Skocz do zawartości

[ E36 ] Problem z drganiem kierownicy, szału dostanę!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóż mam taki "fajny" problem z moją 323i, że przy prędkości powyżej 100 km/h kierownica drży, ALE tylko na równej drodze!

 

 

Jak tylko droga jest trochę gorsza - wszystko wraca do normy!

 

 

(Możecie sobie wyobrazić jak fajnie się to pokazuje mechanikowi, koło którego droga jest akurat nierówna - robie z siebie idiote).

 

 

A teraz trochę historii:

 

 

- prawie kompletne przednie zawieszenie wymienione, wraz z amorkami - wszystkie części nowe i tych firm, które oryginalnie dostarczały wtedy części.

 

 

- opony nowe, KLEBER jakieś tam, nówki sztuki na wszystkie cztery koła

 

- zbieżność zrobiona

 

 

 

 

Więc powiedzcie mi do ch...lery jasnej DLACZEGO ten baran trzęsie kierownicą?

 

 

Za ton przepraszam, że autko zaczyna mnie drażnić...

 

pzdr. i z góry dziękuję za wszelką pomoc.

radocha z jazdy!
Opublikowano
jedz na stacje diagnostuczna i niech poszarpia troche przednim zawiszeniem, a ty gap sie na sworznie wachaczy i obserwuj luzy, pewnie ich nie brakuje.
Opublikowano

 

- opony nowe, KLEBER jakieś tam, nówki sztuki na wszystkie cztery koła

 

- zbieżność zrobiona

 

 

1. Podjedź do wulkanizatora i wrzuć jeszcze raz przód na wyważarkę - obejrzyj dokładnie opony, po takim teście wyszła mi wada osnowy na nówce dunlopa i była wymianka. Klebery potrafią być NAPRAWDĘ mizernej jakości.

 

2. Jeśli guma jest ok zbadaj dokładnie same obręcze, szczególnie jeśli są alu. Niewielkie odkształcenia potrafią wywoływać taki efekt, mimo dokładnego wyważenia guma będzie "chodzić" za obręczą. Dokładnie wyprostowana aluska i jak ręką odjął.

 

3. W mojej beatce taki objaw dawały umierające końcówki drążków, ale zakładam, że po remoncie zawieszenia ten temat nie działa. Tak czy owak tutaj też warto się przyjrzeć.

 

4. Piasty - to jest motyw rzadki, ale się zdarza - jak któraś jest trafiona(potrafią pękać-klasyka np. w Chryslerze Voyager) to wibracje masz murowane.

 

5. Kolega Astian ma dużo potencjalnej racji - patrz pkt. 3 mojego postu.

 

6. Nie przejmuj się - w Polsce prawie nie ma gładkich dróg ;) i większość znanych mi aut po takim treningu coś tam ma na kierownicy w okolicach 100km/h

 

Powodzenia

T.

To jest wszystko prosto z głowy, prosto z głowy do wieczności, płynie strumień kolorowy, niesprawdzonych wiadomości....
Opublikowano
Witam u mnie byly podobne objawy jak u ciebie a winowajca byly zuzyte sworznie wachacza,po wymianie koncowek drazka stabilizatora,sworzni wachacza oraz tuleji gumowo metalowej problem ustal :cool2:
NIE MA JAK 192 KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.