Skocz do zawartości

Chcę kupić F10/11 porady,opinie, porównania.


Kirył

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że mając te +-25k€ (max 27)na 535i, po researchu autka mają od 70 do 100tys km najechane. Co w pierwszej linii powinno być zmienione lub poddane głębszej analizie? Pompa paliwa? Rozrząd? Mógłby ktoś w kilku punktach dopisać na co najbardziej zwrócić uwagę. Auta które obserwuje miały interwały olejowe od 10 do 15kkm max . (Oleje jakie lali właściciele: głównie shell, ravenol, motyl)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakiś Paździoch tym musiał jeździć. Żeby mu na przeglądzie musieli zwracać uwagę na opony? To co on, nie wie na czym jeździ? Grubymi nićmi szyta historia.

 


ponad połowa allegro i olx to takie same śmietniki. Ludzie kupują auto i przekazują kolejnemu właścicielowi co zrobił ich poprzednik a sami lali tylko paliwo i nawet oleju nie zmieniali.

Skoro ktoś nie dba o swoje bezpieczeństwo to przejmuje się o samochód i jego serwis ? Wręcz przeciwnie.

Opony markowe typu michelin, dunlop, goodyear, bridgestone to nie majątek, jak się dobrze poszuka to w cenie 1700 zł kupuje się komplet 245/45/18 z bieżącego roku lub max roczne leżaki, a takie opony starczą na min 3 lata ostrej jazdy bo jak ktoś jeździ tylko po mieście i w dodatku jak emeryt to opony przeżyją auto i będą miały nie ruszony bieżnik.

Właśnie trochę tego nie rozumiem skoro auto ma swoją wartość a opony zjechane tak że przeglądu nie przeszły ?zapytałem o drugi komplet to powiedział że nie posiada sadze ze kupił auto jeździł wlewał tylko paliwo a teraz trzeba zrobić pare rzeczy to sprzedaje dlatego pytam was ja mam akurat ponad 400km wiec nie chce mi sie jechać żeby tylko auto zbaczajac z tematu jedno pytanie auto miało 5wl sądzicie ogólnie unikać po tylu właścicielach jaka jest wasza opinia? I czy jechać auto obejrzeć i po prostu cenę zjechać na wkład żeby było Edytowane przez MAciek1911
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakiś Paździoch tym musiał jeździć. Żeby mu na przeglądzie musieli zwracać uwagę na opony? To co on, nie wie na czym jeździ? Grubymi nićmi szyta historia.

 


ponad połowa allegro i olx to takie same śmietniki. Ludzie kupują auto i przekazują kolejnemu właścicielowi co zrobił ich poprzednik a sami lali tylko paliwo i nawet oleju nie zmieniali.

Skoro ktoś nie dba o swoje bezpieczeństwo to przejmuje się o samochód i jego serwis ? Wręcz przeciwnie.

Opony markowe typu michelin, dunlop, goodyear, bridgestone to nie majątek, jak się dobrze poszuka to w cenie 1700 zł kupuje się komplet 245/45/18 z bieżącego roku lub max roczne leżaki, a takie opony starczą na min 3 lata ostrej jazdy bo jak ktoś jeździ tylko po mieście i w dodatku jak emeryt to opony przeżyją auto i będą miały nie ruszony bieżnik.

Właśnie trochę tego nie rozumiem skoro auto ma swoją wartość a opony zjechane tak że przeglądu nie przeszły ?zapytałem o drugi komplet to powiedział że nie posiada sadze ze kupił auto jeździł wlewał tylko paliwo a teraz trzeba zrobić pare rzeczy to sprzedaje dlatego pytam was ja mam akurat ponad 400km wiec nie chce mi sie jechać żeby tylko auto zbaczajac z tematu jedno pytanie auto miało 5wl sądzicie ogólnie unikać po tylu właścicielach jaka jest wasza opinia? I czy jechać auto obejrzeć i po prostu cenę zjechać na wkład żeby było

 


Dziwne pytania zadajesz .

,,Czy warto jechać 400km”?

To już musisz sam wiedzieć czy Ci sie auto podoba.

To tak jakbyś zapytał czy warto wkładać jak zaraz trzeba wyjąć ;)


Osobiście znam osoby które nie wiedzą nawet jakiej pojemności silnik mają, znajomy kupił ostatnio paro letnie volvo . Na pytanie czy ma turbo (auto w benzynie) , powiedział że nawet nie wie , wie tylko że benzynę trzeba lać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Kierownica obszywana na nowo.

Tylny zderzak masz do malowania.

Dywanika kierowcy brak, bo dziurawy pewnie.

Opony do wymiany.

Różne szpilki w felgach, jak to wygląda komicznie :roll:

VIN załatw, bo nie mogę znaleźć na tej pokracznej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Serwus,

czy ktoś z Was ma może i 5'tkę i 2'kę (Active Tourer) i jest w stanie te samochody zestawić.

