550D, do M550ix nie ma nawet co porównywać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba dla polskiego Janusza kupującego auto w 6 letnim leasingu. Nikt normalny się w taki silnik nie pcha, chyba że z założeniem, że na koniec gwarancji sprzedajesz natychmiast.

 

Jak narazie to silnik 4.4 nie popisuje sie niezawodnoscia i sprawia mnostwo problemow, o czym wspomina Zachar.

Oczywiscie, takie auta beda brane w znacznej wiekszosci w leasing na firme, i to na trzy lata

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie to silnik 4.4 nie popisuje sie niezawodnoscia i sprawia mnostwo problemow, o czym wspomina Zachar.

Oczywiscie, takie auta beda brane w znacznej wiekszosci w leasing na firme, i to na trzy lata

I znów te same bajki sprzed 10 lat. Mój 35i N55 z początku produkcji się sypał strasznie, kilka razy na serwisie i dopiero po większej naprawie silnika w ramach akcji serwisowej zaczął jeździć. I skoro w 2010 były problem, to w 2017 też są, bo nie słyszałem? A w 650ix silnik nigdy żadnych problemów nie sprawiał, Pemek też nie narzekał w swoim starszym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Wlasnie jechalem za M550i i muszę powiedzieć, że strasznie cichy. Jak stałem za nim na światłach to okno w dół i cisza. Mówię, może start/stop załączony ale jak ruszył dalej cisza. Posiedziałem mu trochę na tyłku, więc w końcu odjechał (ale raczej nie z gazem w podłodze) i mimo to nic nie słyszałem. Może to ta polityka, że serię robią dziadoską, żeby w Mperformance inwestować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
W ogóle mi się to nie podoba. Tak tłumić to można klekota a nie V8. Ja rozumiem, że przecież nie może cała limuzyna rezonować, ale przynajmniej jakis pomruczek by sie przydal. A ja go nic nie słyszałem, nic! Przecież go nie zagłuszyło moje 1.6 :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten dzwięk to co ma niby powodować?bo ani to samochód sportowy....550 to szybka limuzyna i tyle.

 

Nie wypada pierdzieć biznesowemu atlecie.Od tego jest m2 i m3

M4 pomijam bo to już karykatura sportu.

 

Dziwne te jaranie 550 czy m5. To szybka limuzyna i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stuffman

Autor wkleił filmik:

Ja osobiście to uwielbiam - przejeżdża spokojnie obok Ciebie takie auto i w ogóle nie musi gazować, żeby było słychać jego MOC - oczywiście jak jestem pieszo, bo z auta obok tego nie usłyszysz. W odróżnieniu od gnojówek czy mniejszych silników, gdzie wydech trzeba dziurawić, żeby udawać, jakim się fajnym nie jest.

 

@cher

Ja nie wiem czym Ty jeździsz, ale miałem niedawno jazdy testowe np. Panamerą V8 diesel. Szybka, cicha, w sumie fajna, mógłbym się skusić. Po czym odpalam moje 650ix i jak za dotknięciem magicznej różdżki znikają wszystkie moje pomysły na zakup czegokolwiek innego niż V8 beznyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.