Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Kilka dni temu podczas gaszenia silnika w upalny dzien po trasie 100km zapalil mi sie pomaranczowy błąd (trójkąt) tresci. NAPĘD mozesz kontynuowac jazde. Sprawdz w swoim serwisie. Zrobilem z tym bledem juz prawie 1000km i dalej swieci a auto jedzi jak przed bledem. Ma moc jaka mialo a skrzynia chodzi idealnie. Blad zapalil sie przy przebiegu 229793km. Dodatkowo mialem wymiane tarcz i klockow i na tym komunikacie zrobilem 3500km i myslalem ze to zwiazane z tym bo kiedys zapalalo mi sie z hamulcami awaria skrzyni biegow i po wymianie hamulcow gaslo. Dzis wymienilem tarcze i klocki a blad napedu dalej swieci. Pod komputerem w warsztacie widzieli tylko do wymiany hamulce i mowili ze moze to dodatkowe ostrzezenie jak dlugo jezdzisz jak klocki swieca i nie wymieniasz ale po wymianie nie zniklo. Co to moze byc? Pomozcie prosze.
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podlacz sie pod kompa z oprogramowaniem BMW albo jedz do ASO BMW zczytac bledy.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Podłączałem u elektronika najlepszego w okolicy. Nic nie wyszlo. Sprawdzal wszystko najnowszym oprogramowaniem. Pojade do aso to naciagna na grube pieniadze a z autem nic sie nie dzieje. Dziwne bo na niemieckich forach pisze ze zawsze przy tym meldunku pisze ze ograniczona moc itp. A u mnie mozesz jechac dalej. Nie macie pomyslu co to moze byc. Sprzedaje auto w przyszlym tyg. I nie chce kogos na mine wladowac a aso skasuje pewnie w tysiacach i wymysli turbine itp. Albo skrzynie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ten najlepszy Elektryk mial programy od BMW?

Z tym co opisales nie mozna zaczac bo to jest tylko informacja a nie opus bkedu.

Jak bledu nie da sie skasowac to jest cos nie tak.

 

Poszukaj kogoś z forum z oprogramowaniem z twojej okolicy niech zczyta Ci błędy albo zakup kabel enet i zciagnij programy z neta to można będzie dalej myśleć Ale puki co to nikt Ci nic nie powie.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano

Jedź do kogoś kto ma odpowiedni sprzęt, jak nie "drogie" ASO, to są specjaliści na forum...

Cieżko kogoś doradzić bo nie wiadomo z jakiego regionu Polski jesteś.

Nie ma takiej możliwości aby przy tym komunikacie, nie było zapisanego błedu.

 

Konieczna jest odpowiednia diagnostyka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jest normalny warsztat? Czy trzeba sie umawiac? Jutro ok 10tej bede w jeleniej to bym zajechal.

Tak, normalny warsztat w którym trzeba się umówić, czemu nas sie pytasz a nie dziqska.

Zadzwoń to się dowiesz czy ma czas.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Dolacze sie do tematu mam ten sam blad co kolega wyzej, problem jest w tym ze przebywam w holandi, moze ktos na forum jest gdzies w poblizu? Lub znacie dobry warsztat, trapi mnie to i chcialbym sprawdzic co jest nie tak. A moze ktos z was przechodzil ten blad z napedem i posiada informacje na ten temat. Prosze o pomoc, Pozdrawiam wszystkich.
Opublikowano
Dzieki speed1211, mam nadzieje ze kolega pomoze, czy po dluzszej jezdzie z tym komunikatem moze wystapic jakis tryb awaryjny? Bo normalnie az boje sie pomyslec zeby takie cos zdazylo mi sie na trasie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bez podłączenia samochodu pod kompa nie można nic powiedzieć ale jak samochód jeździ to możesz jeździć :D

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dolacze sie do tematu mam ten sam blad co kolega wyzej, problem jest w tym ze przebywam w holandi, moze ktos na forum jest gdzies w poblizu? Lub znacie dobry warsztat, trapi mnie to i chcialbym sprawdzic co jest nie tak. A moze ktos z was przechodzil ten blad z napedem i posiada informacje na ten temat. Prosze o pomoc, Pozdrawiam wszystkich.

Podjedź do mnie to Ci pod kompa podłącze.

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz caly czas ten blad czy pojawil sie i teraz jak wchodzisz w info o aucie to pokazuje Brak usterek ? Wiesz co bylo/jest powodem bledu ?
Krzysztof
Opublikowano
Masz caly czas ten blad czy pojawil sie i teraz jak wchodzisz w info o aucie to pokazuje Brak usterek ? Wiesz co bylo/jest powodem bledu ?

 

Witaj, u mnie blad napedu wyskoczyl po wymianie filtra paliwa, auto chwilke krecilo zanim odpowietrzyl co spowodowalo jednorazowy blad pierwszego wtrysku po dwoch dniach komunikat blad napedu na ekranie , ale kolega H_A_R_T skasowal mi go za co mu dziekuje i polecam kazdemu , od tej pory komunikat nie pojawil sie, pozdrawiam

Opublikowano
Miałem taki komunikat po wymianie filtra paliwa, dodatkowo ograniczyło moc. Po przejechaniu kilku kilometrów z błędem, ograniczoną mocą następnego dnia po starcie już się nie pojawiło i wszystko było ok.
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Dziś miałem ten sam problem w moim f11 530d.

BMW Cllopenburg w DE sczytali mi kluczyk i okazało sie że Egr się czasem przycina,

Wystarczy poczyścic, przesmarować i po bólu...

Do mnie zamówili nowy, Gwarancja jeszcze nie minęła ;))) ...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Z podobnych mialem "naped ograniczona moc silnika" na zapalonym, za pierwszym razem niby bylo spowodowaniem zbyt niskiego poziomu paliwa

Za 2 razem zawiesil sie egr w pozycji niedomknientej

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich,

w ciągu ostatniego miesiąca dwa razy miałem sytuacje, że zawór EGR zawiesił się. Oczywiście auto wyrzuciło błąd napędu, po ponownym uruchomieniu problem znika na jakiś czas.

 

W ISTA odczytałem błędy związane z EGR. I teraz pytanie... Czy wymieniać zawór na nowy czy jest możliwość wyczyszczenia go w jakiś sposób?

 

Dodatkowo na rynku dostępny jest zawór firmy WAHLER. Czy ktoś posiada jakieś info czy warto w to inwestować?

 

http://www.iparts.pl/czesc/zawor-egr-wahler-710327d,bmw,5-f10-f18-od-2009-12,520-d-184km,16-8541-33010-100811-0-79-710327d.html

 

Pamiętam czasy serii Exx kiedy to można było za pomocą DIS ograniczyć działanie EGR. Czy obecnie za pośrednictwem ISTA+ (bądź też innego softu) jest możliwość podobnej operacji w Fxx?

 

Dzięki za info

 

pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyszczenie na dłuższą mete nic nie daje. Wymienialem u siebie w tamtym tygodniu, oddali mi stary, zacinal sie w pozycji otwartej. Oprócz tego , ze sie zacina to pada tez silniczek sterujacy zaworem jest on integralna częścią egr. U mnie nie wywalal błędu na licznikach czy idrive tylko po podpieciu pod iste.
Krzysztof
Opublikowano
Ja natomiast kazałem swojemu mechanikowi wyczyścić kolektory i egr zanim cos zaczeło nawalać, przebieg 155km. Myslę że to był idealnie trafiony termin. Syf był straszny
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.