Skocz do zawartości

F15 z silnikiem benzynowym czy to ma sens.


wqgcnmn

Rekomendowane odpowiedzi

Napisze cytat jednego z forumowiczów który ma go w opisie:

"Prawdziwe samochody są na benzynę,na ropę są traktory i ciężarówki, a na gaz gotuje się obiad".

I tego się Panowie trzymajmy.

 

Gdyby silniki diesla były takie doskonałe to montowano by je w takich super samochodach jak Aston Martin,Bentley,Ferrari czy Lamborghini itp. a jak wiemy w tych wymienionych markach auta z silnikiem diesla nie występują, więc z jakiegoś powodu ich w super szybkich i luksusowych autach się je nie montuję, nawet Porsche do swojego SUV-a Cayenna zaleca kupić z jednostką benzynową a nie diesla, choć na chyba 10 modeli Cayenne 9 to benzyny i tylko 1 diesel więc to o czymś świadczy.Pozdrawiam. :)

 

 

A co do zakupu diler vs broker vs sam np w UK. No to jeżeli w salonie BMW dostaje rabat na poziomie 5% a u brokera 15 czy nawet 20% to chyba jest to oczywiste gdzie lepiej, bałbym się tylko na własną rękę zamawiać auto za granicą bez jakiegokolwiek zabezpieczenia i znajomości chociaż wtedy różnica broker vs sam to może wyjść 5% więc chyba lepiej powierzyć to brokerowi niż załatwiać to samemu, a co do salonu BMW to niech sobie tam chodzą zamożni ludzie którzy nie liczą się z własną kasą bo mają jej dużo, ja np. oglądam złotówkę z każdej strony zanim wydam.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Napisze cytat jednego z forumowiczów który ma go w opisie:

"Prawdziwe samochody są na benzynę,na ropę są traktory i ciężarówki, a na gaz gotuje się obiad".

I tego się Panowie trzymajmy.

 

Gdyby silniki diesla były takie doskonałe to montowano by je w takich super samochodach jak Aston Martin,Bentley,Ferrari czy Lamborghini itp. a jak wiemy w tych wymienionych markach auta z silnikiem diesla nie występują, więc z jakiegoś powodu ich w super szybkich i luksusowych autach się je nie montuję, nawet Porsche do swojego SUV-a Cayenna zaleca kupić z jednostką benzynową a nie diesla, choć na chyba 10 modeli Cayenne 9 to benzyny i tylko 1 diesel więc to o czymś świadczy.Pozdrawiam. :)

idz i nie wracaj :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze cytat jednego z forumowiczów który ma go w opisie:

"Prawdziwe samochody są na benzynę,na ropę są traktory i ciężarówki, a na gaz gotuje się obiad".

I tego się Panowie trzymajmy.

 

Gdyby silniki diesla były takie doskonałe to montowano by je w takich super samochodach jak Aston Martin,Bentley,Ferrari czy Lamborghini itp. a jak wiemy w tych wymienionych markach auta z silnikiem diesla nie występują, więc z jakiegoś powodu ich w super szybkich i luksusowych autach się je nie montuję, nawet Porsche do swojego SUV-a Cayenna zaleca kupić z jednostką benzynową a nie diesla, choć na chyba 10 modeli Cayenne 9 to benzyny i tylko 1 diesel więc to o czymś świadczy.Pozdrawiam. :)

 

 

zastanawiam się czy masz 8 czy już 11 lat ? :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idz i nie wracaj :duh:

+1.

 

A Ty Drogi wqgcnmn, zalozyles watek z prosba o pomoc, na ktorym od dwoch dni mnostwo zyczliwich ludzi poswieca czas, aby podzielic sie z Toba swoimi spostrzezeniami i radami. A Ty na koniec filozujesz jakimis chlopskimi powiedzonkami, ktore dla wielu ludzi spieszacych Ci tutaj z zyczliwa rada mile nie sa. Brakuje tylko, zebys jeszcze dodal, ze 'samochodow na F sie nie kupuje', albo 'Bedziesz Mial Wydatki' i tego typu nic nie wnoszace przypowiesci. Trzymajmy klase, prosze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 6 lat diesel x3.0sd i żadnych problemów :!:

 

A jakie przebiegi roczne jeżeli można wiedzieć.

