Skocz do zawartości

Karol_Szczecin

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2010 BMW X3 (F25) xDrive20d

Osiągnięcia Karol_Szczecin

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. emerson, muszę przyznać, że masz bardzo rozsądną stajnię :) Przez dłuższy czas się zastanawiałem nad taką opcją, by zamiast kupna 35is'a z 2012 roku, "zainwestować" w kupno... 2 aut :D I wtedy właśnie moim faworytem byłyby właśnie Audi A5 Coupe 3.0 TDI (najlepiej S-Tronic) oraz Z4 E89. Niestety ta dość duża kwota nie pozwalałaby jednak na znalezienie 2 idealnych dla mnie egzemplarzy tych aut, dlatego ten temat jednak odpuściłem. Ponadto wtedy Z4 maksymalnie byłoby z 2009-2010 roku i raczej wolnossące, bo 35i też ciągle trzyma swoją cenę. Znowu A5 byłoby pewno w rocznikach 2007-2009, a wtedy jeszcze nie było S-Tronic'a. I tak w sumie z żadnego nie byłbym zadowolony w 100% Aczkolwiek czasami jeszcze mam takie chwile, gdy wracam do tego tematu i szukam ciekawej oferty na A5. Bo wtedy A5 byłoby autem do jazdy codziennej / zimowej, a Z4 na wakacje, weekendy itp. :) BondE87, muszę się z Tobą niestety zgodzić, że Z4 w czarnym dużo traci. To prawda, ale mimo wszystko czarny ma w sobie jakąś taką klasyczną elegancję. Poza tym nie podoba mi się Deep Sea Blue - jakiś taki zbyt niebieski :D Zaś Space Grey jest jak najbardziej w centrum moich zainteresowań, ale niestety nie mogę znaleźć rozsądnej oferty na takie auto. Albo cena nie ta, albo wyposażenie, albo nudne/brzydkie wnętrze - w innych jakoś łatwiej to wszystko pogodzić. Uważam, że bardzo fajnym kolorem eksponującym wszelkiego rodzaju obłości i wcięcia jest Mineral White - praktycznie każda biała perła rewelacyjnie eksponuje takie smaczki stylistyczne. Świetny jest też Valencia Orange, ale jak już pisałem wcześniej nie mogę sobie pozwolić na taką żarówę. Natomiast idealną dla mnie kombinacją kolorystyczną (ale niestety niedostęną w E89 :mad2: ) jest Carbonschwarz metalik z wnętrzem w kolorze Zimtbraun (cynamonowy brąz). Moje aktualne auto ma kolor identyczny z Carbonschwarz i wygląda rewelacyjnie. Do tego przez pewien czas jeździłem F10 w takim zestawieniu z M-pakietem i wyglądała poprostu bosko :) Gdyby tylko taka kombinacja była dostępna w E89, nie rozglądałbym się nawet za jakimkolwiek innym kolorem/wnętrzem. kery_2004, może i nie powinna być aż tak ważna, ale niestety dla mnie jest bardzo ważna. Nie mogę sobie pozwolić na kupno egzemplarza nowego (wyspecyfikowanego pode mnie), ale mimo wszystko za taką kwotę chciałbym mieć auto możliwie najbardziej odpowiadające moim potrzebom i wymaganiom. A że nie mam noża na gardle i nic mnie nie pogadania, więc moge trochę powybierać i powybrzydzać spośród aut dostępnych na rynku. No i tak właśnie przechodząc do sedna sprawy... Mam 2 ciekawe propozycje na 35is'y: 1. Szafirowyczarny, wnętrze Canberra o rozszerzonym zakresie, produkcja I 2013, wyposażenie absolutnie pełne bez tempomatu ( :mad2: ), przebieg ok. 18.000 km - cena 220 tys. zł (a więc na granicy limitu) 2. LCI Szafirowyczarny, wnętrze Pure Traction (czarno-pomarańczowe), produkcja IV 2013, wyposażenie również praktycznie pełne poza: składanymi i