Skocz do zawartości

czarekwal

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330i e46

Osiągnięcia czarekwal

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. 9,5 s do setki - samochody po 150 KM, mają takie osiągi. Dodam że mam pozostawiony dyfer od automatu - skróciło biegi i miał być szybszy. Spokojnie 330i powinno setkę nawet w automacie robić w 7.0
  2. Łatwo to sprawdzić - STOPER prawdę Ci Powie.
  3. Ciekaw jestem czy to co ASO stwierdziło to się sprawdzi - twierdzą że podmiana komputerów z EWS nic nie da bo i tak będzie jakiś konflikt w oprogramowaniu i samochód nie będzie jeździł do czasu zaprogramowania.
  4. nie mam pojęcia - ale jeśli chcesz to się dowiem.
  5. może nie chodzi o sam EWS - tylko źle zakodowany sterownik DME.
  6. I uwaga Panowie, do tego czasu się nie poddałem - Podobno w 2003 roku, był wymieniany EWS - podobno ktoś źle zakodował sterowniki, i stąd te problemy. Teraz szukam mądrego co potrafi to wszystko na nowo zakodować. Jak będę wiedział czy to coś dało to dam znać. aa do tego czasu - wymieniłem już wszystko - włącznie ze skrzynią biegów - teraz jest manual. Jak się jutro okaże że to jest to dopiero będą jaja. Pozdrawiam
  7. w środę będzie wszystko jasne - zmieniam skrzynię - będzie manual.
  8. Niestety - nie jest to automat - potwierdzone przez dwa niezależne warsztaty. konkluzja z wizyt pozostaje taka że - usterka jest nadal gdzieś w elektryce silnika. dzisiaj jeszcze odłączałem przepływkę aby sprawdzić czy jest duża różnica - i tu niespodzianka - prawie( różnica jest ale bardzo mało odczuwalna) nie ma różnicy po jej odłączeniu, czy Wasze samochody też się tak zachowują, u mnie naturalnie nadal brak błędów w INPA. Dodam że wyjaśnienia jakie dostałem to : Podczas dodawania gazu na pierwszym i drugim biegu następował by efekt ślizgania sprzęgła, natomiast podczas prób prędkości maksymalnej ( 4 - 5 bieg) gdyby się coś ślizgało to energia wyprodukowana przez silnik zamieniła by się w ciepło co zapewne spowodowałoby - w najlepszym wypadku rozpadnięcie się skrzyni.
  9. Ja miałem założoną w e46 M54B30, wtryski hana, "parownik" KME GOLD, zbiornik w kole, rurka miedziana od zbiornika fi 8 mm, zawór landirenzo, STAG 300 PLUS Spalanie auta: JA. 1. miasto 16 l 2. trasa 12 l. Moja Żona 1. miasto 12 2. trasa 10 l. Cały czas wszystko było ok. Ważne aby parownik był zamontowany poniżej poziomu głowicy - tj. po lewej stronie pod lampą, inaczej silnik będzie się zapowietrzał, co wpłynie zapewne po jakimś czasie na silnik. po 15.000 km, nic się nie popsuło, i nic nie śmierdziało. Niestety w niedługim czasie tj. 15 do 20 lat wszyscy jesteśmy zdani na LPG, lub CNG, benzynka poprostu zacznie się kończyć, a na pewno z tego powodu nie będzie tanieć. ps. NIe bardzo wiem jak można szpanować 10 letnim samochodem, ja poprostu nie lubię diesli....żadnych diesli...... Lobo - Ty poprostu nie umiesz tego zamontować ( chodzi o GOLDA), jak wszystko zrobię to podjadę do Ciebie z moim autkiem
  10. jutro pogadam z jakimś fachowcem od skrzyń dam znać co wyszło.....
  11. przerzuciłem sam silnik, bez napędu, tylko zastanawiam się jak skrzynia może tak z hamować samochód, skoro biegi przerzuca płynnie bez szarpnięć itp., patrząc na tylny most, to po 15 tyś km, by chociaż zaczął wyć. Stąd moje pytanie czy automat może aż tak zwolnić samochód, Inna sprawa że raz autko jest szybsze innym razem wolniejsze....., fakt samochód spala różnie, od 11 do 15 l/100 km, a jak sprawdzić czy most trzyma???? Silnik wymieniłem bo myślałem że coś z nim nie tak, skoro nie idzie, teraz mam 2 silniki M54B30, efekt po przerzuceniu silnika był identyczny. Hamulce - chyba że wszystkie na raz - bo koła tak samo ciepłe ale nie gorące.
  12. czy automat może mieć wpływ na pracę silnika, przyśpieszenie ogólnie ????
  13. czarekwal

    Pytanie o 328 a 330 ci

    nie będziesz żałował, osiągi lepsze od 328, spalanie mniejsze, dźwięk ładniejszy, na minus spalanie oleju większe niż w M52.
  14. to automat - sprzęgło a raczej lamele w koszyku się nie ślizgają.
  15. jaka wartosc z integratora [usredniania]?? lambdy na zimnym nie dadza precyzyjnego wyniku mimo ich podgrzewania, wiec test zimnych sond jest nie potrzebny. jesli wiazka bylaby walnieta to INPA wylapala by blad z danego czujnika, w ktorym jest przerwa. Nie zacieraja Ci moze klocki, albo szczeki i przez to spowalniaja podroz?? więc tak, wartości z integratora wahają się w zielonym polu - od -8 do + 8, zrobiłem wczoraj test na zimnym silniku wszystko nadal wydaje się Ok, wracając do sond, to przy "pedale w podłodze" komputer nie bierze ich pod uwagę i zalewa silnik uśrednionymi wartościami według mapy, jeśli chodzi o klocki i tarcze są NOWE, koła zimne więc chyba nic nie trzyma, trzymać musiał by tył bo inaczej samochód pięknie by bokami jeździł. Yoshi - a nie może być tak że jakiś kabel przy DME nie łączy???? natomiast organoleptycznie wszystko jest OK. :?: Nagrałem przyspieszenie samochodu.( nie polecam )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.