 

A nieduże, bo po 6 latach na liczniku jest 118 tyś km :roll:

 

Nieduże, przecież wychodzi dokładnie 20 tysięcy km rocznie ja robię 8 tysięcy tak więc po 6 latach będę miał 48 000km przejechane.

Masz diesla przy takich przebiegach rocznych też wziął bym ropniaka, ale niestety czy może stety robię ponad 2x mniej km więc benzyna jest chyba jedynym sensownym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czyli jednak trollowanie

 

Abstrahujac od bezsensownosci cytatu, ktory swiadczy tylko o ograniczeniu cytowanej osoby, podaj moze zrodlo wiedzy o wesjach silnika najczesciej sprzedawanego w PC. Stawiam, ze to bzdury wyssane z palca. W US, ktore nie naleza do krajow, gdzie kocha sie diesele, PC diesel to 30% calkowitej sprzedazy PC. W Europie pewnie bedzie to powyzej 50%.

 

Napisze cytat jednego z forumowiczów który ma go w opisie:

"Prawdziwe samochody są na benzynę,na ropę są traktory i ciężarówki, a na gaz gotuje się obiad".

I tego się Panowie trzymajmy.

 

Gdyby silniki diesla były takie doskonałe to montowano by je w takich super samochodach jak Aston Martin,Bentley,Ferrari czy Lamborghini itp. a jak wiemy w tych wymienionych markach auta z silnikiem diesla nie występują, więc z jakiegoś powodu ich w super szybkich i luksusowych autach się je nie montuję, nawet Porsche do swojego SUV-a Cayenna zaleca kupić z jednostką benzynową a nie diesla, choć na chyba 10 modeli Cayenne 9 to benzyny i tylko 1 diesel więc to o czymś świadczy.Pozdrawiam. :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze cytat jednego z forumowiczów który ma go w opisie:

"Prawdziwe samochody są na benzynę,na ropę są traktory i ciężarówki, a na gaz gotuje się obiad".

I tego się Panowie trzymajmy.

 

Gdyby silniki diesla były takie doskonałe to montowano by je w takich super samochodach jak Aston Martin,Bentley,Ferrari czy Lamborghini itp. a jak wiemy w tych wymienionych markach auta z silnikiem diesla nie występują, więc z jakiegoś powodu ich w super szybkich i luksusowych autach się je nie montuję, nawet Porsche do swojego SUV-a Cayenna zaleca kupić z jednostką benzynową a nie diesla, choć na chyba 10 modeli Cayenne 9 to benzyny i tylko 1 diesel więc to o czymś świadczy.Pozdrawiam. :)

 

:duh: Facet chyba leżąc na kanapie i patrząc się w sufit to naskrobałeś, nie wypisuj takich bzdur wyciąganych z kapelusza :mad2:

Jedyne co mogą zalecać to żeby zostawić u nich jak najwięcej kasy.

 

to tak na szybko znalezione w sieci:

 

,,W Polsce Cayenne numer 1 jest niezmiennie wersja napędzana silnikiem wysokoprężnym. Ten silnik miało aż 80% z 230 egzemplarzy Cayenne sprzedanych w Polsce w zeszłym roku. Trzykrotnie większą popularność tego modelu Porsche od „911-tki” wśród majętnych rodaków, nie do końca da się wytłumaczyć względami ekonomicznymi. Nie w przypadku SUV-a kosztującego w podstawowej wersji 73 330 euro, a po doposażeniu w „parę drobiazgów” ponad 120 000 euro. Na tyle skonfigurowano nasz testowany egzemplarz Cayenne Diesel.,,

 

Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/testy/suv-o-jakim-marzysz-porsche-cayenne-diesel/#ixzz2saBQbCNT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra ale jakie to ma znaczenie ile się sprzedaje, ja np. przy wyborze silnika do F15 się tym nie kieruję, nie kieruję się popularnością danego silnika a tego co w danym czasie potrzebuję czyli benzyny.

