Skocz do zawartości

E92 LCI 320i Warszawa - E463733


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zna ktoś z Was ten samochód? Może coś widać ze zdjęć?

Co to jest ten "berger" bo pierwsze słyszę i w googlach też nic nie ma? Na samochodzie widzę jakieś nalepki przy bocznych kierunkowskazach na błotnikach i jakąś dokładkę zderzaka z tyłu.

 

http://otomoto.pl/bmw-320-berger-m-pakiet-vat-23-serwisowany-C35313181.html

 

WBAKD71040E463733

 

Model description: 320i

Market: Europa

Type: KD71

E-Code: E92 (MUE)

Chassis: Coupé

Steering: links

Doors: 2

Engine: N43B20O0 - 2,00l (125kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Mineralweiss Metallic (A96)

Upholstery: Leder Dakota/schwarz Kontr.blau (LCNL)

Production date: 29.02.2012

Assembled in: Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S1CBA

CO2 Umfang CO2 package

S502A

Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S161A

Abgasnorm EU5 Emissions standard EU5

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S1CCA

Auto Start Stop Funktion Auto start/stop function

S1CDA

Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration

S216A

Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S230A

Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific

S2B6A

19" LMR M Performance Doppelspeiche 313

S358A

Klimakomfort-Frontscheibe Climate comfort windscreen

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S481A

Sportsitz Sports seat

S488A

Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer Lumbar support, driver and passenger

S493A

Ablagenpaket Storage compartment package

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4AEA

Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S4WAA

Interieurleisten Alu glacier-silber dkl. Interior strips alu glacier-silber dark

S507A

Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S521A

Regensensor Rain sensor

S524A

Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S563A

Lichtpaket Light package

S606A

Navigationssystem Business Navigation system Business

S612A

BMW Assist BMW Assist

S615A

Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information

S616A

BMW Online BMW Online

S620A

Spracheingabe Voice control

S633A

Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business

S688A

HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

S698A

Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD

S6AAA

BMW TeleServices BMW TeleServices

S6ABA

Steuerung Teleservices Control for Teleservices

S6FLA

USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface

S6VCA

Steuerung Combox Control for Combox

S704A

M Sportfahrwerk M Sports suspension

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

S715A

M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package

S760A

Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line

S761A

Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing

S775A

Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

P7KAA

Navigationspaket Business Navigation package 'Business'

P7MHA

M Sport Edition M Sport Edition

P7RSA

Paket Comfort Package Comfort

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SCA

Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

S8TNA

Tagfahrlicht über Lichtmenü

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest ten "berger" bo pierwsze słyszę i w googlach też nic nie ma? Na samochodzie widzę jakieś nalepki przy bocznych kierunkowskazach na błotnikach i jakąś dokładkę zderzaka z tyłu.

 

Moze tak nazywal sie poprzedni wlasciciel :D

 

Zderzak przod i tyl, to repliki zderzakow z M3, dopasowane do blotnikow zwyklego E92.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem oglądać. Można powiedzieć, że wszystko ok, kierownica, plastiki ogólnie samochód w środku wygląda prawie jak nowy jednak pod maską była karteczka z wymiany oleju... Pytanie brzmi czy ktoś mógł się pomylić czy o co chodzi? Czy ASO zostawia takie karteczki?

 

Póki co nie mam jeszcze historii z ASO ani książki serwisowej ale są dwie faktury z ASO:

1. 06.2013 przy przebiegu 10k z polskiego ASO

2. 09.2013 przy przebiegu 13k z niemieckiego ASO

 

Już nie pamiętam przy której ale przy jednej z wizyt wymienione było sprzęgło (albo jakieś elemanty sprzęgła) za 8k.

Czy jeżeli samochód jest na gwarancji to przecież chyba nie dostaje się na to faktury? Chyba, że ktoś spalił sprzęgło w ciągu 13k? :roll:

 

Fotele sugerują przebieg 30k?

 

http://e-fotek.pl/images/57596154928600399066.jpg

http://e-fotek.pl/images/64749450783599534391.jpg

http://e-fotek.pl/images/54141068681673802402.jpg

 

http://e-fotek.pl/images/20588966159399308721.jpg

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jedź tam jeszcze raz i sprawdź DOT na oponach felgi zgadzają się z vinem więc opony powinny być też na niej od nowości przy tym przebiegu. Takich kartek ASO w PL nie wiesza przynajmniej Ja się z innymi karteczkami jak ori bmw teile z ASO nie spotkałem. Skórki ładne :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mam parę fotek, akurat się trafiły 2 opony i na jednej jest DOT4413 czyli nie fabryczna a na drugiej 4011. Teraz pytanie jak jest na innych bo może musieli jedną sztukę wymienić...

