Skocz do zawartości

Kupuję BMW 6er na co zwrócić uwagę? Opinie, porównania.


dawmac

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na pewno dostała w przód od pasażera , kielich przesunięty ewidentne , plastiki widać nie spasowane, zderzak przód i tył zniszczone , popękane , stoi teraz na innej feldze i chyba chińskiej , klapa tył malowana , nie działa otwieranie drzwi z pilota , szyba przód nie jestem pewien ale chyba nie jest ori, środek to totalny syf, Kiera wytarta i zniszczona wiec przebieg kręcony , w mojej miałem 200 tysi i była idealna , środek ogólnie w porównaniu do mojej z tego rocznika przy przebiegu 200 tysięcy to jakiś kibel , siedzenie pasażera albo urwane albo lata sobie bo tak ma, silnik umyty, leje sie z silnika bo to widac na osłonie i w innych miejscach, leje sie tylny amor i przedni , drzwi kierowcy dziwnie sie zamykają , lampy przód z 2011 roku, chłodnica albo ori albo naklejka przeklejona z innej chłodnicy , silnika nawet nie odpaliłem bo już mi sie nie chciało .

Ramki z auto fusa wiec możliwe że tam bedzie coś więcej z historii.

W vinie nie ma pakietu schnitzer wiec był dokładany , a dokładany pewnie już po dzwonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to auto właśnie na parkingu u FUSa poznałem w zeszłym roku. Środek to w porównaniu z moim po blisko 150 (prawdziwych) tysiach to był kibel. Nie wiem co u FUSa robił ale coś powinni mieć w rekordach jak się grzecznie zapytać. O wygladzie zewnętrznym trudno mi coś powiedzieć, bo dla mnie ten pakiet a la "sznycel" to "wieś tańczy i śpiewa". Edytowane przez adventure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisowal go właścicielowi prywatnie mechanik z fusa

A co sadzicie o

http://otomoto.pl/bmw-645-645-kabriolet-cabrio-C32558524.html

 

Bez powodu podczas jazdy na chwilę się błąd dachu włączył

I check engine się świeci nie podpinalem pompą ale prawdopodobnie vanos

Ile by kosztowała naprawa min i max ? Oceniam ryzyko kosztów W historii z autocheck jest poza rybami czysto

Właściciel mówi że jak to w 6tkach czasem jakas kontrolka się zapali

To normalne ?

 

Właściciela auto prywatne

Ale opowiadał że właśnie z usa przylgnęła mu eska po zalaniu

Możliwe że mimo że w tej rejestrach nic nie ma mogła być z woda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

W vinie nie ma pakietu schnitzer wiec był dokładany , a dokładany pewnie już po dzwonie.

 

A widziales kiedys w vinie pakiet schnitzera ? Skad by mial tam byc, to nie jest alpina :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buszmen nie ma czegoś takiego że coś tam się zapali, głupia żarówka przepali Ci się w drzwiach lub rejestracji i wyskakuje błąd , u mnie jak się coś zapaliło to od razu była diagnoza i naprawa więc nie słuchaj tego typa bo ewidentnie leci w kulki.

Ps. Czemu wklejasz takie szroty?

Randall byłem pewien że jest :) dzięki za poprawkę .

S2power jak zbierałem info o swojej 6er to opisywana była w samych superlatywach , dopiero jak trafiłem na forum dowiedziałem sie to i owo a 6er kupiłem w praktycznie idealnym stanie lecz nikt mi nie powiedział że przy takim przebiegu zaraz będą wychodziły kwiatki, człowiek uczy się na błędach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PawelRat, ja jezdze swoja 6-ka ponad 6 lat i nie bylo ani jednego bledu czy usterki. Przebieg aktualnie to jakies 110 tys. Dlatego na wszelakich forach jak czytam o takich okazyjnych przystankach to mi sie noz w kieszeni otwiera. Wlasnie z takich miejsc biora sie opinie o awaryjnosci i kaprysnosci pewnych aut. Trudno by bylo inaczej jesli te auta to jezdzace zagadki, w ktorych wiecej szpachli niz oryginalu. Jak ktos kupuje auto "w super stanie" za pol ceny tego, co mozna znalezc na kazdym zachodnim portalu to niech potem nie wystawia blednej opinii o aucie, ktore czesto powinno byc juz przerobione na konserwy itp. Specyfika polskiego rynku wtornego, wszystko po przejechaniu granicy u nas dziwnie tanieje a i przebiegi sa jakies sladowe. Ludzie jednak nadal lubia wierzyc w to, ze to wlasnie im trafia sie niebywala okazja a handlarz to dobry czlowiek, ktory wrecz doklada do interesu. Tak nie bylo, nie jest i nie bedzie.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz taki mały przebieg to pewnie że się nic nie dzieje bo kwiatki zaczynają się przy przebiegu ok 200 tysi i to nie tylko w mojej takie kwiatki wychodziły, aż trudno w to uwierzyć że bmw z silnikiem v8 wydawało by się że nie zniszczalny a tu takie rzeczy.

