Skocz do zawartości

E46 xenon brak poziomowania


Pawell24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wiem jest wiele tematów.

Wpisałem w wyszukiwarkę, ponad 100 postów (kilka dni czytanie a człowiek leniwy i niecierpliwy).

 

Do rzeczy

Sprawdziłem dziś na kanale z bratem te czujniki przy wachaczach. Jakiekolwiek zmiany położenia ich nic nie zmieniały.

Siadaliśmy na krawędzi bagażnika we dwoje = również zero regulacji świateł.

 

I tu pytanie czy mogły paść obydwa czujniki?

 

Jak działa dokładnie poziomowanie świateł przy uruchamianiu świateł? Raz światła widać, że lecą góra dół i się ustawiają. A czasami nie ma takiego procesu.

Czy zawsze przy włączaniu świateł, światła muszą iść góra dół?

 

Niedawno regenerowałem reklektory, odbyśniki, klosze oraz nowe żarniki i chce doprowadzić temat do końca.

 

Pozdrawiam

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno powinny isc do samego dolu, a pozniej w gore przy pierwszym wlaczeniu. Wejdz w inpie w zakladke body i tam bedzie xenon light left/right oraz central lights unit (tej nazwy nie jestem pewien, ale to bylo cos takiego), moze tam sie czegos dowiesz. Moze byc, ze ktorys czujnik sie konczy i raz dziala, raz nie albo gdzies ktorys kabel od nich sie przetarl.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest taka a dokładniej logika:

- wyłączasz oświetlenie to idą na dół

- uruchamiasz lampy to idą do góry i się ustawiają.

 

Sporo jest tego typu pierdół w dobrze wyposażonych e46 więc sporo tego słychać na początku przy uruchamianiu samochodu.

W inpie powinieneś zobaczyć czy w ogóle idzie jakiś sygnał elektryczny. Z tego co pamiętam te czujniki to zwykłe potencjometry więc miernik w dłoń panie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie idzie na dol po wylaczeniu swiatel :nienie:

 

po uruchomieniu swiatel (nawet pozycji) wykonywany jest test silniczków, lampy ida na maxa w doł i podnoszą ustawiając sie na "wysterowanej" pozycji

po to masz dwa czujniki na wahaczach przy xenonach

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uruchamianie lamp góra dół po włączeniu świateł to nie samopoziomowanie

 

Czujniki masz na wahaczach przód prawy i tył prawy

 

sprawdz stan ramion czy nie urwane

 

nastepnie INPA->LSZ( w moduł świateł wejść) następnie F5 ,F2 i strzałką w dól i jest napiecie z obydwu czujników które osyculuje w granicach powyżej 2V do 3V

 

kolejno można łatwo sprawdzić..stanąć na rownej nawierzchni prosto do ściany nacisnąc na tył bagażnika światła powinny pójść do góry po czym trzymając tyl bagażnika w sekundzie same odskoczą w dół.. gdy puścisz bagażnik podskoczą do góry

 

przód:

 

to samo tylko złapać za prawy przedni błotnik za rant i podnosić do góry i strumień światła będzie tak jak z tyłu się zachowywał

 

przy jednym uszkodzonym czujników lampy ustawią się jak najniżej i nie będzie dzialać samopoziomowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Widzę, że będzie problem z odkręceniem łącznika czujnika od samego czujnika.

Czy można kupić również łącznik do czujnika poziomowania ?

Czy jest jakiś myk żeby odpiąć tą wtyczkę od czujnika poziomowania, boję się że to urwę.

Dzięki

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy Ci pomogę swoją informacją ,ale poziomowanie to nie tylko czujniki na wahaczu.

 

U mnie np. były połamane regulatory w lampach są po dwa w każdej lampie ale jak rozkładałeś lampy to pewnie są dobre hmm? Jeden odpowiada za ustawianie światła góra-dół a drugi prawo-lewo.

 

Czy ręcznie możesz ustawiać lampe? bo jeśli nie to na 99% to te regulatorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy Ci pomogę swoją informacją ,ale poziomowanie to nie tylko czujniki na wahaczu.

 

U mnie np. były połamane regulatory w lampach są po dwa w każdej lampie ale jak rozkładałeś lampy to pewnie są dobre hmm? Jeden odpowiada za ustawianie światła góra-dół a drugi prawo-lewo.

 

Lamp nie rozkładałem. Ręczna regulacja działa. Jak uruchomię światła to czasami widać jak reflektory idą góra dół

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam. Odświeże temat. Co prawda nie ma ksenonu ale jest soczewka lampa Boscha coupe przedlift. Między żarówkami od krótkich i długich jest regulator góra i dół ale potrzebuje wyregulowac lewo prawo a dokładnie to w lewo bo jedna lampa trochę w rów ucieka. W którym miejscu jest ta regulacja lewo prawo? Bo nie mogę znaleźć. Od góra dół regulator jest wielkości 1zł w kształcie torxa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.