Skocz do zawartości

Chcę kupić Z4 - porady, opinie, pytania.


jacek1976

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Oczywiście kolor to kwestia gustu, ale wg mnie Z4 w czerni dużo traci, kształty, przetłoczenia samochodu giną, robi sie on troche nijaki, wg mnie jeśli nie chcesz sie wyróżniać wybierz szare lub granatowe :) ja do swojego wybrałem czerwony- Crimson red
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje, że opcja koloru przy poszukiwaniu egzemplarza używanego, bądź z wyprzedaży jest drugorzędna. Owszem jeżeli zamawiamy auto u dealera na zamówienie to pełen wybór mamy.... Najważniejsze, żeby auto było pewnego pochodzenia, a do reszty można się przyzwyczaić....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprzedaż była w Biedronce i kupiliśmy sobie po Z4 :lol:

:handshake: zgłosze Was na policje :mrgreen:

O kurka rurka.... ale sie ubawiłem. Aż laptoka poplułem piwkiem i niewiem czego mi bardziej szkoda .... jeszcze raz gratuluje i ... od jutra robie zakupy własnie w Chroboku (po śląsku biedronka).

"Jeśli masz wroga, idź nad rzekę, usiądź nad brzegiem, kontempluj i spokojnie czekaj, aż nurt przyniesie Ci jego zwłoki"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emerson, muszę przyznać, że masz bardzo rozsądną stajnię :)

Przez dłuższy czas się zastanawiałem nad taką opcją, by zamiast kupna 35is'a z 2012 roku, "zainwestować" w kupno... 2 aut :D I wtedy właśnie moim faworytem byłyby właśnie Audi A5 Coupe 3.0 TDI (najlepiej S-Tronic) oraz Z4 E89. Niestety ta dość duża kwota nie pozwalałaby jednak na znalezienie 2 idealnych dla mnie egzemplarzy tych aut, dlatego ten temat jednak odpuściłem. Ponadto wtedy Z4 maksymalnie byłoby z 2009-2010 roku i raczej wolnossące, bo 35i też ciągle trzyma swoją cenę. Znowu A5 byłoby pewno w rocznikach 2007-2009, a wtedy jeszcze nie było S-Tronic'a. I tak w sumie z żadnego nie byłbym zadowolony w 100%

Aczkolwiek czasami jeszcze mam takie chwile, gdy wracam do tego tematu i szukam ciekawej oferty na A5. Bo wtedy A5 byłoby autem do jazdy codziennej / zimowej, a Z4 na wakacje, weekendy itp. :)

 

BondE87, muszę się z Tobą niestety zgodzić, że Z4 w czarnym dużo traci. To prawda, ale mimo wszystko czarny ma w sobie jakąś taką klasyczną elegancję. Poza tym nie podoba mi się Deep Sea Blue - jakiś taki zbyt niebieski :D Zaś Space Grey jest jak najbardziej w centrum moich zainteresowań, ale niestety nie mogę znaleźć rozsądnej oferty na takie auto. Albo cena nie ta, albo wyposażenie, albo nudne/brzydkie wnętrze - w innych jakoś łatwiej to wszystko pogodzić.

Uważam, że bardzo fajnym kolorem eksponującym wszelkiego rodzaju obłości i wcięcia jest Mineral White - praktycznie każda biała perła rewelacyjnie eksponuje takie smaczki stylistyczne. Świetny jest też Valencia Orange, ale jak już pisałem wcześniej nie mogę sobie pozwolić na taką żarówę.

Natomiast idealną dla mnie kombinacją kolorystyczną (ale niestety niedostęną w E89 :mad2: ) jest Carbonschwarz metalik z wnętrzem w kolorze Zimtbraun (cynamonowy brąz). Moje aktualne auto ma kolor identyczny z Carbonschwarz i wygląda rewelacyjnie. Do tego przez pewien czas jeździłem F10 w takim zestawieniu z M-pakietem i wyglądała poprostu bosko :) Gdyby tylko taka kombinacja była dostępna w E89, nie rozglądałbym się nawet za jakimkolwiek innym kolorem/wnętrzem.