Swoją kupiłem w bardzo dobrym stanie, byłem pewien że będę omijać serwis lecz się myliłem, silnik n62 to kibel dlatego dziwie się że np Buszmen wkleja tutaj takie trupy i oczekuje dobrego auta.

Szóstkę bym kupił raz jeszcze ale z przebiegiem poniżej 100 tysi albo lekko ponad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PawelRat, ja jezdze swoja 6-ka ponad 6 lat i nie bylo ani jednego bledu czy usterki. .

 

Powinszować koledze ale zapewniam i mam poparcie innych, że jest to absolutny przypadek, który można nazwać szczęściem lub wyjątkiem od reguły.

Nie przesadzajmy, że stłuczka czy lekki wypadek mają niesamowity wpływ na awaryjność wszystkich układów samochodu. To nie prom kosmiczny tylko kawał żelastwa na kołach.

6er to jest kaprysne i awaryjne auto, zwykle trudne w diagnozie i basta a że kolega trafił w worku kartofli smaczną gruszkę to jeszcze raz gratulacje.

Ja się miesiącami pier...liłem z uciekającym w nocy prądem i komunikatem "high rate of battery discharge", wymieniając po drodze akumulator , "inteligentną" :duh: klemę IBS itp, żeby dojść przypadkiem samemu w garażu, że to moduł bluetooth z przyczyn nikomu nieznanych nie usypiał na noc a tak poza tym działał świetnie. Żaden serwis nie mógł tego zdiagnozować.

To to jest normalne auto?

Edytowane przez adventure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adventure, to nie auto a serwis jest do dupy. Taka jest niestety prawda. Kiedys myslalem, ze zaczne turlac sie po podlodze ze smiechu jak to panowie zaczeli mi opowiadac o "elektronicznych" czujnikach zuzycia klockow hamulcowych :) A ja tylko chcialem dowiedziec sie jak autko oblicza sobie przebieg do kolejnej wymiany klockow. Wykopalbym ich z pracy i to doslownie wykopal za cos takiego.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem serwis bardzo dobry ale co z tego jak często go odwiedzałem.

6er jest fajna ale ja się na niej przejechałem mimo wszystko , tak na prawdę przebieg 200 tysi w takiej furze to duzo ? Teraz już wiem że bardzo dużo. Podobnie z 545 i 745

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dostała w przód od pasażera , kielich przesunięty ewidentne , plastiki widać nie spasowane, zderzak przód i tył zniszczone , popękane , stoi teraz na innej feldze i chyba chińskiej , klapa tył malowana , nie działa otwieranie drzwi z pilota , szyba przód nie jestem pewien ale chyba nie jest ori, środek to totalny syf, Kiera wytarta i zniszczona wiec przebieg kręcony , w mojej miałem 200 tysi i była idealna , środek ogólnie w porównaniu do mojej z tego rocznika przy przebiegu 200 tysięcy to jakiś kibel , siedzenie pasażera albo urwane albo lata sobie bo tak ma, silnik umyty, leje sie z silnika bo to widac na osłonie i w innych miejscach, leje sie tylny amor i przedni , drzwi kierowcy dziwnie sie zamykają , lampy przód z 2011 roku, chłodnica albo ori albo naklejka przeklejona z innej chłodnicy , silnika nawet nie odpaliłem bo już mi sie nie chciało .

Ramki z auto fusa wiec możliwe że tam bedzie coś więcej z historii.

W vinie nie ma pakietu schnitzer wiec był dokładany , a dokładany pewnie już po dzwonie.

 

Plastiki , zderzaki zgasza się

Felga oryginalna

Otwieranie drzwi, zamykanie drzwi , bagażnika z pilota wszystko działa

Szyba oryginał , przynajmniej tak z numerów i naklejek ( do góry przy słupku pasażera strona od środka stara zniszczona wysuszona naklejka serwisowa)

fotele stan dobry ( nie bardzo dobry) kierownica średnia , bok drzwi kierowcy zniszczony fakt ,

Już miałem cabriolety wcześniej i wiem że w takich autach środek zużywa się o wiele bardziej ,

słońce , kurz który się dostaje i piasek robią szkodę , od której dach normalny chroni

Miałem lexusa SC430 , przebieg 140 tyś km oryginał , pełna historia serwisowa z usa i polski , auto które na prawdę ma zajebistą jakość materiałów i wykonania a środek był słaby , na prawdę słaby ,

Mama ma Chrysler PT Cruiser Generalnie król zawodności we wszystkich rankingach , przebieg 200+ i skóry w porónaniu z lexem stan idealny

Wystarczy że jakiś grubas będzie jeździł autem i fotele powyciera

Wystarczy że kobieta ma pierścionki , albo facetowi cię pocą mocno ręce i kierownica będzie wytarta .

