Skocz do zawartości

330i m54b30 brakuje koni i momentu. Brak mocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
sylwester podepnij i sprawdz... inaczej sie nie dowiesz! A jest to najzwyklejszy silencer... Koledzy sugeruja "cos" typu zewnetrzny wastegate albo hamulec silnikowy diesla, ale to nie ta konstrukcja! :wink:

 

moge to zrobic nie dlugo.w nastepnym tygodniu jestem umowiony do goscia co kiedys przygotowywal bmw do startow na 1/4mili.ma sprawdzic przede wszystkim cisnienie paliwa na listwie.jakie powinno byc wogole przy moim silniku?

 

ma sie tez autem przejechac i przejrzec.moze cos wymysli.marze o tym.sprobuje tez po tym wszystkim pojechac na inna hamownie.zobaczymy co wyjdzie na hamowni maha.z jednej strony chcialbym zeby nie wyszla seria bo jesli wyjdzie to slabe byloby to autko:)trzeba bedzie kombinowac za jakis czas zeby zmienic na cos mocniejszego.tylko co?nie ma tak duzego wyboru jesli chodzi o cos mocniejszego

Z tego co pamiętam ciśnienie 3,5 bara +/- 0,2.

Wymieniałeś uszczelki na vanosach?

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
mam nadzieje ze znajde chociaz zaczynam watpic.wymienione mam tez duzo, lacznie z przeplywomierzem.mysle o pompie paliwa, disa badz katalizatorach ktore podobno u mnie nie zapychaja sie tak latwo.mam nadzieje ze ktos znajdzie rozwiazanie.Ty w jakim silniku masz za malo mocy?
Opublikowano
mam nadzieje ze znajde chociaz zaczynam watpic.wymienione mam tez duzo, lacznie z przeplywomierzem.mysle o pompie paliwa, disa badz katalizatorach ktore podobno u mnie nie zapychaja sie tak latwo.mam nadzieje ze ktos znajdzie rozwiazanie.Ty w jakim silniku masz za malo mocy?

Też mam M54 tylko B25. Wymieniłem przepływkę, katy, czujniki, pompę paliwa itp i tylko DISA coś dała...

Opublikowano
czyli mamy to samo.jakie katy wkladales?jak wychodzi to u ciebie, hamowales auto?cos musi byc przy tych silnikach co moze sie zepsuc i zabrac moc.trzeba tylko znalezc co.

Katy włożyłem ori, od anglika. Na hamowni nie byłem, czuję że auto jest słabe, ale dla pewności zajadę i shamuję.

Opublikowano
jedz na hamownie bo moze sie okazac ze masz serie.auto troche wazy poza tym 192km to wcale nie tak duzo.kolejna rzecz ze w naszych autach nie czuc predkosci.w piasecznie jest hamownia maha.podobno dobra.ich strona to tdi-tuning.pl. ja wczesniej jezdzilem do kreatoramocy.po ogledzinach mechanika pojade na inna hamownie.podobno disa u nas pada.miales jakies jej objawy?
Opublikowano
jedz na hamownie bo moze sie okazac ze masz serie.auto troche wazy poza tym 192km to wcale nie tak duzo.kolejna rzecz ze w naszych autach nie czuc predkosci.w piasecznie jest hamownia maha.podobno dobra.ich strona to tdi-tuning.pl. ja wczesniej jezdzilem do kreatoramocy.po ogledzinach mechanika pojade na inna hamownie.podobno disa u nas pada.miales jakies jej objawy?

Tak, DISA wymieniłem jakiś miesiąc temu. Klapka była sztywna i sprężysta, ale membrana w środku zaczęła puszczać (po zatkaniu otworka przy klapce, klapka wracała do pozycji początkowej, a powinna się zatrzymać).

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
sylwester111 ja już problem rozwiązałem - rozstrojony był vanos. Chłopaki założyli blokady, zestroili i auto zapiernicza jak dawniej :cool2: Mają warsztat pod Warszawą, więc możesz podlecieć do nich :)
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
ja wciaz nie rozwiazalem.mialem wymieniana odme i myslalem ze jest troche lepiej ale niestety nie.chcialem sprawdzic rozrzad czy nie jest gdzies przesuniety ale skoro masz jakis dobry namiar to z checia skorzystam
Opublikowano
podobno u mnie wszystko dobrze.miałem diagnostyki i nic nie wychodzi.jest dobra kompresja na kazdym cylindrze taka sama.nowe swiece, nowy przeplywomierz.albo myslalem ze mam przesuniety rozrzad, albo katalizatory do wymiany.jesli koledze w inny sposob udalo sie doprowadzic auto do serii to moze jest to tez rozwiazanie dla mnie.mamy prawie te same silniki
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Sylwester111 czy udało Ci się rozwiązać problem z potencjalnym brakiem mocy? Czy jeździłeś dla porównania inną 330i?
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam pisze już koleiny temat i nic nie mogę wymysleć . Byłem na kompie swoją bawajką nie było żadnego błędu , dziś byłem na hamowni i wyszło 209 KM i momentu 283 Nm . Powiedzcie mi co może być tego przyczyną ? filter stożkowy ? Kupić oryginalną obudowę z filtrem? czy ten stożek zamontować gdzieś nisko by nie leciało ciepłe powietrze . Bo już oddzieliłem go od komory silnika . Czy do DISA powinien dochodzić jakiś przewód z podciśnieniem bo u mnie żaden nie idzie . Wypowiedzcie się za co tu się jeszcze brać ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co słyszałem to ten silnik nigdy (no może prawie :P ) nie trzyma serii :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czyli ze niby zdechło tych koni tyle ? jeszcze jedno , jak jest ciepły to niekiedy musze dlugawo kręcić zeby odpalił . Albo jak juz slysze ze kreci dlugawo to przerwać i za drugim razem wzorowo opali . Może to Was nakieruje na coś ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z tego co się naczytałem :P to będzie czujnik wałka, ale ssący czy wydechowy nie będę strzelał, bo nie pamiętam :oops:

Odnośnie mocy, to tak jak pisałem, te silniki z tego co kojarzę nie osiągały nigdy serii.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Sprawdzić kody błędów, obejrzeć livedata vanos, przepływomierz itp. Kompletna diagnoza dobrym programem diagnostycznym.

 

Ogólnie ten silnik rzadko trzyma serię, chyba tylko jak wyjeżdża z fabryki. Przeciętny wynik na hamowni to 210-220 koni, rzadko więcej, a czasem nawet poniżej 200KM. Do tego bierze olej. Przyczyna? Źle dobrany materiał pierścieni smarujących.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Czyli możę być tak ze kupisz 330 e46 a objedzie Cię 328 e36???

 

PZDR>

 

Z tego co sie orientuje to takze silnik m52 2.8 R6 193 KM ma duze problemy z utrzymaniem seri i także róznica nawet do ponad 15 KM na hamowni moze wyniesc wiec raczej nie objedzie m54 3.0 R6 231 KM nawet jak nie bedzie trzymał seri :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli możę być tak ze kupisz 330 e46 a objedzie Cię 328 e36???

Dokładnie, bo jest lżejsza.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba każdy silnik bmw ma kłopoty z mocą :D

Ostatnio jeżdziłem e46 2.5 i ale jeszcze z silnikiem 170km i muszę przyznać ,że zrobił na mnie duże wrażenie , pozytywnie mnie zaskoczył , aż strach pomyśleć jak musi się zbierać takie zdrowe 330i :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.