Skocz do zawartości

Truskawa - E92 335is 452KM 623NM Stage 2+


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 997
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...

Jesteś biedny, bo podejrzewam że te pieniądze jak i Twoje Ferrari są w leasingu - przykro mi taki lafj :( :lol:

 

Ide się pogodzić z moim losem zatem :(

 

:cry2:

 

:D

 

masz ferrari w leasingu ? :mrgreen: ty powiedz gdzie twoj urzad skarbowy to przeniose sobie dzialalnosc bo to prawdziwa gratka :) mi wlasnie wywalili moje Stella utopie bo uznali ze to produkt luksusowy a nie profesjonalny.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie czy słyszeliście może o jakiejś firmie która ,,zbuduje" mi układ hamulcowy?

Chodzi mi o dobranie zacisków, tarcz i zrobienie adapterów.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam problemu nie widze nawet 8 tlok pomagalem ostatnio w alfe wlozyc..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MPS motorsport Piotr Szwedo Wiązowna k/Warszawy. Może kojarzysz jego byłe 335i (z porobionymi hamulcami)- było srebrne, teraz jest niebieskie (476KM po modach w TC).
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ori tarcze i ori klocki bmw wszystko grube 80% i jest jedna wielka lipa. Jedno hamowanie 200-90 na autostradzie i huczy.

pic na wode z tego co mój kolega testował w swoim 500konnym 335i. wsadzał tarcze po 3000zł/kpl DBA i klocki EBC za 1000zł i mówił że różnica jest ale nie warta swojej ceny.

zresztą od takiego małego zacisku i tarczy za dużo nie można wymagać. Hybrydy poczekają...a miały wpadać w tym roku. Jednak hamowanie jest ważniejsze niż przyspieszanie.

Jak zrobię to się pochwalę :)

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie, w końcu pomyślał ktoś o hamowaniu, daj znać jak rozwiążesz ten problem, bo raczej nie będzie to prosta sprawa, a na pewno nie tania...

Tak przy okazji jakiego płynu hamulcowego używasz ? ja jakiś czas temu zmieniłem na Motul RBF 660, przy mocnym hamowaniu pomaga, polecam :cool2:

Normalnie po jednym mocniejszym depnięciu pedał był już twardy i zaczynało się hamowanie oczami, teraz można depać kilka razy mocniej i daje rade, chociaż do ideału daleko brakuje.

Stalowy oplot też pomoże, sam nad tym myślałem, ale póki co, odpuszczam temat z jakimikolwiek modami :wink:

Polecam zainteresować się tym tematem, bo hamulce to nie tylko klocki i tarcze :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualnie mam zalanego zwykłego dota. na ten moment zbieram graty :)

co do kosztów to wyniesie mnie więcej niż chyba wszystkie przeróbki do tej pory ^^ a mówię o samym przodzie.

Golf IV 1.9 tdi - ex

E60 530xd - ex

Panamera 970 - ex

e92 335is - ex

A4 B9 2.0T - ex

F36 430i - ex

M6 F06 Gran Coupe Competition - ex.

X3 F25 35i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy pamiętać że RBF jest higroskopijny, dużo bardziej niż tradycyjne płyny hamulcwe. Poza tym dość szybko się przepala ale ma niewątpliwą zaletą w postaci temperatury wrzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualnie mam zalanego zwykłego dota. na ten moment zbieram graty :)

co do kosztów to wyniesie mnie więcej niż chyba wszystkie przeróbki do tej pory ^^ a mówię o samym przodzie.

 

Nie szalej z hamulcami kup normalne 4 tłoki z serii fx na tarczę 370mm koszt ok 3000zł najlepiej z ori klockami i ori tarczami , są takie zestawy z potestów z przebiegiem ok 50km , ja takie kupiłem 2 lata temu miały przejechane 24km ( nie tyś tylko km ) jak nowe , płyn RBF 660 i hamuje spokojnie a moje rodzinne kombi też nie należy do najwolniejszych :D

 

Ps. Trochę mnie dziwi że gonicie za mocą a hamulce zostawiacie na koniec , przecież to stara prawda że rozpędzić coś to dopiero połowa sukcesu trzeba jeszcze zahamować i jeszcze musi się to jakoś prowadzić nie tylko na prostej a tu kłania się zawieszenie :oops:

Edytowane przez lts77

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega z gory mnie ubiegl, ale ma racje

 

 

 

Jesli chcesz zmienic na cos za dobra kase, to zaciski niebieskie brembo, np z f30 z tarcza 370x30 i klocki z m4 ori albo performance. Ewentualnie ori klocki pod tarcze 370mm.

Tyl nie podchodzi P&p, wiec zostaw serie

Roznica bedzie i tarcza nie bedzie tak wibrowac po paru heblach

Ja mam takie zaciski, tylko z m135i+tarcza 340mm i ori klocki

Lepsze niz 335i

 

Plyn- daj sobie spokoj z rbf600, bo lapie wode jak glupi

Na ulice i na tor czasami dobry jest ATE typ200-nowy, bo kolor niebieski jest zakazany

Ja mam zwykly sl6 z tymi zaciskami i daja rade, ale teraz zmieniam klocki i bede lal typ200

Duzo osob weekendowo latajacych po torze, ale tez jezdzac po drogach poleca

Nie lapie tak wody i zmiana do 3 lat, wiec duzo lepszy na codzien, niz rbf600, ktory moze wymagac zmiany po roku, bo bardzo wode sciaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te hamulce z f 30 przód i tył .Używam ich już 2/3 rok ,kupiłem je nowe i jak do tej pory raz wymieniałem klocki na ori (wszystko opisane na forum ,po jakim przebiegu itp).Nie raz uratowały życie jak hamowałem bo ktoś wymusił i było agresywne hamowanie .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze z m3 mają jedną zaletę nad każdym zestawem performance a mianowicie są pływające i praktycznie nie da się ich zniszczyć czego nie można powiedzieć o zestawie z f30.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce z M3 e90/92 nie podejdą do zwykłego e9x. Wiele osób próbowało i ostatecznie odpuszczało temat, za dużo przeróbek, więcej niż założenie zacisków z e82 135i na tył e9x.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.