Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 339
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Panowie , biorę się za wymiany oleju w E90 330i n52b30 w automacie z przebiegiem 250 000. Olej w skrzyni nie wiem czy był

wymienianyy więc najpierw będzie sprawdzanie w jakim jest stanie i ewentualnie wymiana. Jakie oleje możecie polecić ? Kod skrzyni biegów GA6HP-19Z

Edytowane przez NoFuck
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Świeży.


Zapoznaj się z odpowiednimi tematami, przeszukaj forum. Nie napisałeś nawet co to za skrzynia.

3A0jS9b.png
Opublikowano
Po czym rozpoznać że plama pod autem to są skropliny z klimatyzacji ? Powinna wyschnąć czy zostanie plama?
Opublikowano
Jutro wymieniam olej w silniku w 330i z 2005 roku z przebiegiem 250 000. Zalany był wcześniej Castrol 5w30, chce zmienić teraz na ravenol 5w40 VST, myślicie że to dobra zmiana ?
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
A można wiedzieć czym była podyktowana ta złota rada? nie wiem, coś z silnikiem się dzieje?
Opublikowano

dobry dobry


Mam takie pytanko do was, z racji ze w mojej e92 325i jest na budziku 130tys km, pomyślałem żeby wymienić olej w automatycznej skrzyni no i dyfrze, co do dyfru to zajmę się tym sam, natomiast czy wymianę w automacie można zrobić samemu?

Skrzynia 6cio biegowa (co do blaszki z napisem na niej, póki co nie mogę zobaczyć bo aktualnie jestem za granica)

U mnie w okolicy są sami magicy i trochę boje się oddawać im auto do takiego zabiegu..


W przypadku jeśli można samemu, to czy po takich zabiegach muszę coś adoptować w komputerze lub coś podobnego?

Opublikowano
Jeśli przebieg masz autentyczny to dyfra nie ruszaj. Póki co. Wróć do niego za 50-60k km. Zajmij się tylko skrzynią.
www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano
Olej w dyfrze wytrzymuje najdłużej w dobrym stanie. Tam chyba nawet korka spustowego nie ma. Pozmieniaj płyn hamulcowy, olej, olej w skrzyni, płyn od wspomagania itp. Na siłę dyfra bym nie ruszał. Takie jest moje zdanie. W przyszłości to ok.
www.kancelariaturowski.pl
Opublikowano
Witam kolegów, wykonywał ktoś aktualIzację sterowników w swoich autach?? Może mi wyrazić swoją opinię czy warto?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Mam E87 i przelatane 200tys km. Myślę o wymianie amortyzatorów. Na moje oko nic się nie dzieje z nimi złego, auto nie pływa, prowadzi się dobrze, jest zbyt twarde jak na mój gust - ale to BMW. Wycieków nie ma, czy jest sens wymieniać amortyzatory jeśli nigdy nie były wymieniane przy tym przebiegu?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja też nie sądziłem, że amorki mogą być zużyte... Padła poduszka z tyłu w jednym i jak się okazało amortyzator wylany... Jak go wyjąłem to praktycznie nie istniał (tak samo z drugim) - na przeglądzie zawsze wszystko idealne... Przy przebiegu 230tys. siedziały jeszcze fabryczne.. Przestraszony tym co zobaczyłem z tyłu zamówiłem od razu cały przód - okazało się, że niepotrzebnie bo przód był w dobrym stanie ale miałem chwilę wolnego i też sobie wymieniłem.

spacer.png

Opublikowano
Ja też nie sądziłem, że amorki mogą być zużyte... Padła poduszka z tyłu w jednym i jak się okazało amortyzator wylany... Jak go wyjąłem to praktycznie nie istniał (tak samo z drugim) - na przeglądzie zawsze wszystko idealne... Przy przebiegu 230tys. siedziały jeszcze fabryczne.. Przestraszony tym co zobaczyłem z tyłu zamówiłem od razu cały przód - okazało się, że niepotrzebnie bo przód był w dobrym stanie ale miałem chwilę wolnego i też sobie wymieniłem.

To sprawdzić czy nie są wylane i jeśli nie są to nie wymieniać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po 200 tkm oba do wymiany pewnie razem z odbojami i poduszkami.
3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Po 200 tkm oba do wymiany pewnie razem z odbojami i poduszkami.

no dokładnie, jeśli wymiana to tylko w komplecie :) u mnie po jakimś czasie wymieniłem jeszcze wszystkie sprężyny bo strasznie siadł tył a z przodu była koza.. ale to e91... Poza tym założyłem sprężyny eibacha


Plus w wymianie amorków z tyłu jest taki, że zajeło mi to dwie godziny z poskładaniem :)

spacer.png

Opublikowano
Po 200 tkm oba do wymiany pewnie razem z odbojami i poduszkami.

no dokładnie, jeśli wymiana to tylko w komplecie :) u mnie po jakimś czasie wymieniłem jeszcze wszystkie sprężyny bo strasznie siadł tył a z przodu była koza.. ale to e91... Poza tym założyłem sprężyny eibacha


Plus w wymianie amorków z tyłu jest taki, że zajeło mi to dwie godziny z poskładaniem :)

A z przodu też łatwo? Jeśli tak to mógłbym sam to zrobić z bratem zamiast oddawać do mechanika.

Jakiej firmy amorki najlepsze?

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Nie baw się w pół środki i wymień sprężyny, amortyzatory, gniazda sprężyn, osłony amortyzatorów i łożyska amortyzatorów. Zobaczysz jak auto będzie jeździć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.