Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 589
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Nie potrzebujesz do niczego xDrive. Ile lat BMW było tylnonapędowe i opcją xDrive to była egzotyka, tak dziś co drugi w mieście musi mieć xDrive - guzik, bo nie musi.

Jeżeli auto nowe - ok nie ma problemów z tym napędem, natomiast lepiej kasę wydać na opcje, któe umilą jazdę - lepszy zestaw audio chociażby.

Opublikowano
A jak z osiagami? Z danych technicznych wynikaloby ze sa takie same niezaleznie od napedu. Z drugiej strony naped swoje wazy. Chyba ze jest tak ze dopiero z tym napedem da sie naprawde wykorzystac moc.
Opublikowano
Jak to w końcu jest z tym 428i. Każdy straszy, że fatalny silnik, nie ma co się w to pchać, jedynie 430i zaczął być warty uwagi i tak dalej, i tak dalej. Auto chcę ściągnąć z USA i się obawiam tego silnika. Jaki rocznik jest lepszy, jaki przebieg.
Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Tzw Urban legends.

53 tkm zero problemów, drugie n20 w domu 35 tkm, cisza spokój.

Opublikowano

Panowie, jak wygląda kwestia zegarów. Myslalem, że odkryłem już, ale jednak nie.

Jedne zegary są takie "zwykle" ze spalaniem chwilowym, a inne są z tym EfficientyDynamics. Myslalem, że od 2015 roku są z ED, ale widziałem tez modele z 2014 z tym.

Lift chyba nie ma tutaj nic wspolnego?

Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
Opublikowano

Są 3 wersje:

- klasyczne

- o rozszerzonym zakresie (większy wyświetlacz pomiędzy / pod zegarami)

- całkowicie cyfrowe


Te drugie były opcją jeszcze przed LCI. Ostatnie też jako opcja, ale już tylko LCI.

Opublikowano
No i wszystko jasne, bo wlasnie cala sprawa się ma pomiedzy 1 a 2. Nie potrafilem znalezc zaleznosci, czemu tam sa, a czemu tam nie ma.
Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach.
Opublikowano

Hey, podepnę się pod temat by nie zakładać nowego...


Od jakiegoś czasu rozglądam się za 4ką w benzynie o oznaczeniu 428i jednak ze względu na target ( niebieska bądź biała w mpakiecie do50kkm) takich samochodów jest bardzo mało.... pomyślałem więc by szukać również z silnikiem diesla tylko nie wiem czy to dobry pomysł bo samochód będzie użytkowany głównie na krótkich dojazdach do pracy tj 5km w jedną stronę. Z drugiej jednak strony uzytkowałem w ten sposób e90 2.0d przez 5 lat i nie było żadnych problemów. Co wy o tym myślicie?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Chce coś mocniejszego myślę o nowym CLA 45S AMG lub c63 AMG coś innego bo jakoś BMW już mi się znudziło coś nowego. Auto jest na prawdę w stanie 10/10 nie ma się do czego doczepić.
Opublikowano
Tzw Urban legends.

53 tkm zero problemów, drugie n20 w domu 35 tkm, cisza spokój.

 

przebiegi sa male kolego i zapewne dbasz, problem jest przy trochę większych przebiegach i ktoś rzadko zmienia olej to te silniki bardzo blado wypadają na tle innych jednostek no N55

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak ktoś szuka dobrego 430i coupe to mam do sprzedania bardzo fajny egzemplarz mocno wyposażony z małym przebiegiem. Autem jeździła moja kobieta ale z racji powiększenia rodziny potrzebujemy samochodu 5 osobowego, który już kupiliśmy w postacji 430i GC (z bólem bo coupe jest ładniejsze).

Jak ktoś jest zainteresowany jestem w stanie zrobić dobrą ofertę dzwoniąc proszę informować że jest to osoba z forum będzie preferencyjny upust.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=359187

Opublikowano

Jak za bitą wersję USA to trochę drogo i jeszcze bez faktury ? Ale jak kto chce twoja sprawa tylko nie rozumiem dlaczego piszesz 1 właściciel jak już w USA na pewno 1 był.



