Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Proszę wszystkich,którzy wymieniali uszczelniacze trzonków zaworów w w/w motorze o podanie przebiegu przy jakim była dokonana wymiana?Na dniach będe wymieniać bez zdejmowania głowicy.Czy oprócz uszczelniaczy i uszczelki pokrywy zaworów coś jeszcze trzeba wymienić?Jakiej firmy stosowano uszczelniacze na pierwszy montaż,że po takim przebiegu padają?Mechanik poleca reinza

 

 

Moje e90 N46b20 ma zaledwie 109tys przebiegu

never again N46
Opublikowano
Ja myślę że one padają od wieku a nie od przebiegu.. Ja zmieniłem rozrząd odrazu bo to 300 zl i uszczelniacz wału za 70.. Auto ma 120 tys potwierdzone.. Wymieniłem to po to by za kilkanaście tys nie robic tej samej roboty bo dzieliła mnie tylko śruba na wale.. Wyczyść elektrozawory. Uszczelniacze kupiłem erling
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Opublikowano
Dzięki.Kupiłem też cały komplet uszczelek pokrywy zaworów.Auto oddaje do mechanika,sam bym poległ. :cry:.Rozrząd był"podobno"wymieniany,aczkolwiek nie słychać przy odpalaniu na zimnym jakiś niepokojących hałasów
never again N46
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wymiana przy 150 000 km. Nie wiem jakiej firmy, bo oddałem do mechanika i on kupował potrzebne części.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
U mnie najbardziej zauważalne było to, że jak postałem na skrzyżowaniu 1 min i potem ruszałem, to zostawiałem dużą, białą chmurę dymu. Dodatkowo ubywało oleju, ok. 1 litra na 3000 - 4000 km.
Opublikowano
Przy mocniejszej redukcji puszczal baki.. 1l oleju na 2 tys
Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Głównie zużycie oleju na poziomie 1l/1000km. Jednak przy przebiegu powyżej 120 - 140 tys km warto zrobić kpl. regenerację głowicy z ewentualna wymiana rozrządu. U mnie były także wypracowane dwie prowadnice i wymiana uszczelek poprawiłaby sytuację ale nie usunęła problemu do końca. Po regeneracji wymiana oleju po 12 tys. bez dolewek (stan blisko min., ale bez komunikatu o konieczności dolania).
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Miałem kilka razy błąd kata (29F5) przed i raz po wymianie uszczelniaczy.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jeszcze nic z tym nie robiłem. Zgłębiam temat, póki co, ale to na inny wątek...

 

Jeśli chodzi o podpis, to tak, to jest moje spalanie. Jak klikniesz w baner, to zobaczysz każde tankowanie i inne.

Opublikowano
W każdym razie kupione już uszczelniacze,do tego komplet uszczelek pokrywy zaworów.Będzie wymiana bez ściągania głowicy.W piątek powinienem być po wymianie.Zaleje świeżym olejem i dam znać jak wyniki z ubytkiem oleju :wink:
never again N46
Opublikowano
Wymiana przy 150 000 km. Nie wiem jakiej firmy, bo oddałem do mechanika i on kupował potrzebne części.

Ile zapłaciłeś z robocizną?

never again N46
  • Członkowie klubu
Opublikowano
W Opolu na ul. Spokojnej koło Makro. Serwis M-Auto specjalizacja BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.