ściemnającymi lusterkami zewn. (430) oraz bez rozszerzonego zakresu skóry ( :mad2: ), przebieg ok. 10.000 km - cena 240 tys. zł - a więc poza limit, a to już LCI... Pytanie przede wszystkim sprowadza sie do tego... brać świetnie wyposażoną tegoroczną 35is pre-LCI w moim limicie, czy jednak wypruć z siebie flaki, dołożyć 20 tys. zł i kupić już tego polifta... Dodam tylko, że auto nr 1 od nowości (11 miesięcy) straciło już 100 tys. zł, zaś auto nr 2 przez 7 miesięcy życia straciło już ponad 90 tys. zł. :shock: Pozdrawiam Ps. Zadam też jeszcze jedno śmieszne pytanie :) Do tej pory wszystkie BMW jakie miałem miały pakiet serwisowy, więc nie wiem jak jest bez niego... Gdy jednak szukam Z4 przeważają auta z DE, gdzie pakiet - inaczej niż w Polsce - jest opcją. I mam teraz dla przykładu 2 auta. Jedno z fabrycznym pakietem (wbity w VIN), zaś drugie bez. Wyposażenie praktycznie identyk, przebieg itp. również. Różnica wynosi ok. 10.000 zł. Czy warto dołożyć te 10.000 zł do auta z pakietem serwisowym? Ew. jaką kwote uważacie za rozsądną do dopłaty za Service Inclusive?
  2. Nie ukrywam, że odrzuciłem tą czarną zetkę z 2010 roku o której pisałem już wcześniej, ale chciałem takiego jakby potwierdzenia że to była dobra decyzja :) chendo, szukam przede wszystkim auta w kolorze szafirowy czarny, ew. kosmiczny szary. Choć jakoś wolę czarny :) Do tego wnętrze beż Canberra, brąz Cohiba z pakietu Pure Balance lub orzechowy brąz (w takiej właśnie kolejności upodobań). Bardzo podoba mi się też cały pakiet Pure Balance z perłowym białym kolorem (biały mineralny) w połączeniu ze skórą z merynosów w kolorze brązu Cohiba :) Niestety, ale jednak biały trochę za bardzo rzuca się w oczy, a ja nie mieszakm w Warszawie czy innym dużym mieście, by móc pozwolić sobie na takie auto i zachować jakąś anonimowość :( Podobnie rewelacyjnym kolorem wg mnie jest Valencia Orange, ale wtedy nie wyobrażam sobie by coś mogło się bardziej rzucić w oczy na ulicy niż taka właśnie Z-tka. :norty: emerson, nad 35i się często zastanawiałem, ale jakoś wolę 35is. Auto seryjnie jest lepiej wyposażone i bez kombinacji mamy już 340 KM. A poza tym i tak różnica w cenach między używanymi 35i, a 35is nie jest jakaś olbrzymia. Co do mocy, to powiem tak... do roadstera styka 150 KM, by spokojnie delektować się jazdą bez dachu. Jednak czasem od tego funcara oczekuję czegoś więcej niż tylko przyjemności jazdy z wiatrem we włosach. I wtedy właśnie te 340 KM się sprawdza idealnie. Miałem zresztą okazję jeżdżić zarówno 28i, jak i 35is i powiedzmy sobie szczerze -nie ma czego porównywać :) Pozdrawiam
  3. BondE87, wielkie dzięki za odpowiedź :) Szukam tej wymarzonej Z-tki i niestety często zdarzają mi się auta bez tempomatu, a bez tego cięzko mi wyobrazić sobie dłuższą jazdę w trasie / po autostradach... Pozdrawiam