 

kery_2004, może i nie powinna być aż tak ważna, ale niestety dla mnie jest bardzo ważna. Nie mogę sobie pozwolić na kupno egzemplarza nowego (wyspecyfikowanego pode mnie), ale mimo wszystko za taką kwotę chciałbym mieć auto możliwie najbardziej odpowiadające moim potrzebom i wymaganiom. A że nie mam noża na gardle i nic mnie nie pogadania, więc moge trochę powybierać i powybrzydzać spośród aut dostępnych na rynku.

 

No i tak właśnie przechodząc do sedna sprawy...

Mam 2 ciekawe propozycje na 35is'y:

 

1. Szafirowyczarny, wnętrze Canberra o rozszerzonym zakresie, produkcja I 2013, wyposażenie absolutnie pełne bez tempomatu ( :mad2: ), przebieg ok. 18.000 km - cena 220 tys. zł (a więc na granicy limitu)

2. LCI Szafirowyczarny, wnętrze Pure Traction (czarno-pomarańczowe), produkcja IV 2013, wyposażenie również praktycznie pełne poza: składanymi i ściemnającymi lusterkami zewn. (430) oraz bez rozszerzonego zakresu skóry ( :mad2: ), przebieg ok. 10.000 km - cena 240 tys. zł - a więc poza limit, a to już LCI...

 

Pytanie przede wszystkim sprowadza sie do tego... brać świetnie wyposażoną tegoroczną 35is pre-LCI w moim limicie, czy jednak wypruć z siebie flaki, dołożyć 20 tys. zł i kupić już tego polifta... Dodam tylko, że auto nr 1 od nowości (11 miesięcy) straciło już 100 tys. zł, zaś auto nr 2 przez 7 miesięcy życia straciło już ponad 90 tys. zł. :shock:

 

Pozdrawiam

 

Ps. Zadam też jeszcze jedno śmieszne pytanie :) Do tej pory wszystkie BMW jakie miałem miały pakiet serwisowy, więc nie wiem jak jest bez niego... Gdy jednak szukam Z4 przeważają auta z DE, gdzie pakiet - inaczej niż w Polsce - jest opcją. I mam teraz dla przykładu 2 auta. Jedno z fabrycznym pakietem (wbity w VIN), zaś drugie bez. Wyposażenie praktycznie identyk, przebieg itp. również. Różnica wynosi ok. 10.000 zł. Czy warto dołożyć te 10.000 zł do auta z pakietem serwisowym? Ew. jaką kwote uważacie za rozsądną do dopłaty za Service Inclusive?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol_Szczecin , dziękuje za pozytywną ocenę zawartości garażu. Tak , to prawda, A5 na codzień i zimę a Z4 weekendy i wakacje. Tu uwaga, jeżeli masz worek kasy to nie ma to znaczenia, jednak gdy musisz się ograniczać to warto przeanalizować sytuację. Z własnego doświadczenia wiem, że pomimo ładnej pogody w okresie kwiecień - październik, w tygodniu jeżdżę Z4 sporadycznie. Po pracy, po obiedzie nie zawsze jest czas i ochota na przestawianie aut celem odblokowania Z4. Nie wszędzie można się również tym autem pokazywać "bezkarnie" - mam na myśli kontrahentów - widok wywołuje często "ból zębów". Zatem zostaje jazda w weekendy - szukanie sobie okazji i celu oraz wakacje. Biorąc pod uwagę gabaryty bagażnika przy złożonym dachu to wakacje raczej ze skromnie ubierającą się panienką. Koniec końców zmierzam do tego, że w tej sytuacji mój roczny przebieg to niecałe 5000 km. Zatem pytanie czy dla tak ograniczonych przebiegów warto pakować się w nowe lub prawie nowe auto?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do koloru to jakos ja mam inaczej niz wiekszosc... moj wyznacznik brzmi : byle nie czarny... szczegolnie dla BMW ktore w wiekszosci jezdzi czarnych

 

(sorki za brak PL)

Pelna zgoda!

