Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w A strzelają bloki w okolicach 200-250tyś przebiegu, w C nie ma tego problemu

Co za glupoty. Ile silnikow n47 zrobiles w swoim zyciu? Czym podpierasz swoja wiedze? Internetem? Tak jak kolega wyzej napisal. Przestancie pisac idiotyzmy bo jeszcze ktos w nie uwierzy... :duh:

Opublikowano

Panowie jak czytam te wasze opinie o N47 to jestem przerażony , zrobiłem kilka silników z blokami A na 230KM i na 250KM jeżdżą już powyżej 3 lat bezawaryjnie , to teraz będę czekał aż się rozlecą .

A i najgorsze 118d n47d20a mam od 3 lat w domu to może czas ją szybko sprzedać :D :nienie:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Ja tez mam na sprzedaż jedynkę 177 koni z przebiegiem 295 tys ale przynamniej pewny i nic mu nie dolega choć jest „szklany” według niektórych ... okolice Krakowa jeśli chcesz więcej szczegółów zapraszam priv.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma obecnie w gamie BMW silnikow bezproblemowych. Kazdy ma swoje problemy. Osobiscie 116i nigdy bym nie kupil. Wole miec znane problemy w kopciuchu poliftowym ale cieszyc sie moca/momentem/spalaniem niz problemy w dychawicznym poliftowym 116i.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
118/120d, obojętne czy m47 czy n47, w tym drugim trzeba pamiętać o rozrządzie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie, ze wskazaniem, jesli finanse pozwalaja, na polifta z n47.
Opublikowano
Trochę niszczycie moją wizje =), tu w Irlandii bardzo ciężko znaleźć samochód zadbany, a w momencie gdy znalazłem igiełkę z pieczątkami serwisowymi i paragonami od dnia wyjechania z fabryki wy mi mówicie żeby kupić diesla - których nie znosze :lol: :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz na jakim silniku jest to 116i. N45N czy tez N43?
Opublikowano

Według VIN „ WBAUE12020PB27572”

Wychodzi ze jest N45N, tylko nie wiem czy to lepiej czy gorzej :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Produkcja 05.2007 a nie 2008. Nie ma takich problemów z wtryskiwaczami oraz nie ma sondy nox, jest na pośrednim wtrysku, więc można założyć gaz i to koniec zalet :P

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Według VIN „ WBAUE12020PB27572”

Wychodzi ze jest N45N, tylko nie wiem czy to lepiej czy gorzej :-)

To akurat lepiej. Jak upierasz sie na benzynie, najbezpieczniejszy wybór. Reszta tak jak Maniek wskazal.

Opublikowano

Uspokoiliście mnie w takim razie, co do daty produkcji zmyliła mnie po prostu data rejestracji samochodu - w Irlandii często data rejestracji pokrywa się z datą produkcji wynika to z tego że pierwsze dwie/trzy cyfry na tablicy rejestracji samochodu mówią o dacie rejestracji samochodu a to ogólnie przyjęte przez społeczeństwo oznacza "datę produkcji" samochód na tablicy ma 08 więc myślałem że jest z 2008 roku, faktycznie dopiero VIN mi powiedział o tym że samochód jest z 2007 roku.

Wracając do samochodu, jak już zaznaczyłem, potrzebuje samochodu dla żony, ona ma do pracy 10km w jedną stronę, dodatkowo będzie traktowany jako drugi samochód w domu, 2.0 i więcej nie wchodzi w grę z uwagi na chory podatek drogowy w Irlandii - znalezienie takiej pojemności graniczy z cudem, jeśli chodzi o diesla to już sprawa jest łatwiejsza - w Irlandii 80% wszystkich wozów na drogach to Diesle...tyle że są droższe, znalezienie zadbanego nie będzie łatwe, serwis sprowadza się tylko do wymian oleju, o rozrządzie użytkownicy jak i mechanicy(to nie żart) nie mają pojęcia no i szkoda ze względu na dystans do i z pracy, wybór jest więc pomiędzy 116i, Kią Ceed 1.4, I30 1.4 - nic więcej godnego uwagi nie odnotowałem.