  4. Nie ukrywam Panowie, że 28i traktowałem tylko i wyłącznie jako ostateczność :) W weekend na spokojnie usiadłem z tym wszystkim, przeliczyłem sobie na spokojnie moje możliwości i wszystkie opcje finansowania i porozmawiałem jeszcze raz ze swoim sprzedawcą w BMW. Wnioski: 1. odpuszczam ostatecznie 28i. Jest fajne, dość szybkie, ale mam już dość doładowanych 4 cylindrowców :) No i mimo dużych starań BMW, brzmienie ciągle nie może się równać z jakimkolwiek 6 cylindrowcem, nie mówiąc nawet o 35is :lol: 2. odpuszczam auto nowe - mimo waszych najszczerszych i najlepszych porad, nie zejdę z nowym autem nawet blisko kwoty 250 tys. zł. A to i tak jest duuużo ponad moje maksimum. A ja lubię mięc dobrze wyposażone autko :) 3. na 90% odpuszczam polifty - ich ceny to ciągle min. 250-260 tys. zł (ex AG lub niemieckie komisy przy BMW), a te ciekawsze prawie 300 tys. Jeśli dostanę ofertę do 240 tys. zł za polifta, wtedy się zastanowię, choć i tak wolałbym kupić 2012 rok i dać za niego do 210 tys. zł :) Ale póki co nic nie zapowiada nawet takiej oferty na modele LCI... No i koniec końców, wróciłem do punktu wyjścia. A więc dalej szukam 35is z preferencją 2012 rocznika. Mam ciekawą ofertę na 35is z 2010 roku z pełnym wyposażeniem za ok. 180 tys. zł, ale ciągle wolałbym coś świeższego - przez te lata BMW pozmieniało parę rzeczy. Tymbardziej, że te 180 tys. zł wydaje mi się być dość dużo za 3 letnie Z4 z przebiegiem ponad 60.000 km. Szczególnie, że we wrześniu sprzed nosa (spóźniłem się 2 dni) w Lubinie w DEXie sprzątnięto mi Z4 35is za 185 tys. zł z 2012 roku i z absolutnie pełnym wyposażeniem (brakowało tylko "320 - dostęp komfortowy"). I to była dobra oferta :) Trolu, zgadzam się w 100% z tym co napisałeś. Problem tylko leży w tym, że jednak nie stać mnie na tego 35is LCI i dlatego tak muszę kombinować. :D Natomiast o przeróbce przedlifta na polifta nie ma mowy - nie uznaję takiej rzeźby. Nawet jeśli BMW wręcz samo do tego zachęca, bo zrobienie LCI wiązałoby sie to z wymianą "aż" 3 elementów (reflektory, kierunki i nowe nawiewy w środku). zetti, problem w tym że ja uwielbiam dobre wyposażenie :) Wiem, że im lepiej wyposażone auto, tym więcej na nim tracisz. Jednakże dlatego właśnie nie kupuję auta nowego, tylko już po pierwszej, największej utracie wartości. Ponadto ciekawe wyposażenie zwiększa też atrakcyjność na rynku wtórnym. Przekonałem się o tym dobitnie przy sprzedaży mojego aktualnego auta. Z4 (szczególnie 35is) to jeden wielki funcar. Z drugiej strony tymbardziej lubię, gdy taki funcar ma swoję "smaczki", a takie właśnie stanowi dobre wyposażenie. Dlatego z pewnych opcji na pewno nie zrezygnuję i auto którego szukam musi je mieć. Moje wymagania to m.in. tapicerka skórzana o rozszerzonym zakresie (uwielbiam auta z "pełną skórą"), pakiet oświetlenia (563), pakiet schowków (494), NAVI Prof. (609), HiFi Prof. (677) i jeszcze pare rzeczy. Wiem, że wiele z tych rzeczy to czysta fanaberia, ale to auto ma mi sprawiać przyjemności nie tylko podczas zabawy na serpentynach czy szybkiej jazdy na autostradzie, ale także wtedy gdy będzie stało w korku lub poprostu za każdym razem, gdy na nie spojrzę / dotknę. Ufff... no to się rozpisałem. Pozostaje mi teraz tylko siedzieć, szukać i czekać na to jedno, jedyne... :) Pozdrawiam Ps. Wypowiedzcie się proszę co sądzicie o takiej czarnej Z4 35is z 2010 z pełnym wyposażeniem za 180 tys. zł jak wam napisałem u góry... Może nie potrzebnie ciągle rozpamiętuję te 35is z DEX'a i ta cena wcale nie jest taka zła?
