Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy mógłby mi ktoś pomóc i napisać na maila jak krok po kroku koduje się kluczyk w BMW e39, wiem że jest to opisane w instrukcji ale jej nie posiadam a mieszkam daleko od salonu wiec na razie nie kupię. Znalazłem instrukcje w internecie po angielsku ale nie umiem sobie tego fachowo przetłumaczyć. Wielkie dzięki za pomoc.
Opublikowano

tez mnie to interesuje

a w instrukcji nic nie znalazlem na ten temat

niewie ktos ile kosztuje dorobienie w salonie??

pozdro

zycie zaczyna sie po 50i
Opublikowano

Kodowanie kluczyka (inicjalizacja pilota) w przypadku, gdy wymiana baterii w kluczyku trwała dluzej niż 1 min - cop spowodowało rozkodowanie kluczyka- obowiązuje rownież przed użyciem nowego nadajnika (kiedy np. poprzedni miał usterkę):

1. Wsiąść iz amknąć drzwi kierowcy.

2. Kluczyk zapłonu obrócić w zamku w kierownicy na chwilę (maks.5sek) w polozenie "1" i z powrotem ustawić na "0".

3. Przycisk "1" pilota( na kluczyku z lewej strony pod przyciskiem głównym) nacisnąć i przytrzymać. Przycisk "2" (po prawej stronie poniżej przycisku głownego w kluczyku) nacisnąć krótko tzrykrotnie ( x 3) raz za razem w ciągu 10 sekund nie puszczając przy tym przycisku "1".

4. Puścić przycisk "1".

5. Centralne ryglowanie sygnalizuje ryglując i natychmiast odryglowując, że inicjalizacja pilota jest skuteczna.

 

W razie braku reakcji centralnego ryglowania trzeba ponownie przeprowadzić inicjalizacje pilota.

Jeżeli posiadacie inne kluczyki z pilotem (łącznie do 4 szt. do tego auta!!), trzeba je równiez inicjalizować, każdy w ciągu 30 sekund po poprzednim. Nie wolno przy tym poruszyć zamka kierownicy!!

 

Gdyby nic to nie dalo zwóćcie się do ASO. :mad2:

 

PS> mam nadzieję, że pomoglem, tym którzy nie posiadają instrukcji w języku polskim, a tym którzy posiadaja udowodniłem, że nie potrafią czytać po polsku ze zrozumieniem (instrukcja obsługi BMW serii 5 str.140) :jawdrop:

 

Życzę sukcesów :mrgreen:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

  • 1 rok później...
Opublikowano
w przypadku [e39] to też działa. Mam pytanie czy można gdzieś kupić kluczyk , dorobic go a później zakodować, czy pozostaje tylko ASO. Mam tylko jeden kluczyk a warto mieć zapasowy na czarną godzinę.
LW
Opublikowano
w przypadku [e39] to też działa. Mam pytanie czy można gdzieś kupić kluczyk , dorobic go a później zakodować, czy pozostaje tylko ASO. Mam tylko jeden kluczyk a warto mieć zapasowy na czarną godzinę.

 

 

witam!!! też mialem ten problem w serwisie BMW taka impra kosztuje 560zł .

wole tam niż gdzieś na giełdzie za 250zł a do tygodnia niemam samochodu !!!

Opublikowano

A mam pytanko...

Nie wiem czy sie rozkodowalo czy co... :D

Ale otwieranie dzialaa a zamykanie nie :( w kluczyky jak wcisne przycisk zamykania to dioda mryga ale za cholerke nie zamyka :((

Pomoze zakodowanie od poczatku?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Proszę o pomoc. U mnie nie pomaga kodowanie kluczyka tak jak opisane wyżej. Po zakodowaniu kluczyka wg wskazań jest tylko takie 'pyknięcie" w okolicy kolumny kierowniczej i tyle. Zamek nie reaguje. Co to może być ? sterownik centralnego ? gdzie on się znajduje ?
Opublikowano
A mam pytanko...

Nie wiem czy sie rozkodowalo czy co... :D

Ale otwieranie dzialaa a zamykanie nie :( w kluczyky jak wcisne przycisk zamykania to dioda mryga ale za cholerke nie zamyka :((

Pomoze zakodowanie od poczatku?