 

Więc dla mnie albo wszystko jest ok i przebieg realny albo ktoś od początku planował wałka, robił 80k rocznie, skręcił przebieg przed pierwszym przeglądem i sprzedażą :roll:.

Dziwne też, że sprzęgło wymieniane przy tak niskim przebiegu, no ale samochód w środku czyściutki, komora silnika widać, że nie myta ale też czysta. Nic nie wskazuje na kręcony przebieg no ale ta karteczka spowodowała, że i fotelom się teraz przyglądam. Przynajmniej równomiernie zużyte :mrgreen:

 

http://e-fotek.pl/images/49896463053606705616.jpg

http://e-fotek.pl/images/14381133830037512953.jpg

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Aso nic takiego nie zostawia. Dziwny temat. Ktoś tak umiejętnie cofnął przebieg a zostawił głupia kartkę pod maska ?

Załatw historie z centrali może tu cos sie wyklaruje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, samochód oglądany był drugi raz więc podaję trochę nowych informacji.

Opony są ok, 3 fabryczne i 1 wymieniona, patrzyłem na bieżnik od boku i wydawały się słabe a w rzeczywistości mają jeszcze dużo bieżnika. Teraz trochę niepokojących wieści:

 

1. Przy przebiegu 15k wymieniany na gwarancji był cały silnik! Czy to jest coś czym powinienem się martwić czy cieszyć z tego powodu? (parę tysięcy wcześniej wymienione również sprzęgło)

2. Silnik cyka na zimnym, czasami cykanie ustaje.

https://www.youtube.com/watch?v=ov2FtDUbuoQ

Edytowane przez bbrys
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik ma przejechane 15k i znowu cos jest z nim nie tak? Może to tylko filmik? Nie słyszałem nigdy jak pracuje N43, ale na żywo wydawało się, że jest chyba OK oprócz tego cykania :roll:.

Zakładając, że to filmik przekłamuje odgłos to co z tą wymianą i cykaniem?

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było z tym telefonem troszke pomieszac przy silniku to wyglada na rozrzad który jest z przodu a wiec osluchac mozna.

ps.moj na wolnych lekko i cicho cyka ale tak pracuja wtryskiwacze bo to wtrysk bezposredni natomiast po dodaniu gazu pracuje normalnie i cicho.podobny problem byl poruszany na forum i wyszlo ze to napinacz łancucha ale na ucho to chlop w szpitalu umarł. :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne...

Ja bym nie ryzgkowal z tym egzemplarzem, bo nigdy nie wiadomo jaki był powod wymiany silnika i czy za jakis czas znowu nie padnie? Poza tym za pare lat malo kto bedzie zainteresowany takim autem z wymienionym silnikiem moim zdaniem.

Silnik slaby bo pali sporo i nie jedzie w ogole! ale kto co woli. Te cykanie bardzo podejrzana sprawa.? U mojego kolegi w tym samym silniku czegoś takiego nie ma...

Lepiej odpuścić, poszukać czegoś innego.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogladalem ten samochod 2-3 miesiace temu bo szukam czegos dla zony i powiem tak. Jesli cena jest dobra a jest i samochod bylby dobry to by nie wisial na otomoto przez 4 miesiace. Plusem jest jego przebieg a co za tym idzie stan ogólny. Duzym plusem jest wygląd bo jest m-pakiet, felgi i całkiem dobre wyposazenie i to wszystko.

Ale wymiana silnika i sprzegla w ciagu 15 000 kilometrów? :duh: wymiana dwoch najwiekszych zespołów w samochodzie nie jest niczym normalnym i po prostu się nie zdarza i z tego powodu zrezygnowalem z tego auta. Samochod z tego powodu jest bardzo ciężko sprzedawalny bo za 4 lata nikt nie zaplaci normalnych pieniedzy za 7 letnie E92 z podstawowym silnikiem który na dodatek był wymieniany i sprzęgło też. Teraz tez coś nie chcą płacić.

Sprzedawca tylko to potwierdza bo jego zachowanie bylo tak samo podejrzane jak i ten silnik :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wymiana silnika i sprzegla w ciagu 15 000 kilometrów? :duh: wymiana dwoch najwiekszych zespołów w samochodzie nie jest niczym normalnym i po prostu się nie zdarza i z tego powodu zrezygnowalem z tego auta.