  5. chendo, autem często pokonuje długie trasy i autostrady i często korzystam z tempomatu. Dlatego chciałbym by auto go miało i dlatego nawet założyłem inny temat dot. montażu tempomatu. Poza tym Skoda i inne wynalazki za 40-50 tys. mają go w standardzie, a auto za ponad 300 tys. nie... trochę przeginka. Mercedes w SLK montuje seryjnie tempomat od 2000 roku. A BMW nawet w 35is wymaga do niego dopłaty. Rozumiem w 18i czy 20i, ale w topowym modelu mogliby się bardziej postarać :) zetti, nowy to nowy na pewno :) Ale nawet ten nowy 35i wychodzi ok. 100 tys. zł drożej (auto po skonfigurowaniu wyszło mi 321 tys, zł) niż używany roczny z przebiegiem ok. 20 tys. km. Jak dla mnie - wolę 100 tys. w kieszeni. Przed chwilką rozmawiałem z moim sprzedawcą w BMW i maksymalny upust, który udało mi się wynegocjować od takiego nowego auta to ok. 25 tys. zł (ze względu na końcówkę roku). Upust i tak uważam, że niezły, ale to mimo wszystko prawie 300 tys. zł, a więc „jedyne” 80 tys. więcej niż moje maksimum. Poza tym, szczerze gdybym miał kupić nówkę to i tak od razu kupowałbym 35is. Różnica na starcie to 40 tys. zł, ale po doposażeniu 35i do poziomu 35is (M-pakiet, adaptacyjne zawieszenie itp.) różnica wychodzi mniej niż 8 tys. zł. A masz już seryjnie wzmocniony silnik i model „topowy”. W 35is program + zmiana intercoolera i mamy wynik w granicach 390-400 KM :) Do tego można pokusić się o modyfikacje tunerów zarezerwowane dla 1M Coupe, bo silnik ten sam... Pozdrawiam
  6. Witam, jak w temacie... mam pytanie. Czy do istniejącego już auta można zamontować tempomat? Pamiętam, że za czasów E46 wystarczyło wymienić kierownicę i chwilka zabawy z elektryką i mieliśmy w pełni funkcjonalny tempomat. Czy coś takiego jest możliwe w E89? Jeśli tak, to jakie elementy są konieczne do takiej modyfikacji? Nowa kolumna kierownicy z manetką tempomatu na pewno, ale coś jeszcze? Dużo zabawy z kodowaniem? Tempomat miałby zostać domontowany do auta o nr VIN: J130348 Pozdrawiam
  7. chendo, auto kupuję na 3 lata. Biorę na nie leasing 3 letni i po tym okresie czasu zamierzam je sprzedać. Tak więc sprzedaż będzie na jesień 2016 lub najpóźniej wiosnę 2017 roku. Domyślam się, że wtedy różnice między przedliftem, a poliftem będą mniejsze, ale obawiam się mniejszego zainteresowania przedliftami. Ale to już mniej ważna sprawa. Sam również jestem zdecydowanie za 35is, tymbardziej że w poliftach zmiany są więcej jak symboliczne. Ale gdzieś w głowie jednak najchętniej chciałoby się mieć też najnowszy model. :mad2: Aktualnie jestem na etapie wyszukiwania najciekawszego egzemparza. Moją uwagę przykuło następujące auto: VIN: J130348 Mam tylko 2 obiekcje: 1. Data produkcji... wg oficjalnych stron BMW data produkcji to 14.01.2013, natomiast strony rozkodowujące VIN pokazują 20.12.2012. 2. Brak tempomatu (kodu 544)... :shock: Trochę to przeginka by auto, które nowe kosztowało ok. 330 tys. zł nie miało w standardzie tempomatu. BondE87 i aiho, jak wyżej już napisałem również skłaniam się za 35is, bo miałem już kiedyś okazję przejechać nim trochę kilometrów. 28i tylko o tyle mnie przekonuje, że oszczędzę 30 tys. zł, a będę miał model po lifcie. Zaś 35is to niedość, że będzie już trochę starsze (bo model / produkcja 2012), to jeszcze dużo droższy. Muszę przyznać, że 35is póki co mało tracą na wartości, bo ciężko jest znaleźć 35is nawet z 2010 lub 2011, który kosztował by mniej niż 170 tys. -180 tys. zł. A większość ciągle ok. 200 tys. zł. Zaś za 250 tys. mamy już najnowszy model 2013 po lifcie. Jakoś chyba za bardzo patrzę na to co będzie jak będę sprzedawał, zamiast skupić się na zakupie :) Mimo to dzięki za odpowiedzi i pomoc w podjęciu decyzji :) BondE87, a jak będzie wyglądać Twoje E89? Jaki silnik i wyposażenie? Pozdrawiam Ps. Czy istnieje możliwość domontowania tempomatu do już istniejącego auta?