 

Siedzenie pasażera nie lata , nie skrzypi , mocno się trzyma , wszystko chodzi

Leje się z silnika , bo przy filtrze oleju od spodu jest plastik i podobno nieszczelność tam często się zdarza w 745 , cena mocowania filtra czy czegoś tam ok 35 zł nowe ,

Sinik nie był myty , przynajmniej od jesieni z tego co widać

Jak mogą lampy być z 2011 jak zderzak przedliftowy ? tu nie jestem pewien ale wydaje mi się że to by nie pasowało przecież , a jest ok ( niespasowane lekko ale bo zderzak obtarty)

Generalnie zgadza się że zderzaki słabe , malowane

 

Dlaczego po dzwonie ewidentnie ?

PawelRat dlaczego na serwisie przy pomiarze geometrii podwozia wyszło że wszystko ok ?

Auto na podnośniku , znajomy mechanik ( z pietnaście-dwadzieścia lat praktyki, 40 lat więc nie ślepy) do tego ja i miejscowy mechanik oglądaliśmy podłużnice

całe oryginalne nie pogięte nie spawane , nie kombinowane , to ten dzwon od której strony miał być ?

Drzwi kierowcy otwierają się tak samo jak pasażera , i jak dla mnie i mechanika bez zastrzeżeń , może w coupe inaczej niż cabrio jest ?

w vinie nie ma pakietu acschnitzer , bo przecież to nie M-gmbh nie pakują ich w fabryce , ale jestem tu nowy nie znam się może

 

Dodam że mechanik który ze mną oglądał auto mieszka w gnieźnie , ja również

To nie normalne miasto , tylko zagłębie laweciarzy , więcej u nas komisów niż w warszawie , wierzcie mi ja się już naoglądałem złomów u znajomych na placach , znajomy też takie serwisował a to bezcenna praktyka zwłaszcza w przypadku oględzin .

 

to takie moje spostrzeżenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy to akurat pasują wymiennie lift/przedlift. Powtarzam, że samochód to nie prom kosmiczny.

Statystycznie każdym raz na parę lat się nim w coś stuka i naprawia. To całkowicie normalne. Jasne, że najlepiej kupić za darmo, 10 letni , niejeżdżony w oryginalnym lakierze itd...

Oczywiscie po dzwonie w niektórych krajach robi się kasacje a w PL i 3 świecie rekonstrukcję i tego trzeba unikać.

 

Zawsze trzeba sporej odwagi żeby kupować stare auto, zwłaszcza tak skomplikowane jak 6er. Jak ją masz i do tego dużo czasu i sporo luźnej kasy, to nie szukaj mentalnych wspólników, tylko jazda z koksem. Za te 65tysi ledwie jakiegoś Opla czy Forda w sklepie byś kupił.

Nie zmienia to mojej oceny,że ten pakiet Sznycel to totalna wiocha ale na szczeście można go wyrzucić, bo to dokładki głównie chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to mojej oceny,że ten pakiet Sznycel to totalna wiocha ale na szczeście można go wyrzucić, bo to dokładki głównie chyba.

 

Dokładki na szczęście

Wyrzucić można tył jest ok ale te boki i przód raczej by wypadało

Boki są klejone pastą ( taki silikon szary/klej ) może być z tym problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie wszystkich użytkowników tego forum!

Od pewnego czasu zastanawiam się nad e63. Zauważyłem jedną ładną sztukę na allegro - mianowicie:

http://allegro.pl/bmw-645-ci-333km-full-opcja-biala-perla-premium-i4253019172.html?source=mlt

 

Po prostu bardzo spodobało mi się połączenie białego lakieru z czarnym dachem i felgami.

Moje pytanie brzmi, czy możliwe jest aby ten model wyszedł w takim kolorze oryginalnie?

Z tego, co się orientuję, BMW ma coś takiego jak wersja indywidualna - czy tak może być w tym przypadku?