Zdarza się i to wg mnie często że silnik silnikowi jest nierówny. Jeden potrafi bez problemu zrobić 500tyś inny tylko namiastkę tego. Znam kilka przypadków gdzie w prawie nowych autach wymienione zostały silniki.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi posypał się rozrząd w 2 letnim aucie 2 miesiące po gwarancji przy przebiegu 140 000. Aso w którym robiłem wszystkie serwisy mi powiedziało , że po wymianie silnika nie chcą odkupić odemnie samochodu żeby sprzedać go w premium selection. Mysle ze domyslasz sie dla czego. O cenie nawet nie zdązylismy rozmawiac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wymiana silnika i sprzegla w ciagu 15 000 kilometrów? wymiana dwoch najwiekszych zespołów w samochodzie nie jest niczym normalnym i po prostu się nie zdarza i z tego powodu zrezygnowalem z tego auta.

 

Cytat powyżej to totalna bzdura, takie sytuacje się zdarzają i nie są czymś nadzwyczajnym. Jak przy każdym innym produkcie, tak i przy aucie może trafić się wada produkcyjna/fabryczna. Np. przypadek mojego znajomego, któremu przy 12k przebeigu wymieniali silnik w Audi Q5, bo auto zaczynało mieć podobne zużycie oleju co benzyny na 100km.

 

Nie wiem jak w n43, ale n54 bardzo często są przypadki pojawiania się i znikania podobnego cykania, które wynika z niedopracowania głowicy. Jest na to w n54 nawet SIB w którym naprawa polega na przytrzymaniu silnika na obrotach przez kilka min i powtarzaniu tej operacji kilkukrotnie. Może N43 mają podobnie. Możliwym także jest, że to wtryski wydają dźwięk na filmiku, w końcu n43 też ma bezpośredni wtrysk. Najłatwiej to sprawdzić podkręcając auto na obrotach i puszczając gaz jeśli cykanie ustanie w momencie puszczenia gazu, kiedy obroty zaczną spadać wtedy znaczy że dźwięk pochodzi z wtrysków, jeśli tylko zmieni się wtedy częstotliwość cykania znaczy że to coś innego.

 

Btw. widzę że jak co temat w tym dziale, wraca ekspertyza przebiegu na podstawie stanu skóry na fotelach - powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli twierdzisz, że zużycie elementów środka samochodu nie świadczy o jego ewentualnym dużym przebiegu, to jesteś w grubym błędzie. Chyba że wyznajesz kult szorstkiej dupy i rąk, zaopatrzonych w pierścionki i sygnety. Owszem, czasami można się oszukać bo są zadbane egzemplarze z dużym przebiegiem, ale jest ich tak mało, że prawie ich nie ma.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli twierdzisz, że zużycie elementów środka samochodu nie świadczy o jego ewentualnym dużym przebiegu, to jesteś w grubym błędzie.

Nie wiem w którym fragmencie mojej wypowiedzi odniosłeś takie wrażenie. Po prostu stwierdzam fakt, że stan foteli (zwróć uwagę na element o którym mówię - foteli - nie kierownicy, nie pedałów czy lewarka, tylko samych foteli bo o nich była wcześniej mowa) nie wiąże się bezpośrednio z faktycznym przebiegiem auta.

 

Sam mam E92 z polskiego salonu, jeden właściciel przede mną, przez cały czas użytkowania serwisowane w aso. 2007 rok - 105,000 przebiegu. Po zakupie okazało się, że poprzedni właściciel to znajomy znajomego więc oprócz potwierdzenia przebiegu i historii w aso, jest jeszcze "świadek" ;) I teraz najlepsze - postawie cię przed autem, otworze Ci drzwi a ty mi powiesz, że nie możliwe, że auto ma mniej niż 200k patrząc na stan fotela kierowcy.

 

Chyba że wyznajesz kult szorstkiej dupy i rąk, zaopatrzonych w pierścionki i sygnety.

Poprzedni właściciel nie ma nadwagi, nie jest nawet specjalnie postawny, powiedziałbym że jest przeciętnej postury. Po prostu jeździł często i robił małe dystanse po mieście. Na przestrzeni 100k wytarł skórę od wsiadania/wysiadania, obił boczek tylny sprzączka pasa podczas częstego rozpinania i co lepsze udało mu się kilka razy ten pas przytrzasnąć drzwiami. Btw reszta czyt. kierownica, lewarek, pedały itp wyglądają na 100k, fotel wcale.

 

Przy egzemplarzu z tego wątku nawet nie patrzyłbym na fotele, wystarczy, że ktoś tej skóry od nowości nie wyczyścił i nie natłuścił i już fotel będzie wyglądał dużo gorzej niż odpowiednio utrzymanym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnica wynika też z tego, że to co nazywane jest skórą tak do końca nie zawszę jest nią w 100% Jeżeli jest w dobrym gatunku, to bardzo długo zachowuje walory estetyczne, co najwyżej jest wyślizgana. Szajs z większą domieszką plastiku oczywiście przedwczesnie pęka, ale tutaj też nie dzieje się to tak od razu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.