Ja tez mam alergię na czarny ;)

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do braku idealnego koloru z zewntarz/ idealnego koloru tapicerki. Widzac w kilku egzemplarzach jak zachowuje sie oryginalna skora BMW po kilku latach eksploatacji, postanowilem zamowic auto ze standardowa tapicerka i obszyje skora lepszej jakosci w zewnetrznej firmie. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do braku idealnego koloru z zewntarz/ idealnego koloru tapicerki. Widzac w kilku egzemplarzach jak zachowuje sie oryginalna skora BMW po kilku latach eksploatacji, postanowilem zamowic auto ze standardowa tapicerka i obszyje skora lepszej jakosci w zewnetrznej firmie. :)

Jestem podobnego zdania. Niestety, standardowa skóra (dakota chyba) to... nie jest zła skóra, ale.... lichutka.

Nie jestem znawcą skór, wiec wypowiadać się nie będę ale... użytkuję dwa auta BMW, w jednym jest oryginalna dakota a w drugim właśnie dakote wymieniłem (3 lata i 30.000km użytkowania) na inną, naturalną.

Fakt jest taki, że róznica jest ogromna szczególnie dla kogoś kto potrafi docenić zapach, wygląd, miękkość jak również inne walory dobrej naturalnej skóry.

"Jeśli masz wroga, idź nad rzekę, usiądź nad brzegiem, kontempluj i spokojnie czekaj, aż nurt przyniesie Ci jego zwłoki"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

Witam

jestem nowy na tym forum wiec sorki jesli wstawilem temat w zlym miejscu

 

Pisze poniewaz chce kupic w tym miesiacu z4

na poczatku zastanawialem sie nad s2k ale ostatecznie padlo na BMW Z4

i chcialbym sie dowiedziec na co mam zwracac uwage przy kupnie .

co z silnikiem poniewaz slyszalem ze przy 100K mil wysiada turbo

 

zaznaczam ze mieszkam w usa wiec nie interesuje mnie spalanie ani drogi

 

PS moze ktos mieszka w okolicach Ilinoi i chce sprzedac z4

przebieg do 30k mil

 

pozdrawiam i prosze o odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ten sam silnik N54 co w serii e9x więc zwróć uwagę na problem HPFP, bo podobno dość częsty. Nie spotkałem się z padaniem turbin przy 100tyś w tym silniku, acz słyszałem, że pancerne nie są, więc warto sprawdzić, jak było jeżdżone i czy było dbane o turbo. Jak dobrze pamiętam to ten silnik to również usterki pompy wody, ale do potwierdzenia.

Luknij na http://www.zpost.com/forums/ pewnie Ci coś więcej doradzą, to nie jest specjalnie popularny model w PL z racji pogody ;)

 

Jeździłeś S2ooo? Ja ostatnio miałem okazję doświadczyć lekko modzonej (wydech itp) i powiem, że takich wrażeń nie dało mi ani 911Carrera ani ponad 500konne SRT8...

S2k jest sportowe od początku do końca, 50/50, niezniszczalna 2.0benzyna kręcąca się do 9k (!!!!) i szpera w standardzie. Oczywiście ze wszystkimi ułomnościami auta sportowego czyli mały bagażnik, wnętrze średnie, dach na klipsy...

Z4 e89, mimo teoretycznie lepszych osiągów jest bardziej jak cruiser, bo z drobnym dodatkowym wyposażeniem waży już 1600kg, brakuje mu charakteru i dramatyzmu eSki. Ale to zależy czego potrzebujesz :)

Powodzenia w zakupach :cool2:

http://imageshack.com/a/img835/9357/88pa.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Nareszcie dokonalem wyboru

Mialem przyjemnosc przetestowac pare s2k i z4 35i

i jednak wybralem z4

s2k jest niesamowita ale jednak dla mnie zbyt mala (193 cm i 100kg) :cry:

pozatym z4 jest naprawde piekne !!!!!!!!!