  8. Witajcie :) Teraz i na mnie przyszedł czas, by po przeszło 2,5 roku przymiarek i planów, ostatecznie kupić Z4 :D Stoję jednak przed dość poważnym dylematem: kupić prawie nowe 28i (ex AG lub z salonu PL) z pełnym wyposażeniem i oczywiście poliftowe, czy jednak brać używane 35is (też z pełnym wyposażeniem), ale niestety model przedlifotwy (produkcja 12.2012)? Maksymalna nieprzekraczalna kwota do wydania: 220 tys. To i tak więcej niż było pierwotnie i to tylko ze względu na 35is. Z drugiej strony czy to nie za dużo 220 tys. za model 2012, gdy 1-wsze modele LCI pojawiają się już powoli ok. 245-250 tys.? Nieukrywam, że mojemu sercu zdecydwanie bliższe jest 35is, ale niestety ciągle jest to model przedliftem. Lifting w E89 jest więcej niż symboliczny, bo poza reflektorami, kierunkami z chromem i czarnym polerowanym plastikiem wewnątrz, nawet w salonach BMW nie są w stanie podać więcej modyfikacji. Oczywiście pojawił się też pakiet Pure Traction z niesamowitym kolorem Valencia Orange, ale już samo Z4 rzuca się w oczy, a co dopiero w takim kolorze... w moim wypadku to nie przejdzie ;) Niestety domyślam się, że przy sprzedaży wszyscy będą tylko patrzeć na to czy jest to LCI, czy nie, więc różnica w cenach modelu przed i po liftowych może być naprawdę spora. Dlatego w salonie namawiają mnie do zakupu 35is po liftingu (to łączy wszystkie moje wymagania), ale niestety takie auta są dużo ponad moje możliwości finansowe i dlatego wybór staram się ograniczyć do takich 2 opcji jak w pytaniu powyżej: słabszy polift, czy topowy przedlift... Pozdrawiam
  9. Właśnie dlatego nigdy nie podaję gdzie robiłem testy :D Bo jakby co ze Szczecina blisko do Niemiec, a tam hulaj dusza :) A tak wogóle to od stycznia tego roku na autostradach mamy 140 km/h, a na dwujezdniowych drogach szybkiego ruchu 120 km/h :D Pozdrawiam Karol_Szczecin
  10. Ano taki żywot testówek :) Poza tym mimo wszystko zawsze staram się dbać o auta, które dostaję i poza testem przyśpieszeń i v-max nie robię z nimi niczego złego :D Żadnego katowania na zimnym silniku, ani tymbardziej aut na dotarciu - choć tych ostatnich staram się unikać... A co ciekawe ostatnio widziałem, że to auto chyba nawet znalazło już nabywcę - bardzo sympatyczną blondynkę :) I po sposobie jazdy oraz zachowania poza autem wątpie, by to auto zajrzało jeszcze na tamtą stronę 200 km/h :) Automat - naprawdę rewelacja :) AO, akurat tym razem to nie była obwodnica Stargardu, ale fakt - ta droga daje rade :cool2: i też niejedno auto tam testowałem :cool2: Mieszkam aktualnie w Szczecinie, ale pochodze ze Stargardu, więc czesto mam okazję bawić się na tej drodze :) No i miło mi, że nasza obwodnica jest aż tak dobrze znana :D :D :D Fakt, przy jeździe na maxa spalanie nie schodziło poniżej 15 litrów, choć uważam to za i tak niezły wynik :) Biorąc pod uwage 4x4, masę i aerodynamikę... Ale większy bak by się przydał, bo po najlepszej zabawie