Ps: wiem że sam zacząłem ale trochę się robi nie na temat bo to nie dział sprzedaży

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak za bitą wersję USA to trochę drogo i jeszcze bez faktury ? Ale jak kto chce twoja sprawa tylko nie rozumiem dlaczego piszesz 1 właściciel jak już w USA na pewno 1 był.



Ps: wiem że sam zacząłem ale trochę się robi nie na temat bo to nie dział sprzedaży

 

A czemu zakładasz że auto jest bite? Zaskocze Cię nie jest miało jedynie pęknięty zderzak i lampę które sam wymieniłem.

Nie każdy chce FV są też ludzie którzy mają gotówkę na auto :wink: Ja od 10 lat mam działalność i nigdy nie miałem auta w leasingu bo to się nie opłaca za AC/OC prywatnie płacę 3tyś zamiast 6 czy 7tyś przez 5 lat samo ubezpieczenien to 15-20tyś więcej. Przy obecnym systemie podatkowym auto w leasing nie ma sensu przy sprzedaży zapłacisz więcej vatu niż odliczyłeś a leasing to koszty na każdym kroku. Leasing tak ale tylko takich przedmiotów które podlegają pełnemu odliczeniu na auto lepiej wydać gotówkę.

Wracając do sedna podobne auta z europejskim pochodzeniem kosztują w przedziale 150-180tyś zł to jest 30% więcej a mają większe przebiegi i gorsze wyposażenie. Samochód ma 2,5 roku przebieg 26tyś jest jak nowy wg konfiguratora BMW Polska taka wersja kosztowała u nas 290tyś zł ja chce 130tyś do sporej negocjacji to jest 45% wartości nowego twoim zdaniem dużo? Lepiej to tylko w erze a później się dziwić że handlarze sprowadzją przystanki i cofają przebiegi jak każdy chce 2 letnie auto za 30% ceny i jeszcze na fakturkę żeby vacik odliczyć ...

Opublikowano
Zapoadaj Vin bo najczęściej mówi się że to tylko zderzak tak z czystej ciekawości.Ps: często nie chcą dać leasingu na samochody z USA bo mają zbyt wielkie ryzyko wiem co sam chciałem kiedyś kupić na leasing samochód z USA
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Dlaczego nie brałeś auta w leasing? Jako przedsiębiorca powinieneś wiedzieć, że pieniądz musi pracować i być w obrocie, a ty całą kwotę zamroziłeś na auto, zamiast robić koszty.

Zarabiasz miesięcznie a nie rocznie, więc wydajesz też miesięcznie, to bardzo wygodne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciężko o inwestycję która zarobi tyle co koszty roczne obslugi leasingu a jak masz wolną gotówkę to nie ma sensu brać leasingu i robić dodatkowych kosztów. Nigdy nie inwestuję całych swoich środków zawsze trzeba mieć margines bezpieczeństwa zero własnych środków plus kredyty i leasingi to najszybszy sposób żeby stracić płynność finansową i się utopić jak coś nie pójdzie po naszej myśli.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwsze słyszę żeby w leasingu nie móc wziąć swojego ubezpieczenia...

Jasne że możesz ale po pierwsze przeważnie jest opłata za ubezpieczenie zewnętrzne jak za wszystko w leasingu a poza tym leasingodawca ma duże wymagania przeważnie akceptują tylko pzu, wartę i czasami compensę. Dodatkowo ubezpieczasz w tym przypadku auto firmowe a nie prywatne więc stawki są dużo wyższe.

Pamiętam jak zastanawiałem się nad leasingiem M3 e92 to akceptowane przez firmę leasingową AC i OC najtaniej wychodziło 7200zł a prywatnie ubezpieczyłem ten samochód za 2950zł na taką samą sumę itd. tylko w innej firmie chyba w Link4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.