Skocz do zawartości

Islindur

Zarejestrowani
  • Postów

    163
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    SilVer 3 SerieS

Osiągnięcia Islindur

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. http://www.smartdriver.pl/test-akcelerometr-na-telefon-porownanie-darmowych-aplikacji Auto jest po chipie dawno i oczekuję czegoś w granicach 7,5s, chciałem to zweryfikować jakoś prosto, RL nie chce mi się pożyczać, a stoperem niedokładnie wychodzi jednak :) Nie wiem, może jakoś konkretnie dostosowuje obliczenia do tego, skoro ma to w opcjach.... Może dla jeszcze lepszej dokładności? Pytanie nadal otwarte.
  2. Ściągnąłem apkę ze sklepu (Android) Measurment of Acceleration - podobnież najlepsza jako free. No i uzupełniam settings np Air Drag 0,28 (chyba powinno być 0,26) Masa 1505kg itp i dochodzę do FinalGearRatio i GearRatio i...problem. FGL powinno być 2,56:1 wg http://www.cars-data.com/en/bmw-320d-specs/5707 ale nie wiem co wpisać w GearRatio. Jeśli komuś pomoże: http://www.alphalanding.com/rc-track/gear-ratio-rpm-and-top-speed-calculation/ http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php http://www.wikihow.com/Determine-Gear-Ratio Pomoże ktoś? E90 320d M47 193hp/403nm
  3. To jest ten sam silnik N54 co w serii e9x więc zwróć uwagę na problem HPFP, bo podobno dość częsty. Nie spotkałem się z padaniem turbin przy 100tyś w tym silniku, acz słyszałem, że pancerne nie są, więc warto sprawdzić, jak było jeżdżone i czy było dbane o turbo. Jak dobrze pamiętam to ten silnik to również usterki pompy wody, ale do potwierdzenia. Luknij na http://www.zpost.com/forums/ pewnie Ci coś więcej doradzą, to nie jest specjalnie popularny model w PL z racji pogody ;) Jeździłeś S2ooo? Ja ostatnio miałem okazję doświadczyć lekko modzonej (wydech itp) i powiem, że takich wrażeń nie dało mi ani 911Carrera ani ponad 500konne SRT8... S2k jest sportowe od początku do końca, 50/50, niezniszczalna 2.0benzyna kręcąca się do 9k (!!!!) i szpera w standardzie. Oczywiście ze wszystkimi ułomnościami auta sportowego czyli mały bagażnik, wnętrze średnie, dach na klipsy... Z4 e89, mimo teoretycznie lepszych osiągów jest bardziej jak cruiser, bo z drobnym dodatkowym wyposażeniem waży już 1600kg, brakuje mu charakteru i dramatyzmu eSki. Ale to zależy czego potrzebujesz :) Powodzenia w zakupach :cool2:
  4. Świetne wyposażenie eFki :) Ale kompletnie nie dorównuje charakterem E60 z 1fotki, jest jednak eleganckie, stonowane a poprzednia 5 ma ten pazur do dziś... :)
  5. Wersja USA jest też słabsza, bodajże 265hp zamiast 286.
  6. BMW twierdzi, że nie powoduje to żadnych usterek w silniku i nie prowadzi do awarii. Z tego co poczytałem, dobrze jest zmieniać olej co około 10tyś + lać dobry olej, Millersa czy Motul. I nie powinno się nic dziać.
  7. Nie to, długość tej maski + te czarne nerki.... :modlitwa: Rewelka!
  8. Przejedź się - najlepszą odp uzyskasz. Dla mnie automaty są nudne i nie angażujące. Jeździłem ponad 500 konnym Chargerem SRT8 w auto i oddałbym wszystko, żeby tam był manual. Jedna noga pracuje, gaz hamulec gaz hamulec i tak w koło... Pewnie w korkach czy do toczenia się może i fajniejszy ale ja jestem za manualem. Osiągi będą słabsze troszkę - ogółem przy dobrej zmianie biegów w manualu będziesz szybszy niż w steptronicu. Dopiero DKG (dwusprzęgłowa) jest szybka. Jak dla mnie większa frajda z manuala zdecydowanie.
  9. 12l w 2.0d mieście? Chyba masz popsute auto :) ja 8 przy normalnej spokojnej jeździe, 12 to 335d... :duh:
  10. No dokładka przód zacna, o dziwno nawet lamp black line mi się podobają :P Jeszcze bym przyciemnił szyby :twisted: Ale co mi nie leży..... koła Są jak dla mnie za czarne i kompletnie giną na aucie, nie widać nawet ładnie wzoru. Nie jestem zwolennikiem czarnych kół właśnie z tego powodu. Ja bym założył coś ładnego jasnego. Te jak dla mnie zupełnie zginęły. Ale.. Tobie się ma podobać przede wszystkim :cool2: Wrzuć mi jeszcze fotkę wnętrza Piano :oops:
  11. owszem i trochę go szkoda bo będzie obszywane skórą carbon w białym oplocie... Jak dla mnie Piano :modlitwa: Zostawiłbym :p
  12. Nie jest obligatoryjne z xDrive, kto Ci tak powiedział? Są normalnie z jedynym słusznym RWD :cool2: no i z X też No i dlaczego wybierać M? Nka jest ewidentnie lepsza, sporadyczne problemy z rozrządem i to koniec. Przynajmniej ja nie słyszałem o dużych usterkach z tym silnikiem, pękających tłokach, lecących wtryskach czy itd. A dynamika zauważalnie lepsza. Z resztą nowe bi i tri turbo jest na bazie N57. Jeśli się mylę to chętnie posłucham o konkretnych wadach jakie ma i które powiedzmy wychodzą po 200k. Ja lukając nie znalazłem nic konkretnego.
  13. No to nie jest ori na pewno, ale tak pytam, może ktoś kiedyś gdzieś widział, bo wzorek niezły :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.