 

Druga sprawa, czekam na Wasze opinie, jeśli taki budżet cenowy jest za mały, żeby kupić e63 w dobrym stanie, to warto poczekać i odpuścić na ten moment (ewentualnie rozglądać się za e92). Nie chodzi oczywiście, żeby było drogo, bo nie o to tu chodzi, ale jak ja to mówię - "nie ma co się pchać z motyką na słońce".

 

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze widzę po tylnych lampach to jest wersja z usa , dlatego jest pewnie biała, możliwe ,że jest oryginalnie biała .Po pierwsze poproś własciciela o numer vin i sprawdź na bmwarchiv http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html wpisujesz ostatnie 7 cyfr vin i masz wszystko jasne. Po drugie jesli jest to samochód z usa sprawdź go w Car Fax jego wypadkowość . Często samochody z usa są to rozbitki z aukcji :) Po trzecie ja sie przymierzam do sprzedazy mojego 645 :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź!

 

Jeśli US, to carfax obowiązkowo!

Na razie od tak po prostu się rozglądam i badam rynek.

Rozumiem, że seria 6 ma normalne standardowe amortyzatory, tzn. że BMW nie stosowało żadnych systemów pneumatycznych, hydraulicznych itp.?

Pytam z czystej ciekawości, bo wiem, że niezależnie od marki, lubią być z tego typu wynalazkami problemy. Te autka już też mają swoje lata, więc tym bardziej wolę o to zapytać.

 

P.s. Jaki rocznik Twojej e63, silnik, przebieg...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja juz pisałem gdzieś ale jak pytasz to powtórzę. 6er to wspaniałe auto ale kapryśne, awaryjne i bardzo trudne i drogie w utrzymaniu. E92 to nie jest jego konkurencja (chyba że cenowa) i takie porównanie jest bez sensu. Poza tym jest tyle samochodów, które za te pieniądze dają radość, jeżdżą i sie nie psują, że jak szukasz taniego to sobie odpusć te nerwy i wydatki, które tylko w tysiacach się liczy. To nie jest tak,że jak masz te 60 tysi to od razu stać cię na to auto. W Polsce ludzie nie chcą tego zrozumieć ale każdy ma prawo sprawdzić to sam na swojej d... Komuś spodoba się auto na ulicy,potem wejdzie na allegro, ustawi według ceny i zdziwienie - ale tanio, stać mnie. Gówno prawda.

Wersje z aktywnymi amortyzatorami oczywiscie są (EDC).

Oczywiście nie mówię, że akurat ciebie nie stać. Nie interesuje mnie to. Jeśli masz przygotowane za 20.000PLN extra ,masz drugie niezawodne auto do jeżdzenia na czas napraw, mieszkasz w mieście gdzie są kumaci mechanicy, umiesz trochę zrobić sam to oczywiście,zrealizuj swoje marzenia. Ja też bym nigdy 500.000PLN nie dał za auto i wiem co mówię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło, że przestrzegasz mnie przed seria 6 - w sensie informujesz o ewentualnych kosztach związanych z eksploatacją tego modelu. Fakt faktem, że chyba najtańsze wersje zaczynały się od 300k, więc ceny części będą wysokie. Mimo wszystko tarcze, klocki i inne tego typu pierdoły można dostać już poza ASO i są w bardzo przystępnych cenach (i to nie Mikoda, Trw czy inne wynalazki, tylko ATE, Ferodo czy Brembo).

Z tego, co próbowałem wyczytać na forum, a jest tego trochę, to 645i cierpi na kilka rzeczy:

- wadliwa rurka chłodzenia w silniku,

- Dynamic Drive - nie jest to może wada, bo po prostu jest to system, który większość 6-er posiada, chodzi mi o ewentualne koszty naprawy,

- padające uszczelniacze.

 

I tutaj z tego, co wyczytałem, są to naprawy rzędu 5k.

 

Czy jest coś jeszcze poważnego, o czym zapomniałem? Tematem zajmuję się od kilku dni, nigdy wcześniej nie myślałem o serii sześć.

Zdaję sobie sprawę, że częsci nie są aż tak tanie, ale nie można z góry zakładać, że wszystko od razu musi się popsuć. Wiadomo, że trzeba mięc rezerwy, ale też i szczególnego pecha. Jak ktoś kupi słaby egzemplarz, to będzie to skarbonka.

 

Powiedzcie mi proszę jeszcze, jak wygląda sprawa silnika w 630i? Chyba mniej awaryjna konstrukcja od V8? No i znalazłem egzemplarz bez Dynamic Drive, co dodatkowo pozwala uniknąć kosztów. Tak tak, wiem, że osiągi już nie te, dźwięk przede wszystkim nie ten, ale jak to mówią, nie można mieć wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.