 

Spróbuj wymienić baterie w pilocie, miałem tak w E38 i pomogło, jak szybko wymienisz baterie nie będziesz musiał kodować ponownie kluczyka.

  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Wybaczcie archeologię ale bez sensu jest tworzyć nowy watek. :duh:

Zakupilem e60 ale niestety dostalem tylko 1 kluczyk a wlasciciel obiecal ze dosle.. no coz minely 2 miechy i nic nie ma. Myslalem ze Niemcy sa bardziej slowni ;)

 

Znalazlem na allegro oferte z wawy za 450 zl - dorobienei i zaprogramowanie kluczyka. Znalazlem tez za 300 zl surowke -> allegro.pl/item818750454_bmw_e46_e39_kluczyk_pilot_niewyciety_oryginalny.html

 

Powiedzcie czy oplaca sie kupic surowke i dac gdzies to wyrobienia i samemu zaprogramowac? Do wawy mam ponad 250 km wiec dam dojazd na miejsce w 2 strony to 500 km..

 

Niestety w instrukcji e60 (sciagnietej tutaj) nie ma ani slowa o zapropgramowaniu, tylko o programowaniu np ustawien fotela itp czyli tego czego w mojej e60 z 2004 nie ma ;)

 

Czy moge liczyc na mala pomoc, orientuej sie ktos ilke kosztuje wyzlobienie tego rowka i czy moze to zrobic przecietny zaklad zajmujacy sie tym?

 

Czy instgrukcja programowania z e39 spawdzi sie w tym przypadku?

 

Pozdrawiam serdecznie

  • 7 lat później...
Opublikowano

CZeść, czy odłączenie akumulatora na kilkanaście minut może rozkodować kluczyki oba.

Bo właśnie po takiej akcji przestał mi działać centralny zamek z kluczyka.

Dodam że przed odłączeniem akumulatora był włączony w INPA tryb "transport" a po włożeniu akumulatora tryb "TRANSOPORT" został wyłączony.

Opublikowano
Kodowanie kluczyka (inicjalizacja pilota) w przypadku, gdy wymiana baterii w kluczyku trwała dluzej niż 1 min - cop spowodowało rozkodowanie kluczyka- obowiązuje rownież przed użyciem nowego nadajnika (kiedy np. poprzedni miał usterkę):

1. Wsiąść iz amknąć drzwi kierowcy.

2. Kluczyk zapłonu obrócić w zamku w kierownicy na chwilę (maks.5sek) w polozenie "1" i z powrotem ustawić na "0".

3. Przycisk "1" pilota( na kluczyku z lewej strony pod przyciskiem głównym) nacisnąć i przytrzymać. Przycisk "2" (po prawej stronie poniżej przycisku głownego w kluczyku) nacisnąć krótko tzrykrotnie ( x 3) raz za razem w ciągu 10 sekund nie puszczając przy tym przycisku "1".

4. Puścić przycisk "1".

5. Centralne ryglowanie sygnalizuje ryglując i natychmiast odryglowując, że inicjalizacja pilota jest skuteczna.

 

W razie braku reakcji centralnego ryglowania trzeba ponownie przeprowadzić inicjalizacje pilota.

Jeżeli posiadacie inne kluczyki z pilotem (łącznie do 4 szt. do tego auta!!), trzeba je równiez inicjalizować, każdy w ciągu 30 sekund po poprzednim. Nie wolno przy tym poruszyć zamka kierownicy!!

 

Gdyby nic to nie dalo zwóćcie się do ASO. :mad2:

 

PS> mam nadzieję, że pomoglem, tym którzy nie posiadają instrukcji w języku polskim, a tym którzy posiadaja udowodniłem, że nie potrafią czytać po polsku ze zrozumieniem (instrukcja obsługi BMW serii 5 str.140) :jawdrop:

 

Życzę sukcesów :mrgreen:

 

 

 

mam 3 przyciski na pilocie otwieranie zamykanie i bagażnik

przyciska 1 to ????

przycisk 2 to??????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.