Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam 118d 143km z końcówka A, z 2008r , niestety przy 186 tys pękł łańcuch .

Szukam silnika , czy silnik z mini mini o tym samym oznaczeniu podejdzie ? Czy sie czymś różni ? Wie ktoś ?

Opublikowano
Kiedys Stinger działał w temacie, gdyby mi silnik pierdyknął poszedł bym w jego ślady viewtopic.php?f=164&t=282854&p=2133393#p2133393

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
Naprawa silnika z literką A może być dość droga ( zębatka rozrządu na wale nie jest wymienna i w grę wchodzi wymiana wału a to już koszty ok 3500,-zł )najlepiej kup silnik z oznaczeniem C gdzie owa zębatka jest wymienna :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw pasuje rozebrac i ocenic straty...

Zebatke mozna wymienic bez problemu tylko czy mozna ja kupic?

Jeszcze nikt nie wie ktory lancuch pekl i co trzeba wymienic...

Opublikowano
Ja kupiłem świeży silnik. Masz silnik w którym wszystko bedzie powoli do wymiany. Ha kupiłbym silnik z oznaczeniem c i olalbym temat. Jak masz tyle nalotu za chwile sprzeglo dwunas tłumik drgań i pieron wie co jeszcze poleci i nadal masz motor po 200 kkm prawie. . Mój nowy silnik ma nalatane 25 kkm id wymiany i nic sie nie dzieje wypluł 252 ps zamiast 239 na starym

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od jakiej daty jest wymienna zębatka w N47D20C??

 

Ja do 118d zakładałem silnik C z datą produkcji 04.2009, ale nie zaglądałem do silnika bo miałem gwarancję rozruchową.

W 2010/2011 roku już szły zupełnie inne silniki N47d20C (inny kolektor ssący, przewody płynu chłodzącego, egr...) i te już bez dużej ingerencji nie podejdą.

Pomiędzy silnikami N47D20A/C w 118d i 120d (poniżej roku 2011) jest różnica w średnicy otworu w głowicy. Chodzi o rurkę która idzie z kolektora ssącego - w 120d jest większa średnica i trzeba ewentualnie dokupić (od 120d montując taki silnik w 118d) i zaślepić otwór na czujnik.

 

Rurka nr 26:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_4101-instalacja-ssaca-agr-ze-sterow-klapami/i51029/kL/sN/r2009/m04

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z moich informacji od

01.01 2009 jest zebatka wymienna

lecz jesli urwanie lancucha ma cos uszkodzic to predzej uszkodzi blok ktory jest z aluminium

Opublikowano
Naprawisz ten złom czy niwy słupek wkładasz ?

 

Nie rozumiem dlaczego obrażasz złom ,

Naprawiam jak skończę dam znać .

 

Po drugie nie mam jakiejś dwumasy bo mam same automaty .

Opublikowano
Naprawisz ten złom czy niwy słupek wkładasz ?

 

Nie rozumiem dlaczego obrażasz złom ,

Naprawiam jak skończę dam znać .

 

Po drugie nie mam jakiejś dwumasy bo mam same automaty .

Oh panie przepraszam ze cie uraziłem buhahaha

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

Opublikowano
Pamiętaj , aby nie mierzyć wszystkich własna miara ;) a po 2 jak facet moze jeździć 4 cylindrowym klekotem ?:d toz to wstyd . :8) :D
Opublikowano
Pamiętaj , aby nie mierzyć wszystkich własna miara ;) a po 2 jak facet moze jeździć 4 cylindrowym klekotem ?:d toz to wstyd . :8) :D
a ci co jezdza 3 cylindrowym klekotem?
Opublikowano

To trzeba im współczuć . 118d żony jest . ;)

Zdam dzis relacje co sie rozsypało . Wczoraj wyrargalem motor .

Opublikowano
Chłopaki podpowie ktoś jak zablokować wał korbowy aby był na swoich cechac ? Kupiłem blokadę ale Nie mam pojęcia gdzie to zablokować
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamontoj dwumas i od strony rozrusznika masz otwor na trzpien blokujacy wal.

wkladasz go w ten otwor a on blokuje wal za posrednictwem dwumasa.

W dwumasie jest blaszka z otworkiem na obwodzie kola i w ta blaszke ma wejsc blokada.

Uwarzaj i nie pomyl blaszek bo sa dwie ale tylko jedna ma pelny otwor.

Walki blokujesz za zebatkami - sa nafrezowania jak na klucz plaski i tu nastepna niespodzianka bo blokada pasuje w dwuch pozycjach wiec ustaw na 4tym cylindrze mijanke.

Po zakonczeniu nie zapomnij sprawdzic - BMW nie wybacza bledow.

P.S

Lepiej bylo wyciagnac skrzynie biegow -mniej roboty

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od soboty nie bede mial neta przez 2-3 tygodni wiec jak masz jeszcze jakies pytania to dawaj.

Zeby nie bylo nieporozumien i podwojnej roboty - 1szy cylinder jest zawsze od strony rozrzadu

Jesli na uszczelce pod dekiel rozrzadu nie masz silikonowych zakonczen to liznij ja cala ciniusko silikonem i laczenie dekla z glowica tez...-to tak na marginesie drobnych porad

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Siema chlopaki , silnik naprawiony , koszta ? 3600zl + wlasna robota . Zrobilem 500 kilometrow i chodzi super . Wydaje mi sie ze wyszlo taniej niz zmiana silnika i lepiej bo duzo czesci nowych . Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.