Skocz do zawartości

Zakup BMW Serii 1, porównania, pytania, oceny


osy4

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Ja ogólnie nie lubie poliftowych, na bezposrednim wtrysku silników. Mialem pare n42/n46 i zawsze jezdzily bez problemu i te bede polecal. Jak wtrysk bezposredni to wole diesla poliftowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witajcie

Jestem tutaj nowy więc prosiłbym w razie co o wyrozumiałość :)


Przymierzam się do kupienia autka lecz zanim to uczynię to prosiłbym o waszą opinię.

Interesuje mnie głownie benzyna(plus LPG w przyszłości). Samochód głównie na jazdę po mieście, do pracy i czasami jakieś większe trasy. Średnio 600 km miesięcznie. Z tego co się dowiedziałem to polecano mi przedliftowe 120i 150km. I tutaj nasuwa się pytanie do was- co sądzicie o tym silniku ? warta uwagi jednostka czy lepiej szukać innej ?

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Najmniej ze wszystkich benzyn, co nie znaczy, że nie stwarzają problemów, jak ma być względny spokój i łatwość napraw to w jedynce zostaje kopciuch.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Was serdecznie, we wtorek jestem umówiony na oględziny tego autka

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-ID6CpZ5e.html

Nr VIN Wbauf11020pt82346

Sprzedawca prywatny, opony letnie do wymiany, zimówki po 2 sezonach, naprawy wypisane w ogłoszeniu wbite w książkę. Co myślicie o tym egzemplarzu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Wam.


Poszukuje E 87 w dieslu.

Który z silników jest najmniej problemowy / najbardziej udany konstrukcyjnie?

Na co zwrócić uwagę przy zakupie? (każda marka czy model mają swoje słabe punkty).


Rozrzut cenowy jest dość spory jeżeli chodzi o początek produkcji. Ile +/- trzeba przeznaczyć na egzemplarz nie zmęczony czy zajechany by kilka lat posłużył?


Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy od wersji wyposazenia, ja bym bral M47T2, 120d. Jakos tam sie zbiera, tragedii nie ma.

Za srednio wyposazonego mysle ze 20tys co najmniej trzeba dac.

Przy kupnie dowiedz sie czy byl robiony rozrzad, jezeli tak- popros o potwierdzenie tego.

Jesli nie byl, to sluchaj czy go nie slychac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Rozrząd w M47 jest prawie nie zniszczalny. Nikt tam nie zaglada. Jak będziesz kupował N47 czyli E87 po lifcie, od 2007 to wtedy patrz na rozrząd. Jak juz tu pisałem diesle są dużo mniej awaryjne niż benzyny. N47 trzeba tylko uważać na rozrząd, ale chodzi fajniej niż M47 według mnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz tu pisałem diesle są dużo mniej awaryjne niż benzyny.

i to jest tragedia tej marki, nie dość że dizle są kiepskie to świadomość że benzyny są jeszcze gorsze potrafi skutecznie zniechęcić do tej marki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz tu pisałem diesle są dużo mniej awaryjne niż benzyny.

i to jest tragedia tej marki, nie dość że dizle są kiepskie to świadomość że benzyny są jeszcze gorsze potrafi skutecznie zniechęcić do tej marki

 

Wszystko zależy od tego jak ktoś przed Tobą dbał o auto :) Jeździłem w życiu wieloma autami i to to też tymi, których silniki w internetach opisywane są jako najbardziej awaryjne w historii motoryzacji (1.6 THP, 2.0 TDI PD, 2,5 V6 TDI). Zawsze auto było sprawdzone dokładnie, silnik osprzet i przede wszystkim historia serwisowa. I najważniejsza zasada wszechświata. Nie kupować z komisów. Oczywiście są handlarze jednym marek aut, którzy nie żenią lipy, ale to tak jakby szukać księdza z powołania. Nie szukać najtańszych aut z segmentu, najlepiej skupić się na średnim przedziale cenowym marki i mieć odpowiednio przygotowane finanse na wydatki na tzw pakiet startowy do wybranego auta. Najlepiej szukać z rąk prywatnych


Co do marki, to przecież nikt Cie nie trzyma przy BMW. Jeżdżę czwartym BMW, teraz kupuję kolejne dla żony i powiem Ci, że te samochody są jak choroba. Mi się już nic innego nie podoba. Starałem się teraz znów wrócić do Audi, niestety brak tego prowadzenia co w BMW. Szukałem w niezawodnych Hondach i Toyotach. Też nie dla mnie, zwłaszcza elementy wykończenia wyciszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[


Wszystko zależy od tego jak ktoś przed Tobą dbał o auto

Chyba raczej ile musiał wybulić kasy na nieplanowane remonty i awarie, które w normalnych autach się nie zdarzają tak często albo nawet wcale. Jak kogoś na to stać to proszę bardzo, ja nikomu w portfel nie zaglądam, wolna wola każdego czym jeździ, ja uważam że BMW jest o krok z tyłu za Audi jeśli chodzi o jakość, jeśli chodzi o awaryjnisc to szkoda czasu na pisanie bo marka BMW powinna zobowiązywać a tak nie jest. Ktoś inny uważa inaczej i to jest piękne, przynajmniej wszyscy nie jeździmy takimi samymi autami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
akurat chyba niekoniecznie masz racje, bo benzynowe silniki TSI od VW to raczej do bezawaryjnych nie naleza ;) mysle ze statystycznie jest chyba gorzej niz z benzynami w BMW. era silnikow bezawaryjnych to sie skonczyla juz dawno temu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, miałem już 2 jedynki E87 118i 129km benzyna, w żadnym aucie nie robiłem kompletni nic oprócz wymiany filtrów i olejów, są to silniki bez większej obsługi, chyba że ktoś kupuję najtańszego łupa składanego z pięciu egzemplarzy z nalotem ponad 300tys.

Jedną jedynke mam do teraz i nic tylko cieszyć się jazdą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.