bak starczył na 350 km :D No cóż, przesiadka była sroga, tymbardziej że odrazu po oddaniu 35i wróciłem do 20d, więc miałem porównanie. Ale choć spalanie wynosi 8,5 litra :) Na szczeście tego dnia jeździłem głównie po mieście, więc do kolejnego wyjazdu na trase zdążyły już sie trochę zatrzeć wrażenia po 35i... guteg, powiem nawet więcej... ta przejażdżka przekonała mnie do Z4 35i :) Wcześniej wahałem się nad innymi autami (SLK, Boxster), ale po tym teście wiem, że chce mieć ten silnik :) Poza tym nowy SLK ma strasznie lipną skrzynie w porównaniu do BMW (choć DKG też jakoś mniej mi przypadła do gustu, niż ta z X3 35i). Pozdrawiam Karol_Szczecin
  11. Siatka oddzielająca przestrzeń bagażową od pasażerskiej jest oddzielną opcją i nie jest objęta pakietem dodatkowych schowków. Mam taki pakiet u siebie w aucie, ale nie mam siatki. Co ciekawe katalog BMW X3 stanowi, że siatka jest wyposażeniem standardowym, ale już cennik X3 wskazuje kwotę dodatkowo 735 zł (dla 20d) za ten element. Pozdrawiam Karol_Szczecin
  12. Witam wszystkich, tak się składa, że niedawno miałem okazję przez parę dni testować nowe X3 F25 w wersji xDrive35i. Auto było wyposażone identycznie jak moja X3, poza wyswietlaczem HUD (fajny bajerek :) ), wiec skupię się raczej na kwestiach czysto technicznych i wrażeniach z jazdy :) A te muszę przyznać były piorunujące. Niesamowite wrażenie robiło przede wszystkim przyśpieszenie i łatwość z jaką auto osiąga prędkość 200 km/h i więcej. Sprint 0-100 km/h zajmował ok. 5,5 sekundy, osiągnięcie 200 km/h niecałe 22 sekundy, a prędkość 250 km/h osiągana była w ok. 50 sekund... Prędkość maksymalna jaką udało mi się osiągnąc to 256 km/h. Wyprzedzanie tym samochodem to była poprostu poezja. A do tego wszystkie ten dźwiek - powyżej 5 tyś. obrotów niczym nie ustepował Z4 sDrive35i, do której się przymierzam. Soczysty, rasowy, głęboki... mmm :) Zupełnie osobny temat to skrzynia biegów. Znam ten 8 biegowy automat z moje 20d :D, ale jednak ten przedrostek Sport nie na darmo został dodany do wersji 35i. Skrzynia reaguje jeszcze szybciej (!) niż w zwykłym X3, ponadto oferuje możliwość zmiany biegów łopatkami na kierownicy. Jest już to nowa generacja manetek BMW, a więc lewa -, a prawa +. Zmiana biegów w trybie manualnym odbywała się w tempie bardzo zbliżonym do DKG z Z4 i nieporównanie szybciej niż w innych automatach BMW. Bardzo szybka też była reakcja samej skrzyni na wciśnięcie manetki, a z tym różnie bywa u innych producentów (np. w nowym SLK Mercedesa - żenada :( ). Na podsumowanie załączę tylko parę ilnków do filmów z mojej przygody z xDrive35i: Pozdrawiam Karol_Szczecin
