Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze BMW do 20k z wszystkim to może być szybka droga do nienawiści marki.

Ale jeśli nie masz o tym pojęcia jak szukać auta i na co zwrócić uwagę to musisz wziąć ze sobą kogoś, kto się zna.

20k na sam zakup. bo wiadomo ze trzeba jeszcze cos zrobić. wiem ze wprawdzie to temat o e90 ale zapytam i tu. czy może w takim razie zdecydować sie na e46 z silnikiem np. 3.0d lub 2.5b

Nie myśl, że mając 20k możesz machać świstkiem gotówki i dostaniesz za to auto w stanie idealnym.

E46 3.0 za 20k to również będzie morze kapeluszy, droga przez pustynię, aby coś znaleźć. Dlatego sam nie szukaj auta, taka rada ode mnie.

 

Mam świadomość tego że samochodów używanych nie ma idealnych.

i nie ważne czy się ma 20 30 czy 80k. Zawsze można wtopić. zauważyłem ze w okolicach 20k juz jest sporo egzemplarzy - jeżeli chodzi o przed liftowi.

w chwili obecnej na otomoto przed lift stoią od ok15k do 30k . wiec myślałam ze w okolicach 20 już cos się znajdzie.

rozważałem np te 2

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-zadbana-e90-navi-2008-zadbana-bez-wkladu-ID6DjS0e.html#7e67a3022f

oraz

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-serii-3-2-0l-benzyna-150km-ID6CZKvT.html#7e67a3022f


To nie jest tak ze to ma być 1 samochód po prostu po raz pierwszy chce kupić BMW i z racji ze e90 jest po prostu nowsze rozważałem ten model. Przy e46 domyślam się ze ciężko będzie o sensowny egzemplarz. Po każdy samochód jeździłem z kimś kto się znal. Zwłaszcza ze wiele z nich było w rękach młodych gniewnych którzy lubili upalać kapora pod lokalnym marketem. Ale sądziłem ze jednak droższe wersie w okolicach właśnie 20k są w miarę ok. Tak jak pisałem w e46 to bardzie 3.0d by mnie interesowało niż 3.0b ale widzę po ogłoszeniach ze jak się trafi 1 góra 2 to juz jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 3 tygodnie później...

Ten egzemplarz to jest definicja biedy (a tymczasem w ogłoszeniu "Auto posiada bogate wyposażenie" :lol: ).

Bieda lampy

Bieda fotele (pomimo że niby grzane)

Bieda kierownica (spotkać kierę bez przycisków to jest wyczyn)

Bieda deska (brak cupholderów)

Manualna skrzynia

Brak tempomatu

Dychawiczny silnik

Felgi jak z E46, wyglądają na 16", koszmarki do tej budy

Dla niektórych brak nawigacji/multimedii, choć w tych starych bmkach to niewielka strata (ciekawe po co płetwa na dachu, chyba że ma interfejs do starej Nokii w podłokietniku, ale to chyba mało prawdopodobne bez przycisków na kierownicy)


Od kwintesencji biedy, odróżnia to auto tylko brak manualnej klimatyzacji, co byłoby zupełnym gwoździem do trumny, no i szyber który aż się dziwie że w tak ubogiej wersji się znalazł.

Jeśli serio jesteś zainteresowany BMW w wyposażeniu na poziomie Lanosa, to się zapytaj czy tylna kanapa chociaż jest składana, bo się nie zdziwię jak nie jest.

Ludzie za ~20k sprzedają auta w normalnym wyposażeniu, coś takiego to bym kupił tylko na jakieś upalanie (abstrahując od jego mocy, bo pobawić się można i takim autem, jak się potrafi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten egzemplarz to jest definicja biedy (a tymczasem w ogłoszeniu "Auto posiada bogate wyposażenie" :lol: ).

Bieda lampy

Bieda fotele (pomimo że niby grzane)

Bieda kierownica (spotkać kierę bez przycisków to jest wyczyn)

Bieda deska (brak cupholderów)

Manualna skrzynia

Brak tempomatu

Dychawiczny silnik

Felgi jak z E46, wyglądają na 16", koszmarki do tej budy

Dla niektórych brak nawigacji/multimedii, choć w tych starych bmkach to niewielka strata (ciekawe po co płetwa na dachu, chyba że ma interfejs do starej Nokii w podłokietniku, ale to chyba mało prawdopodobne bez przycisków na kierownicy)


Od kwintesencji biedy, odróżnia to auto tylko brak manualnej klimatyzacji, co byłoby zupełnym gwoździem do trumny, no i szyber który aż się dziwie że w tak ubogiej wersji się znalazł.