Z tego co piszecie wynika że to ta lepsza konstrukcja benzyny, to oznacza że to ta która również mniej pali ? z tego co widziałem na internecie to różnica w spalaniu może wynosić do 2litrów na 100km na korzyść tej lepszej jednostki, czy jest ewentualnie coś na co powinienem zwrócić uwagę przy tym silniku?

Z ciekawostek które sam wyłapałem to zauważyłem że podczas pracy silnika, gdy odkręcę korek wlewu oleju, silnik zaczyna nierówno pracować, dziwnie się zachowywać - po zakręceniu korka wszystko wraca do normy, ale to już się dowiedziałem od 2 mechaników że podobno normalny objaw.



ps. Z tego co widze po VIN to jest to wersja 116hp, czyli to wersja 122hp jest tą gorszą? Byłem pewny ze wersja 122hp jest nowsza i dlatego jest mniej awaryjna :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akurat te nowsze sa bardziej ekonomiczne za razem bardziej problematyczne. W praktycznie kazdym bmw, odkrecenie korka powoduje zla prace silnika. Miałem kiedys bmw na 08 plate a produkcja byla 2006 wiec trzeba uwazac.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
znalezienie zadbanego nie będzie łatwe, serwis sprowadza się tylko do wymian oleju, o rozrządzie użytkownicy jak i mechanicy(to nie żart) nie mają pojęcia

To nie prawda- prawda lezy w kosztach...

wybór jest więc pomiędzy 116i, Kią Ceed 1.4, I30 1.4 - nic więcej godnego uwagi nie odnotowałem.

Aź mi sie :cry2: :cry2: :cry2: chce gdy to pisze , ale oprócz BMW w tej wersji, Kia i Hunday bedą lepszym wyborem.

Opublikowano
wybór jest więc pomiędzy 116i, Kią Ceed 1.4, I30 1.4 - nic więcej godnego uwagi nie odnotowałem.

Aź mi sie :cry2: :cry2: :cry2: chce gdy to pisze , ale oprócz BMW w tej wersji, Kia i Hunday bedą lepszym wyborem.[/

Poważnie jest az tak zle z tymi jedynkami?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poważnie jest az tak zle z tymi jedynkami?

To wszystko zalezy od punktu widzenia...

Ja mam trzy auta w domu ( córka ,źona i ja ), i kazde zmienia sie co kilka miesiecy.Mialem 118d ( i inne modele tez ),zlego slowa nie mogę na to wozidelko powiedziec , ale jesli chodzi o puźniejszą odsprzedaź to jest z tym problem,i to powaźny.

Serwis jest duźo droźszy ( mam na mysli Szwajc ,Niemcy)...

W pojazdach które wymieniles,na plus dla BMW widze tylko uklad jezdny i moze troszke wiecej komfortu , ale takie zestawienie plusów i minusów musisz sobie zrobic sam.

Prawda jest bolesna - pojazdy najlepszych marek sa najbardziej awaryjne

Opublikowano

Witam, Planuję na wiosnę zmienić civic EP2 na bmw E81 po lifcie 116i 1.6, 122 KM Potrzebuję opinii na temat tego silnika i jego awaryjności i jak jest naprawdę z tym silnikiem ? czy problem z tymi padającymi panewkami jest to wada fabryczna ? czy raczej złej eksploatacji, czyli nieregularnej wymiany oleju co 10 tys. ?


Jeszcze mam pytanie czy warto się zainteresować takimi okazjami gdzie w ogłoszeniu jest napisane że silnik się uruchamia ale słychać stukający silnik lub hałasuje, albo lekko przytarty na panewce odpala ładnie ale przy schodzeniu z obrotów lekko puka ? Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Lepiej zostań przy hondzie :wink: jak masz odłożoną kasę na nowy silnik to bierz okazję.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.