Skocz do zawartości

Nowa seria 5 G30


samson11

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dla mnie to nie jest lifting

Porównanie pokazuje G30 z F10 sprzed LCI. I tu widać postęp - o ile z boku F10 wyglada wciąż bardzo dobrze, to przód sie opatrzył. Ale F10 po LCI, z ledami, wygląda wciąż dobrze - bardziej drapieżnie niz G30. Choć zdjęcie pokazuje M5 i to też mała manipulacja.

 

http://g30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1508364&d=1476333101

http://s2.paultan.org/image/2013/05/BMW_M5_LCI_006.jpg

 

Wygląd wyglądem, ale pod spodem G30 to zmiana generacyjna: prawie 100kg mniej powoduje, ze 2.0t (530i) jest jeszcze bardziej wystarczające niż dziś; zmiany w elektronice; prawdopodobnie kolejny postęp w autonomiczności. Mam nadzieję że poprawiono "poręczność" auta - zbytnia kanapowość i duża masa to największe wady F1x.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wszystko w swoim czasie, napewno pojawią się nowe wersje silnikowe, nie mogą dać wszystkiego naraz ;)

 

G30 - bardzo fajna - najważniejsze pytanie jak będzie jeździć.Jak będzie zgodnie z tym co mówi BMW - odczucia z prowadzenia jak seria 3 - komfort na trasach jak seria 7 to będzie super.

Ceny ciut wyższe niż F10 aktualnie - cennikowo ale nie wiele. Tego można się było spodziewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry Panowie, ale jak któryś twierdzi, że G30 wygląda jak lift to jakbym słuchał ... przeciętnej Baby...

Po co się tak napinać? :D

Rewolucji w G30 nie ma i dobrze, bo aktualne Bmw są stylistycznym majstersztykiem i w przeciwieństwie do nudnych Audi oraz mocno zniewieściałych Mercedesów są dla obojga pci" i starszych jegomości i młodych zamożnych.

Mam nadzieję na poprawę w nowym modelu opanowania alu. Razi mnie w F10 niewielkie załamanie płaszczyzn drzwi/błotników, które już w Golfie V potrafiły być idealne.

Nie uważam, że 100 kg mniej będzie wyraźnie odczuwalna, to waga dobrze odrzywionego faceta. Poprawa może być związana z przeniesiem niżej punktu ciężkości.

Od H40 oczekuję wyraźnej zmiany stylistyki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemiecki cennik nie wygląda aż tak tragicznie, że nawet zacząłem rozważać czy ten bagażnik nie przestałby mi przeszkadzać :)

Pytanie jak to będzie w PL...

Tylko nie zapominaj o braku akcyzy i niższym VAT w DE :) BTW taki bagażnik to znam z autopsji z Accorda... i jest on wielce problematyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria 7 podrożała niewiele i tu będzie zapewne podobnie zwłaszcza że BMW przelicza Euro około 4zł czyli niżej niż jest aktualnie pytanie jak do tego podejdą na rok 2017. Jak dla mnie cała linia G jest bardzo udana, co jest kolejne w kolejce premier x5 i seria 3?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zdjęć nie jestem przekonany do wyglądu tylnego dyfuzora i końcówek rur wersji m-pack , wolałbym coś bardziej eleganckiego i prostszego jak w 7-er . Zobaczymy jak w realu będą się te elementy prezentowały .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie bawi święte oburzenie tych co się zachwycają. Panowie może niech każdy pozwoli innym mieć własną opinię, a nie od razu moja jest "bardziej mojsza" :) Na tym polega wolny rynek, że każdy ma prawo wybrać to co komu się podoba a nie od razu "nie rozumiem". Jest różnica między wymianą poglądów a udowadnianiem wyższości własnej opinii nad innymi zdaniami. Dla ścisłości mi się G30 podoba ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najśmieszniejsze jest to że w ostatnich chwilach podnoszą ceny F10 żeby potem powiedzieć że ceny nie uległy znacznej zmianie :D

 

To jest fakt. 520D w automacie jeszcze niedawno nie kosztowała 204. Wiadomo, że teraz można dostać z 15-20% rabatu i wtedy cena jest sensowna. Ale jeśli ktoś patrzy tylko na cennik, to po podobne auto pójdzie do Merca albo Audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałbym się czepiać to ramki ekranu navi mogłyby być węższe a sam ekran lepiej wkomponowany w deskę rozdzielczą.

Z drugiej strony jego usytuowanie jest chyba najlepsze z możliwych spośród wszystkich samochodów. Porażka to np. Panamera, gdzie ekran jest za nisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

nowa seria 5 nie wnosi rewolucji jesli chodzi o wygląd ale zobaczcie jaka rewolucja szykuję sie z serią 8 :

 

http://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/BMW-serii-8-oto-jak-moze-wygladac,23095,1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.