Skocz do zawartości

E91 Lubin 320D VIN WBAUY11000F054035


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Numer podwozia WBAUY11000F054035

Kod typu UY11

Typ 320D (EUR)

Typoszereg E E91 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N47T

Pojemność skokowa 2.00

Moc 135

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52)

Tapicerka STOFF VERTEX/ANTHRAZIT (EBAT)

Data prod. 2012-05-10

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S3AAA DACHRELING SCHWARZ Reling dachowy, czarny

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control z tyłu (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S575A ZUSAETZLICHE 12-V-STECKDOSE Dodatkowe gniazda 12V

S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S616A BMW ONLINE BMW Online

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S6VCA STEUERUNG COMBOX Sterowanie Combox

P7KAA NAVIGATIONPAKET BUSINESS Pakiet nawigacji Business

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST Dummy-SALAPA

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2K9A LM RAEDER V-SPEICHE 360 Obr. BMW, st. le., spr. V 360

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S4CGA INT.LEISTEN SATINSILBER MATT Listwy wewnętrzne "satin-silber" matowe

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tablice z Polkowic. Jak bedziesz sie tam wybieral to mam tam chłopaków, którzy dobrze operują kompem wiec pewnie nie będzie problemu aby przetrzepać auto.

Dałbyś tylko znać a podam namiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Brakuje uszczelek komory silnika ze zderzaka, lamp i sprzed obudowy filtra kabinowego. Na zdjęciach przedni i tylny zderzak, prawy przedni błotnik i maska sprawiają wrażenie lekko ciemniejszego odcienia koloru. Nie ma też zaznaczone bezwypadkowy, a cena bardzo niska za ten rocznik/wyposażenie. Ale zaznaczam że ten lakier potrafi być bardzo mylący.
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód był uderzony w przód i tak sprowadzony z Niemiec:

http://i.imgur.com/IRkbxc1.jpg

Złożone przed tego co kupił w garażu.

Historii serwisowej nie ma żadnej (sprawdzone u Dray).

 

Auto obejrzane przez kolegę szymon-o, info z oględzin:

"Bezwypadkowosc

 

Konstrukcyjnie samochod jest bezpieczny bo szkielet jest nie naruszony ......... jak byloby "bum" to buda zachowa sie tak jak przewidzieli inzynierowie.

 

Widac, że samochód byl składany w garazu przez nie w 100% sumienna osobe, ale niestety moge potwierdzic ze w ASO z ZG pracownicy rowniez w 100% nie sa skrupualatni .......... jednym slowem jest cos zrobione jak sie chce temu co rozbiera/sklada.

 

Jesli chodzi o walniety przod to gdybys uzupelnil brakujace uszczelki, poprawil mocowanie chlodnicy od gory, wymienil nadkole, uzuelnil oslone reflektora nic by nie bylo widac.

 

Faktycznie malowana byla maska, według mnie również po większej połowie przednie blotniki.

Tylna klapa również jest w drugim lakierze + szpachel 1mm.

Szyba przód wymieniana.

Samochód używany normalna sprawa dobrze ze na elementach demontowalnych.

Zero rdzy ale to chyba nie jest zaskoczeniem.

 

Wnetrze

 

Jak na mój gust, deklarowany przebieg +100 tys km oraz 2012r to jest dramat.

Ten samochód potrzebuje prania i kompletnego czyszczenia, chociaz trzeba pamietac ze pucowanie nie poprawi porysowanych listew, oraz uszkodzen na boczkach tylko nastanie czystość w koncu.

 

Własciel sie buduje i wedlug mnie nie mial oporow aby wozic samochodem materialy budowlane, nie powiem mnie tez sie takei sytuacje zdarzaja (jak kazdemu) ale mozna by samochod bardziej szanowac.

 

Mechanika

 

Według mnie nalezalo by zmienic tarcze i klocki z przodu i z tylu bo tarcze maja przekrocona dopuszczalna grubosc wedlug norm BMW (dla świetego spokoju mozna by zmierzyc specjalna suwmiarka, tarcza ma roboczo 2mm grubosci do uzytku).

 

Samochodem bardzo szarpie oraz jest wyrazne walniecie przy zapalaniu oraz drazek zmiany biegow lata jak oszalaly mimo iz elementy wybieraka sa sztywne.

Na w pelni nagrzanym mniej szarpie podczas odpalanie i drazek troche mnie lata ale nadal wystepuja zwiekszone drgania.

 

Zaczalbym od poduszek silnika i skrzyni bo mogly sie oberwac przy uderzeniu.