Jeśli serio jesteś zainteresowany BMW w wyposażeniu na poziomie Lanosa, to się zapytaj czy tylna kanapa chociaż jest składana, bo się nie zdziwię jak nie jest.

Ludzie za ~20k sprzedają auta w normalnym wyposażeniu, coś takiego to bym kupił tylko na jakieś upalanie (abstrahując od jego mocy, bo pobawić się można i takim autem, jak się potrafi)

Ok rozumiem że dla ciebie wyznacznikiem jest głównie wyposażenie, ja szukam samochodu w określonym budżecie w jak najlepszym stanie mechanicznym i wizualnym głównie do jeżdżenia po mieście nie wykluczone że z gazem także np tempomat nie jest mi potrzebny. Pokaż mi BMW w dobrym stanie za ~20k w normalnym wyposażeniu z nie dychawicznym silnikiem tak żeby to nie był ulep.

Ps. Czytam twoje posty i widzę że lubisz pouczać innych, nie masz pojęcia o czym piszesz także tobie już podziękuję za porady.

PS rozkodowanie vinu nie jest dla mnie problemem, po zdjęciach też każdy widzi co jest a czego nie ma na wyposażeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Prosiłeś opinię i ją dostałeś, nie wiem o co masz pretensje.


Dodam że jak ja miałbym kupić takie BMW to wolę w tej samej kasie Skodę. Będzie młodsza, lepiej wyposażona i łatwiejsza i tańsza w naprawie. Dobrze że zwróciłeś uwagę na stan mechaniczny, niestety to co wkleiłeś to 13 letnie BMW z jednym z najgorszych silników.


Do oceny konkretnego ogłoszenia jest inny dział.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet mi się nie chce komentować tych absurdalnych zarzutów. I zgadzam się z aabenem - w tych pieniądzach, jeszcze do miasta, to można nawet nie Skodę, a jakąś młodszą Toyotę sobie kupić czy innego francuza, a nie na siłę super ubogie 15* letnie BMW, z zakresu cenowego poniżej którego to już tylko rozbitki i angliki stoją. Nikt normalny takiego zakupu nie poleci ani nie pochwali
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Jeśli mieszkasz w tym samym mieście, to możesz z nudów zobaczyć furę, to nic nie kosztuje.

Koledzy wyżej mają rację, może trochę źle dobrali słowa i czujesz się urażony.

Natomiast każde auto znajdzie klienta, sam od jakiegoś czasu szukam dla znajomego BMW, który chce dzieciaka 18 lat po prawku do niego wsadzić i serio nie liczy się dla niego nic, auto może mieć szyby na korbę, tylko chce bezwypadkowy i bezkolizyjny egzemplarz do określonej kwoty. Także temat rzeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu szkoda gadać, argumenty takie jak potwierdzony i zweryfikowany przebieg, brak przeszłości wypadkowej, czy nienaganny stan techniczny to nic, najważniejsze że to bieda wersja aż wstyd tym jeździć. Nie spodziewam się fajerwerków za 15 tyś nawet ich nie potrzebuje to ma być środek transportu do codziennego przemieszczania z miejsca na miejsce, ktoś kupując ten samochód nowy z salony też nie potrzebował ksenonu, nawigacji, czy sportowych skórzanych foteli.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, ale co tam miałeś potwierdzone, jak to auto od handlarza, opis kopiuj-wklej z typowymi handlarskimi farmazonami jak pseudogwarancja i super bogate wyposażenie (w aucie które nic nie ma) :(


A jak chcesz po prostu kupić jak najtaniej, to spoko, nie każdy ma worek pieniędzy do wydania na auto, zresztą ja też nie miałem i są kompromisy, ale to wtedy co tu oceniać? Zdjęcia nie powiedzą wiele więcej ponad to co ja napisałem, a w takich pieniądzach BMW E90 to tylko jechać, odpalić, kopnąć w koło i trzymać kciuki żeby nie było złożone z trzech i nie rozleciało się za studnią (bo wiadomo - gwarancja do 100dni, a studnia za bramą).