Tak więc ponawiam pytanie czy przy tak niskich przebiegach mogę iść w strone silnika wysokoprężnego czy powinienem pozostać przy benzynie.

 

Odnośnie sprzedaży Cayenne, to dlaczego w moim mieście nigdy nie widziałem żadnego diesla tylko dwa Turbo S oraz trzy GTS.W przypadku BMW ponieważ o tej marce jest to forum na ulicach częściej jakoś widuję F10 M5,X6M,M6 itp,

sporadycznie widuję diesle w BMW ale np. Panamery czy Cayenne w dieslu jeszcze nie widziałem to chyba szczęście mam jakieś wyjątkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Niezle... sam powoluje sie na wyniki sprzedazy probujac udowodnic nie wiadomo co, a pozniej sie pyta, po co ludzie kwestionuja jego bzdurne informacje...

 

Tak mi sie tylko przypomnialo powiedzonko: Nie dyskutuj z idiota, bo sprowadzi cie na swoj poziom i pokona doswiadczeniem

 

No dobra ale jakie to ma znaczenie ile się sprzedaje, ja np. przy wyborze silnika do F15 się tym nie kieruję, nie kieruję się popularnością danego silnika a tego co w danym czasie potrzebuję czyli benzyny.

Tak więc ponawiam pytanie czy przy tak niskich przebiegach mogę iść w strone silnika wysokoprężnego czy powinienem pozostać przy benzynie.

 

Odnośnie sprzedaży Cayenne, to dlaczego w moim mieście nigdy nie widziałem żadnego diesla tylko dwa Turbo S oraz trzy GTS.W przypadku BMW ponieważ o tej marce jest to forum na ulicach częściej jakoś widuję F10 M5,X6M,M6 itp,

sporadycznie widuję diesle w BMW ale np. Panamery czy Cayenne w dieslu jeszcze nie widziałem to chyba szczęście mam jakieś wyjątkowe.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezle... sam powoluje sie na wyniki sprzedazy probujac udowodnic nie wiadomo co, a pozniej sie pyta, po co ludzie kwestionuja jego bzdurne informacje...

 

Tak mi sie tylko przypomnialo powiedzonko: Nie dyskutuj z idiota, bo sprowadzi cie na swoj poziom i pokona doswiadczeniem

 

No dobra ale jakie to ma znaczenie ile się sprzedaje, ja np. przy wyborze silnika do F15 się tym nie kieruję, nie kieruję się popularnością danego silnika a tego co w danym czasie potrzebuję czyli benzyny.

Tak więc ponawiam pytanie czy przy tak niskich przebiegach mogę iść w strone silnika wysokoprężnego czy powinienem pozostać przy benzynie.

 

Odnośnie sprzedaży Cayenne, to dlaczego w moim mieście nigdy nie widziałem żadnego diesla tylko dwa Turbo S oraz trzy GTS.W przypadku BMW ponieważ o tej marce jest to forum na ulicach częściej jakoś widuję F10 M5,X6M,M6 itp,

sporadycznie widuję diesle w BMW ale np. Panamery czy Cayenne w dieslu jeszcze nie widziałem to chyba szczęście mam jakieś wyjątkowe.

 

 

Powołuje się na wyniki sprzedaży Porsche które to częściej sprzedaje się w benzynie niż dieslu choćby z powodu wyboru większej ilości wersji benzynowych na 57 modeli Porsche w ofercie tylko 5 jest w dieslu, akurat mogę w tym temacie ręczyć ponieważ mam znajomego który pracuje w salonie Porsche u Lellka i to chyba on wie lepiej od ciebie co się częściej sprzedaje.

A jeżeli chodzi o BMW też przeważają benzyny na 342 modele, 180 jest benzyn a 162 wysokoprężnych samochodów w ofercie producenta, jeżeli kogoś uraziłem to sorry ale próbuje wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie jeżeli chodzi o zakup auta. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie diesle tez sa beznadziejne i jakbym mial wybor to kupilbym beznyne.