 

Najczarnieszy scenariusz to uszkodzona dwumasa, której mimo wszystko nie slychac (S+D to ostateczność, według mnie należało by samochód na podnośnik/kanal i rozebrac od spodu oslony i nasluchiwac/popatrzec co i jak).

 

Nieszczelnosc przy przepustnicy.

 

Układ chlodzenia.

Nie powinno sie przeciagac wymiany uszkodzonego przewodu bo strzeli w trasie wkoncu.

 

Z mechaniki niby dużo nie ma, ale jesli była by faktycznie konieczność wymiany S+D to jak tu się ma ten 2012 i +100 tyś km.

Zaznaczam, że S+D to ostateczność a najbardziej się skłaniam ku poduszka.

 

 

Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy to nie mam co marudzić o:

- pracę sprzegla

- skrzyni

- turbinym chociaz jest szlyszalny gwizd/szum powyzej 3000 rpm (moimi typami są nieprecyzyjnie wklejona przednia szyba, nieszczelność w układzie wydechowym, albo halasujacy rozrzad)

- prawe przednie lozysko/opona huczy ....... założone są Pirelli a one są głośne (chociaż o bierznik, wiek opon nie mogę marudzić)

- jechalem to jakosciowo slabej drodze ale mimo wszystko samochód prowadził się pewnie itd.

 

 

 

Diagnostyka

Tutaj niestety nie mogę za bardzo się rozpisać bo mój interfejs nie bardzo chciał się komunikowac z autem.

A liczniku 0 błędów.

W czasie jazdy w pełnym zakresie obrotów cheka nie wywala, mocowo ok, uklad chlodzenia i termostat ok (ale przewod koniecznie do zmiany).

W samochodzie elektryka faktycznie w pelni sprawna, tempomat działa, klima działa ale do odgrzybienia wedlug mnie."

 

 

Z ceny zejść sprzedawca nie ma za bardzo, co myślicie bo sam nie wiem co robić?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie kolego to Twoje pieniądze.

 

Ja bym jednak podziękował, jak sam wspomniałeś, że facet składał w garażu. Sam zderzak to nie wszystko, zwróciłeś uwagę na brak uszczelek, ochrona reflektora. Rzeczy tanie jak barszcz a nie zrobione... Auto podpicowane typowo na sprzedaż dla niekumatych.

 

 

Odpuść kolego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Fajnie że sprzedający zrobił taką dokumentację. Widoczne uszkodzenia są pobieżne, ale do tego jeszcze była uszkodzona wcześniej z tyłu. Oscylacja drążka oraz odgłosy przy uruchamianiu wskazują na dwumasę lub którąś z poduszek. W aucie jest jeszcze parę rzeczy do zrobienia. Tak jak pisałem cena okazyjna więc stan nie jest jakimś dużym zaskoczeniem.
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna dwumasa, ani żadne poduszki. Drganie drążka jest spowodowane umiejscowieniem skrzyni biegów w stosunku do niego. W ASO koszt zniwelowania (który na pewno powróci - słowa serwisanta) to około 2000zł. Można samemy zniwelować te drgania gumą, albo jakąś pianką, ale generalnie temat nie należy do takich, którym należałoby się przejmować - przypadłość 320d LCI.

 

Nie sugeruj się nigdy tym, że auto już długo stoi w ogłoszeniu, ja tą sztukę sprzedałem po ponad 5 miesiącach : http://allegro.pl/s-p-r-z-e-d-a-n-a-podobne-na-zamowienie-i6007436913.html - przez 5 miesięcy nikt jej nie oglądał, bo marudzili na przebieg, aż któregoś dnia przyjechało dwóch chętnych i auto poszło o 2 000 zł więcej niż w ogłoszeniu, licytowali się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Mam świeżo zrobiony przegląd przedkupny konkretnie tego egzemplaża w servisie BMW w Lubinie cały samochód prześwietlony zapłaciłem 800 zł tanio odstąpię lub udostępnię

pozdrawiam BK

Kontakt: :duh: boka2009@tlen.pl

:duh: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie napiszę jak kolega wyżej ale przekaz będzie taki sam.

Stary, byłeś zainteresowany samochodem, sprawdziłeś go i po tym stwierdziłeś, że go nie kupisz. Zatem coś w samochodzie było nie tak.

Pomyśl zatem kto w takich okolicznościach byłby choć przez chwilę zainteresowany zakupem takiego raportu.

 

Jak się zastanowisz to oszczędzisz sobie wstydu z kolejnymi takimi propozycjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.