teraz tylko musze znalezc cos konkretnego (co nie jest proste niestety) najlepiej z certyfikatem BMW

i kupic swoje wymarzone autko :lol:

jednak teraz poluje na rocznik conajmniej 2011 i najlepiej 35is

jak tylko stane sie szczesliwym nabywca napewno podziele sie fotkami :8)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam wszystkich ponownie dawno nie odwiedzalem forum ale postanowilem sie wreszcie pochwalic

Udalo mi sie zakupic BMW z4 35i Mp 15k mil 2012r

nic wiecej nie moge powiedziec tylko ze gdy odpalam silnik to baban sam wskakuje mi na usta

mam 193cmm i naprawde czuje sie w tym samochodzie komfortowo po ustawieniu fotela na minimum jest naprawde oki ( wysiadanie i wsiadanie nie najlepsze )

A po zlozeniu dachu normalnie bajka

Ale mam mimo wszystko kilka pytan

czy moze wie ktos jak dbac o turbo

i czy ktos moze wie co zrobic abym mogl skladac dach podczas jazdy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...

Hej hej

 

Poszukuję osoby z Zielonej Góry i okolic, która posiada Z4 E89. Chce kupić Corvette C6 lub Mazdę MX-5 lub BMW Z4 E89 3.0i (ewentualnie 23i po 2010-04).

 

Mazdą już jechałem (fajny, mały i bardzo zwrotny wariat, dający mega radość z jazdy, ale głośny powyżej 130-140 - a czasem trzeba dojechać np. nad morze itd), dlatego chciałbym porównać moje wrażenia z tymi z Z4.

 

Co chciałbym sprawdzić (i co sprawdziłem w Mazdzie MX-5)

1) ile miejsca w bagażniku w trybie "dach otwarty" (może dla kogoś argument z czapy, ale tak jak napisałem wcześniej, takim roadsterem chciałbym gdzieś dalej pojechać (na kilka nocek), więc trzeba się spakować - 2 walizki typu bagaż podręczny duży. 42 x 32 x 25 cm

http://www.edukamp.pl/upload/edukamp2/images/BAGAZ-PODRECZNY-LEKKA-WALIZKA-55X40X20-AIRMATE-2-kolory_2.jpg

 

oraz zobaczyć, czy da się włożyć (w MX-5 weszło) spakowane skrzydło paralotniowe

 

2) mam 171cm wzrostu i ciekawy jestem, jak w Z4 E89 zawiewa w głowę przy 50-60km/h, 80-90km/h i 120km/h przy otwartym dachu, ale podniesionych szybach (w MX-5 do 180km/h nie wieje w głowę, ale oczywiście hałas robi się nieznośny)

 

3) jak głośno jest (z zamkniętym dachem) przy 90, 120, 140 km/h (co bardziej słychać: szum kół, szum od szyby/dachu, czy silnik) - tutaj w MX-5 z wydechem BASTUCK jest porażka. Do kabiny mocno przenosi się buczenie z wydechu (muszę sprawdzić jeszcze MX-5 z wydechem stockowym), co przy krótkiej skrzyni (6 biegów, ale przy 130 masz 3500 RPM) powoduje, że jazda w dłuższą trasę (przebazowanie się w miejsce docelowe) z prędkością 130-150 będzie udręką.

 

4) Ogólnie porozmawiać z właścicielem na temat modelu :-)

 

Będzie ktoś chętny? :-)

 

Tel do mnie 694 cztery jeden pięć 197

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Panowie,

 

W 1 kwartale 2017 planuje zakup wymarzonej Z4

Chciałbym przeznaczyć ok 100 tys

 

Najwwięcej ofert jest wersji 2.8 245KM

Jak oceniacie ten silnik po kilku latach użytkowania ?

 

wersji 306KM jest mało...

340KM to nie ten budżet raczej...

Edytowane przez Fawkes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum nie ma chyba nikogo kto ma Zetkę z tym silnikiem. Oczywiście wiesz, ze 2,8 to tak naprawdę 2,0?

Musisz pytać w dziale F30 i F10.

Ale 6 garów to nie 4 :wink:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.