  13. Z tymi oponami to dopiero zabawa była w grudniu... połowa X3 w PL jakie dotarły w tamtym roku stała w salonach, bo wszystkie przyszły na letnich, a zimówek nigdzie nie było. Ja sam mimo, iz mieliśmy jedną z pierwszych X3 w PL (koniec listopada) nie mogłem już nigdzie dostać opon. Żaden salon w PL nie miał takich na magazynie, a zamówienia były realizowane na terminy 4 tygodnie później. Proponowano mi 17 od starej X3 bez RF. Podobna sytuacja była w Niemczech. Na moje zapytanie do ok. 25 salonów w DE (!!!) odpowiedziały 2... i w jednym z nich kupiliśmy opony do naszego auta. Najbliższy był 20 km od Berlina, kolejny w samym Berlinie. Nigdzie bliżej... Ale na szczęście udało nam się kupić idealnie takie same 18 jak na letnich na Pirelli Sottozero ROF. Pozdrawiam Karol_Szczecin
  14. Ja mam w swoim aucie zamontowany system 676 Zestaw hi-fi z 12 głośnikamii jestem zadowolony. Gra to dość przyjemnie, choć też na pewno nie jest to sala koncertowa. Auto używa głownie mój tata, więc dlatego nie kupowaliśmy 677. Ja w swoim aucie (Mercedes) mam nagłośnienie harman/kardon (też 12 głośników, 320 W) i muszę jednak przyznać, że mój system gra lepiej i czyściej niż ten w F25. Z drugiej strony warto pobawić sie ustawieniami, bo te potrafia zdziałać cuda. Jeśli nie jesteś audiofilem 676 powinien Cie zadowolić. Ja osobiście jestem zadowolony z nagłośnienia w F25, ale też nie stawiałem akurat przed tym autem szczególnie wysokich wymagań w tym względzie (to głownie auto taty). Zaznaczę, że zaliczam sie raczej do osób marudnych co do nagłośnienia, więc może ktoś inny będzie zachwycony :) Tak wogóle to widze, że kolega oldskool szukał filmów na YT z X3, a ja równo miesiąc później wrzuciłem 2 filmy z nagłośnieniem mojego auta :D Zainteresowanym przesyłam linka: Pozdrawiam Karol_Szczecin
  15. drpop3, nie załamuj się :) Ja naszym X3 przejechałem ponad 6 tyś km, tata kolejne 4 i narazie jesteśmy z niego bardzo zadowoleni :) Mi czasami zdarza się narzekać na słaby motor (choć też bez przesady :wink: ), tata który też lubi depnąc i jeździ naprawde szybko jest zaś nim zachwycony... Przyśpieszenia naprawde wystarczają do wyprzedzania w zdecydowanej większości sytuacji drogowych, a ponadto uważam że w środku X3 jest naprawde fajnie wyciszone. Wieć klekot słychać, ale przede wszystkim na zewnątrz :) Co do silnika... auto kupowaliśmy pod koniec listopada, więc nawet nie było rozmowy o czymś innymi niż 20d. W silnik 35i nie był wyposażony ani jeden egzemplarz przewidziany na Polskie w 2010, a 30d wszedł dopiero w marcu tego roku. I ja, i tata naprawde byliśmy do tego silnika sceptycznie nastawieni. Nasze poprzednie auto to W211 E320 CDI (204 KM), wiec było czym jeżdźić, ponadto często mieliśmy styczność z innymi ponad 3 litrowymi dieslami. A gdy tylko auto odebraliśmy i się nim przejechaliśmy, wszelkie obawy prysły :) Nie jest to rakieta, ani 35i ale naprawde przyjemnie sie nim jeździ. I tak naprawdę niedostatki mocy dało sie odczuć pierwszy raz dopiero przy kreceniu tych filmów na YT przeze mnie. Drugą taką sytuacją było, gdy dostałem do testów 35i. Ale to już zupełnie inna bajka. Pozdrawiam Karol_Szczecin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.