Zastawnawiamy się powoli nad zmianę Giulietty na coś większego. Obejrzeliśmy kilka samochodów u dealerów i BMW ujęło nas prostotą, klasą, jakością wykonania wnętrza, ciszą (piszę tu o F10), ale z chęcią dowiem się jak wygląda 5'tka w zestawieniu z 2'kę :)

Z góry dzięki. Odezwę się jeszcze po jeździe próbnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kumpla teściu kupił żonie tego active tourer...

to wg mnie to dużo mniejsze auto... jakieś takie dziwne.

piątka to piątka ;)

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma chyba brzydszego bmw od 2-ki, taka Zafira ze znaczkiem bmw.

Jeździć takim autem to trochę jak przelecieć brzydką dziewczynę po pijaku i wiadomo jakie uczucie to jest ;)

To takie żartobliwe porównanie , bez ujmowania brzydkim dziewczynom :)

Mój księgowi takie auto kupił , spytałem się dlaczego to powiedział że napęd na tył to ciężko w Alpach na śniegu (raz w roku) . A tak wogóle to żona wybierała . Autem robią MAX 7-8tyś/rok z czego większość dzieci .


Bmw z napędem na przód , można ale po co ? No chyba że się ma ponad 60tkę i chcę zaimponować sąsiadowi z cytryną Picasso .

Edytowane przez Kwast.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś z Was ma może i 5'tkę i 2'kę (Active Tourer) i jest w stanie te samochody zestawić.

ja miałem 5tke i 3kę :mrgreen: mniejsza o wygląd kto co lubi, pamiętaj ze seria 2 jest na bazie serii 1 wiec to małe auto, najmniejsze BMW to 1 i 2, później 3 i 4 a nastepnie 5 i 6 i tak dalej.

2 jest gorzej wyciszona, mniejsza ale to juz pisałem, mniej komfortowa, nie było w niej dużo dodatków oferowanych w serii 5 jak np komfortowe fotele, edc i jeszcze cała masa innych rzeczy.


Plusy serii 2:

1) jest mniejsze i lżejsze wiec będzie mniej paliło

2) jest 2 klasy niżej od 5 czyli będzie młodsze i będzie miało mniejszy przebieg w porównaniu do 5 za te same pieniądze


seria 2 jest mniejsza łatwiej sie parkuje? jeżeli chcesz auto na miasto to spoko ale jak na trasy to tylko 5. Ja po F10 jak wsiadam w cokolwiek to wydaje mi sie wszystko małe i dziwnie kiepsko wyposażone :mrgreen: ostatnio jeździłem nową rav4 (za 220k) przez 2tyg i niby spoko, auto 10 lat młodsze ale bez szału, czuć mocno różnice klas na korzyść F10

gm7CfMp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wpisy.


Oglądałem wiele aut z podobnego segmentu jak BMW 2er Active Tourer i muszę przyznać, że niektóre auta nawet nie stały przy BMW... Nie mówiąc już o tym, że F10 jest krótko mówiac sporo lepsze (nie nazwałbym tego przepaścią) od F45 jeśli chodzi o jakość wnętrza.

Nie oglądałem jeszcze Merca, Audi, Lexusa itp., ale kilka auto oglądałem i konkurencyjne, jeśli chodzi o komfort wnętrza, jest bez wątpienia nowe CX-30. Oglądałem też "stare" CX-3 i przynajmniej na pierwszy rzut oka jest spora różnica między CX-3 i CX-30.


Wracając do BMW to oczywiście 5'tka daje mi niesamowitą przyjemność z jazdy i człowiek się cieszy każdym kilometrem. Trójka też mi się bardzo podobała, ale odpadała jakieś 3 lata temu ze względu na świst dobiegający z okolicy lusterek / słupka A.

Samochód jest przewidziany dla Żony i dwójki Bąbli. Wychodzi na to, że trzeba dopłacić te parę groszy i obejrzeć X2 lub X3. Niestety 3 letnie X3 kosztują prawie 2x tyle co 3 letnie F45.. Spróbuję umówić się na 2, 3 jazdy próbne i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety 3 letnie X3 kosztują prawie 2x tyle co 3 letnie F45.. Spróbuję umówić się na 2, 3 jazdy próbne i dam znać.

 

ale co w tym dziwnego ? wejdz sobie w konfigurator nowych bmw, moja F10 nowa kosztowała ponad 360tys zł (mam dokument zakupu) , golas seria 5 kosztuje x2 wiecej niż seria 2. Z suvami jest podobnie. Dodatkowo np volvo jest tańszą marką niż BMW wiec auto będzie tańsze czyli w Twoim budżecie młodsze. Odpowiednik serii 5 to z tego co kojarzę to S90

gm7CfMp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diesel/Benzyna 6 garów.


najbezpieczniejszy jest 530D.....natomiast wszystko zależy od stanu auta.


535D, M550D to też 3-litrówki ale mają więcej mocy i turbin.:) 535i....fajny silnik....ale ciężko trafić ładną i tanią sztukę.


Jesli 4 gary to kupić ale po wymianie rozrządu.

Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.