Jedyna zaleta diesla to ich oszczednosc. Reszta to same wady.

Kultura pracy, przebieg mocy/momentu, dzwiek, problemy z filtrami czastek stalych przy uzytkowaniu auta w miescie, czulosc na jakosc paliwa, dlugie nagrzewanie sie silnika.

 

Niestety N55 w budzie E92 potrafil mi kiedys palic 14l w miescie, wiec realnie F15 bedzie palil kolo 20l jesli nie wiecej. Na trasie juz znacznie lepiej bo wychodzilo 8-9l przy naprawde szybkiej jezdzie. O V8 nie chce nawet pisac.

 

Osobiscie jakbym nie mial w planie duzych przebiegow tym autem to nie zastanawialbym sie nad benzyna nawet minuty.

 

Zamowilem diesla i juz boje sie problemow z filtrem czastek stalych i problemow zwiazanych z jakoscia naszego paliwa. Mam nadzieje ze az tak zle nie bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz fajny woz z fajnym motorem :cool2:

Ciekawe ile by fajczyl w F15:) Chyba by trzeba go krecic do wysokich bo krzywa momentu by na ta mase mogla nie starczyc...

 

Ja tam nie mowie "nie" dieslom, nigdy nie mialem (zona miala i wole nie pamietac Opli), ale teraz sprobowalbym 30d - napewno nie brzmi gorzej niz moje 28i (moje zdanie).

TD ma fajny moment i dobra elastycznosc i jest idealny do duzych Truck'ow jak F15 i podoba mi sie ze nie trzeba byc czesto na stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie diesle tez sa beznadziejne i jakbym mial wybor to kupilbym beznyne.

Jedyna zaleta diesla to ich oszczednosc. Reszta to same wady.

Kultura pracy, przebieg mocy/momentu, dzwiek, problemy z filtrami czastek stalych przy uzytkowaniu auta w miescie, czulosc na jakosc paliwa, dlugie nagrzewanie sie silnika.

 

Niestety N55 w budzie E92 potrafil mi kiedys palic 14l w miescie, wiec realnie F15 bedzie palil kolo 20l jesli nie wiecej. Na trasie juz znacznie lepiej bo wychodzilo 8-9l przy naprawde szybkiej jezdzie. O V8 nie chce nawet pisac.

 

Osobiscie jakbym nie mial w planie duzych przebiegow tym autem to nie zastanawialbym sie nad benzyna nawet minuty.

 

Zamowilem diesla i juz boje sie problemow z filtrem czastek stalych i problemow zwiazanych z jakoscia naszego paliwa. Mam nadzieje ze az tak zle nie bedzie.

 

 

Dokładnie a spalaniem się nie przejmuję ponieważ przy 8 k km rocznie, w razie czego można się ograniczyć w przebiegach F15 i przesiąść się do mniejszego auta.

Owszem mam budget na limicie ale to nie znaczy że mam zrezygnować z 50i tylko z tego powodu, przecież mogę dozbierać brakującą część czy zaciągnąć pożyczkę na zakup F15 z największym silnikiem jedno drugiego nie wyklucza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D rozwala klient system

A AC wykupujesz? :wink:

Przy przebiegu 8k rocznie paliwo (zakładając ze spalanie będzie 20 litrów/100) to koszt miesięczny jakieś 750zl czyli jakieś 9 tys. zl. na cały rok.

Ubezpieczenie wyniesie więcej

No tak w razie czego można się ograniczyć w przebiegach :lol: :lol:

Bierz marnego diesla (którego nikt do BMW nie kupuje :D, a w Porsche to juz w ogóle jak w fabryce wkładają silnik diesla pod mache to inżynierowie płaczą) żeby nie mieć w przyszłości dylematu(i żeby w razie czego nie ograniczać się w przebiegach haha) czy nie za dużo auto spali :lol:

Edytowane przez D1BO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.