Edytowane przez kredens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, ale co tam miałeś potwierdzone, jak to auto od handlarza, opis kopiuj-wklej z typowymi handlarskimi farmazonami jak pseudogwarancja i super bogate wyposażenie (w aucie które nic nie ma) :(


A jak chcesz po prostu kupić jak najtaniej, no to co tu oceniać? Zdjęcia nie powiedzą wiele więcej ponad to co ja napisałem, a w takich pieniądzach BMW E90 to tylko trzymać kciuki żeby nie było złożone z trzech i nie rozleciało się za studnią (bo wiadomo - gwarancja do 100dni, a studnia za bramą).

 

Chłopie tak się składa że ktoś już to dla mnie zweryfikował i nie handlarz sprzedawca. ty wiesz swoje i ja z tobą nie dyskutuje bo to nie ma najmniejszego sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie rozumiem - skoro twierdzisz, że ktoś ci to auto zweryfikował i jest takie super, to po co się tu jeszcze pytasz o zdanie? Potrzebujesz żeby cię ktoś po plecach poklepał i przyklasnął zakupowi? No to niespodzianka - nie ma zachwytów nad egzemplarzem, w którym się ani jakoś fajnie nie będzie jechać, ani siedzieć, ani nawet za bardzo na nie patrzeć. Faktycznie dyskusja bez sensu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,


Szukam auta dla kobiety. Mam na to około 25-27 tys. Głównie chodzi o E91 lub E90. Spalanie i moc raczej nie mają znaczenia. Szukam głównie bezawaryjnej jednostki. Czy lepiej przedliftowe M47 czy N43? Chodzi o to aby było jak najmniej komplikacji z utrzymaniem jednostki czyli rozrządy, łańcuchy itp. Chodzi o to aby kupić zrobić serwis i jeździć a nie bujać się po mechanikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bo o to chodzi co wybrać czy coś co jest sprawdzone czyli M47 wersja 143 albo 161 km z rozrządem po właściwej stronie.


Czy właśnie coś nowszego z PB, tylko czy wtedy nie ma problemów z bezpośrednim wtryskiem, zatkanymi kanałami i wtryskami.

Zaden z tych silnikow nie jest bezawaryjny. Bmw nie ma takich. Wszystkie maja cos za "uszami" i mozna spokojnie 4k zostawic na "dzien dobry"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo o to chodzi co wybrać czy coś co jest sprawdzone czyli M47 wersja 143 albo 161 km z rozrządem po właściwej stronie.


Czy właśnie coś nowszego z PB, tylko czy wtedy nie ma problemów z bezpośrednim wtryskiem, zatkanymi kanałami i wtryskami.

Zaden z tych silnikow nie jest bezawaryjny. Bmw nie ma takich. Wszystkie maja cos za "uszami" i mozna spokojnie 4k zostawic na "dzien dobry"

 

Są problemy z wtryskami, po 100 tys wymieniłem na najnowszą wersję i dopiero to kłopoty zakończyło , wymienia się je od razu wszystkie , co niestety kosztuje ,ale inaczej to rzemiosło Januszowe . Nagar jakos problemem nie jest , przynajmniej u mnie , kupiłem z przebiegiem 99 tys , teraz mam 220 i smiga. Ale zmieniam mu olej co 10 tys , daje mu ciągle w pędzel , co służy wtryskom i nieodkładaniu sie nagaru . Paliwo 95 , bo na 98 pali litr wiecej , a nic lepiej nie jedzie. N43 kupisz z mniejszym przebiegiem niz m47 , ale ...i tak tanio nie bedzie jesli chcesz go utrzymywac w idealnym stanie i robic na bierząco. Ja w 5 lat wsadziłem w to auto ok 20 tys. Mimo , że bezwypadkowy z salonu niemieckiego z gwarancją roczną był . I ten i ten silnik ma osprzęt , który się zużywa. Dzwięk tego diesla i wibracje przy N43 to przepasc na korzysc benzyny. Cos za coś .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bardzo dobre skrzynie ZF. Przez 300tys km nie miałem żadnej awarii.

W sumie w silniku oprócz koła pasowego, świec żarowych i ich sterownika nigdy nic więcej nie padło.

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.