Skocz do zawartości

Daniello1981

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F11, 525d, 2013r., 218KM,
    Wcześniej niezawodne:
    BMW E39, 530d, 2001r. Touring.

Osiągnięcia Daniello1981

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. u mnie problemem jest ciągłe niedoważenie kół zimowych. Może opony do wymiany. Koła 3 razy wyważane. za trzecim razem było prawie ok ale przy większych prędkościach jeszcze czuć lekkie bicie. Założyłem wcześniej na chwilę letnie koła i tego problemu nie było.
  2. Udało się rozwiązać problem? U mnie powodem był zawór egr.
  3. Tak, mam automat. Myślę, że to nie jest kwestia silnika. Mam to auto od 9 miesiecy. Przejechałem już 30 tys. km. Obecnie przebieg 168 tys. Problem pojawił sie niedawno a były większe mrozy i wcześniej wszystko było ok.
  4. Dzisiaj byłem w trasie. Ponad 500 km. Przy prędkościach autostradowych trzyma temperaturę.
  5. Witam, U mnie w F11 525d 218KM N47S1 od niedawna zaczęła spadać temperatura silnika w czasie jazdy. Wskaźnik temperatury odchyla się nieznacznie 2-3 mm ale na początku silnik to odczuwał i delikatnie szarpał. Obecnie już nie reaguje na spadek teperatury. Temperatura spada tylko przy delikatnej jeździe. Wcześniej przy większych mrozach było ok. Zastanawiam się czy może termostat, czyjnik czy roletki się zawieszają. Zauważyłem też, że długo silnik się nagrzewa. Proszę o rady. Pozdrawiam,
  6. Podłączę się do tematu. U mnie w F11 niedawno pojawiły się drgania przy delikatnym hamowaniu. Dwa miesiące temu wymieniałem tarcze i klocki w serwisie i nie wiem czy to wina tarcz czy zawieszenia. Drgania ustaja jak mocniej hamuję. Prędkość nie ma znaczenia. Mechanik z ASO podejrzewa tuleje rozprężne ale chcą żeby zostawić auto na pół dnia. Na szarpakach nic nawet nie drgnie. Jakieś pomysły? Dodam, że na zimę założyłem opony zwykłe a nie run flat. Wyważane ponownie na zwykłym sprzęcie. Dziwne bo za drugim razem miały znaczne niedoważenie. Pozdrawiam,
  7. Problem w tym, że muszę polegać na mechanikach a oni są tacy jacy są. Jak znaleźć i gdzie fabryczne odważniki wału? Jak to wygląda? Czy to jest w ogóle do ustalenia?
  8. Podpora oryginał, bo podobno do 530d nie ma zamienników. Od razu po wymianie wał drgał ale delikatniej i ciszej. Miałem wrażenie, że nowa guma jest sztywniejsza więc bardziej amortyzuje ale obecnie wali w podłogę juz konkretnie (w zależności od jazdy). Zastanawiam się nad przegubami ale może mi wyjaśnicie jaki maja one związek z wałem?
  9. Witam, Podłącze się do tematu (530dA, 2001r., touring) Od dłuższego czasu borykam się z tematem stukania wału w podłogę. Czasami to jest to walenie. Mechanicy rozkładają ręce. Wymieniłem podporę wału (oryginał) i przegub gumowy i dalej stuka przy przyśpieszaniu (pierwszy i drugi bieg). Jeden z mechaników stwierdził, że może podpora do reklamacji. Tylko nie do końca to jest rola podpory żeby wał nie uderzał w podłogę. To są za duże drgania. Wał był wymieniony na nowy ponad 4 lata temu. Pytanie co może powodować takie wibracje wału? Może coś podpowiecie gdzie szukac luzów? Może skrzynia? Most? Pozdrawiam,
  10. Daniello1981

    Pompka spryskiwaczy

    Dzięki za porady ale wpadłem na to żeby poszukać tematu. Niestety, jakbym wiedział że chodzi o zaworki to szukałbym po tym hasłem. Pod zwrotem "pompka spryskiwacza intensywnego mycia" znalazłem ten temat jako najbardziej odpowiadający. W każdym razie dzięki za naprowadzenie.
  11. Daniello1981

    Pompka spryskiwaczy

    Witam, Pojawił się u mnie następujący problem. Wymieniłem pompkę spryskiwacza intensywnego mycia szyb. Pompka nowa, dobry zamiennik. Po wciśnięciu przycisku intensywnego mycia szyb wszystko niby pracuje ok ale z głównego zbiornika płynu do spryskiwaczy pompuje płyn do zbiornika intensywnego mycia, przelewa górą. Co może być przyczyną? Czy wymieniona pompka nie działa? Czy posiada ona osobny bezpiecznik i gdzie? Pozdrawiam,
  12. Nie spadła Ci także moc auta? Nie jest "mułowate"? Ja przez przypadek znalazłem zerwany wężyk podciśnienia, po pewnym czasie znalazłem drugi nieszczelny ze starości. Po naprawie auto pali ok. 1 litra mniej. Może to nie aż tak dużo ale kto wie...
  13. Dzięki za radę. Wiem, że najprościej jest wszystko po kolei wymieniać ale nie tędy droga. Czekam na rady osób, które miały taki problem. Pozdrawiam,
  14. Witam, Podepnę się do tematu. Posiadam e39, 530 d Aut. Przy ostrym przyśpieszaniu waliło coś w podłogę. Tylko przez chwilę. Okazało się, że ślady obitej podłogi były przy podporze wału. Podpora została wymieniona. Niestety, problem nie zniknął. Już co prawda tak nie wali w podłogę bo nowa podpora ma sztywniejszą gumę (chyba dlatego) ale nadal występują drgania. Byłem u kilku mechaników ale nie mogą stwierdzić przyczyny. Nie chciałbym wymieniać wszystkiego po kolei. Podały już podejrzenia na piastę wału, przegub/łącznik elastyczny wału, dyfer, półosie, tuleje mostu. Może macie kogoś kto się na tym zna w okolicy Bydgoszczy, Grudziądza? Z góry dzięki za info.
  15. Dwa lata temu jak sprowadziłem moją e39 530d zima była bardzo mroźna. Nie mam kontrolki świec żarowych i nie pojawiał się żaden komunikat o nich przed odpaleniem. W następnej zimy zaczęła sie pojawiać informacja o grzaniu świec co mnie zdziwiło ale nie miałem czasu tego zgłębiać bo auto normalnie zapalało. Niedawno podpiąłem się pod Inpe i okazuje się że jest jakiś błąd związany ze świecemi lub ich sterownikiem. Po skasowaniu błędu przez jakiś czas nie pojawia się informacja o grzaniu świec. Kiedy ta informacja się pojawia to znaczy że znowu wyskoczył u mnie błąd. Sprawdzałem to 3 razy. Zacznę od wymiany świec i zobaczymy co dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.