Skocz do zawartości

F15 X5 Czas realizacji zamówienia


dawid2525

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No wlasnie! Europejska firma, produkuje swoje wózki w Stanach, europejskim klientom każe czekac rok na dostawę, a na rynku amerykanskim podstawia klientowi wóz po trzech tygodniach od zamowienia, za połowę ceny i jeszcze udostępnia im w internecie możliwość śledzenia zamówienia, żeby im się nie dłużyło!

 

Oto siła rynku zorientowanego na konsumenta!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To zachowanie wymuszone przez konkurencje - BMW w US nie robi dla klienta nic ponad to co wymusza rynek / konkurencja. Obsluga klienta (przynajmniej w mojej okolicy) jest zenujaca - mam 5-6 dilerow w obrebie 20 mil.

 

Narzedzie do sledzenia postepu produkcji najczesciej nie dziala jak nalezy (nie jest aktualizowane zgodnie z stanem faktycznym), wiec nie ma czego zalowac. Kazdy diler ma wglad w postep produkcji, wiec biorac pod uwage, ze dilerzy w Polsce nie maja takiego duzego obrotu na nowych samochodach, powinni takie informacje udzielac.

 

Odnosnie szybkiej dostawy - na konkrentow BMW produkowanych w Niemczech (Audi Q7, Porsche) trzeba czekac 4-7 miesiecy... wiec wszystko zalezy od logistyki / sytuacji na rynku / nowosci danego modelu, itp.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie za krotko mieszkalem w Stanach, żeby zauważyć jakieś braki w podejsciu do klienta. Doceniam probę pocieszenia, a Ciebie pocieszę tym, że w Europie BMW też nie robi nic ponad to, co wymusza konkurencja. A że takowej brak...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Roznice w obsludze klienta pomiedzy roznymi markami sa ogromne - z bardziej luksusowych marek lexus ma bardza dobra opinie, czyli kiss a.s service

 

Ja juz powoli jestem zmeczony zenujacym poziomem obslugi BMW. Biorac pod uwage, ze obecnie produkowane BMW nie dostarczaja juz tego, co je wyroznialo od merca (czy lexusa) nie wykluczam odejscia od tej marki przy nastepnej zmianie samochodu.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj pytałem w salonie x5 bo będziemy prawdopodobnie zamawiać . Auto powinno być gotowe na sierpień. Tragedii nie ma ;) co do brokerow to wiem ze dealerzy ich trochę spychaja bo bardziej im sie opłaca sprzedać bez ich pomocy bo popyt i tak jest

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja zamówiłem moje BMW u brokera pod koniec stycznia, auto odbieram za 1-2 tygodnie, ale z tego co mi teraz mówił to przy zamawianiu w chwili obecnej samochód do odbioru pod koniec roku. W Salonach mają zarezerwowane terminy produkcji i pewnie dlatego samochody są do odbioru w sierpniu, ale lepiej się upewnić i zabezpieczyć umową. Z drugiej strony ja kupiłem moje X5 z rabatem 20%, w salonie nawet nie chcieli słyszeć o jakimkolwiek rabacie(FUS), po prostu mnie zlali. Przez leasing mogłem uzyskać 10%, ale to w porównaniu z 20% i tak zmusza do zastanowienia. Ja postanowiłem poczekać, zaoszczędziłem trochę pieniędzy i nie dałem zarobić nadąsanym sprzedawcom z AS BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje F15 dotarło. Opóźnienie dwa tygodnie. Może odbiorę pod koniec tygodnia. Zamówione w grudniu wyprodukowane 17.03. Czyli około 6 miesięcy oczekiwania. Nie uważacie ze to lekka przesada ?. Chyba jest to moje ostatnie BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Zamówione w grudniu wyprodukowane 17.03."

Czyli wychodzi iż po produkcji jeszcze 2 miechy logistyki , trochę dużo .

Ostatnie informacje mam od brokera iż mój termin - koniec lipca jest aktualny bez opóźnień.

U mnie będzie pierwsze BMW ale jak tak czytam opinie na temat wszystkich modeli i serwisu

to chyba mam za duże oczekiwania :mad2:

Ostatnie XC60 przez 4 lata nie przysporzyło mi żadnych problemów ale zamarzyła się poprzeczka wyżej :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje F15 dotarło. Opóźnienie dwa tygodnie. Może odbiorę pod koniec tygodnia. Zamówione w grudniu wyprodukowane 17.03. Czyli około 6 miesięcy oczekiwania. Nie uważacie ze to lekka przesada ?. Chyba jest to moje ostatnie BMW.

Ja też czekałem tak na X6, chyba nawet 7 miesięcy. Oczywiście był tego jakiś tam powód, bo np. na M135i czekałem już tylko 3 miesiące. Zależy czy się ma pecha czy nie. Siłą rzeczy BMW to są premium, ale nadal masówki. Kupisz Mercedesa też nie masz żadnej specjalnej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Zamówione w grudniu wyprodukowane 17.03."

Czyli wychodzi iż po produkcji jeszcze 2 miechy logistyki , trochę dużo .

Ostatnie informacje mam od brokera iż mój termin - koniec lipca jest aktualny bez opóźnień.

U mnie będzie pierwsze BMW ale jak tak czytam opinie na temat wszystkich modeli i serwisu

to chyba mam za duże oczekiwania :mad2:

Ostatnie XC60 przez 4 lata nie przysporzyło mi żadnych problemów ale zamarzyła się poprzeczka wyżej :norty:

 

Ja swoje zamówiłem 20.12.2013 a odebrałem 25.02.2014. Dziwne te terminy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ja swoje zamówiłem 20.12.2013 a odebrałem 25.02.2014. Dziwne te terminy."

 

Jeśli zakup u brokera to prawie niemożliwe ale skoro tak piszesz to ludzie mają jednak szczęście ,

albo duże doświadczenie w tego typu zakupach :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ODEBRANY

Zamówiony 20.12.2013r. wyprodukowany 17.03.2014. odebrany 16.05.2014r. Ogólnie totalna porażka BMW albo dealera. Samochód bardzo fajny ale to na pewno jest moje ostatnie BMW chyba, że coś się zmieni. Krócej czekałem na swoją łajbę, która była budowana za zamówienie w USA niż na ten cholerny samochód. Pozdrawiam wszystkich oczekujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ODEBRANY

Zamówiony 20.12.2013r. wyprodukowany 17.03.2014. odebrany 16.05.2014r. Ogólnie totalna porażka BMW albo dealera. Samochód bardzo fajny ale to na pewno jest moje ostatnie BMW chyba, że coś się zmieni. Krócej czekałem na swoją łajbę, która była budowana za zamówienie w USA niż na ten cholerny samochód. Pozdrawiam wszystkich oczekujących.

Brat pracuje w salonie VW/Audi, powiedział że normalnie czeka się 3 miesiące, ale przy dużym popycie (np. nowe A3) nawet 6. Także inne marki to samo niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zamówione 28/01/2014, wjechało na skład celny w Polsce 12/05/2014. Niestety dealer z Lubina, Dex Premium robi wszystko, żeby opóźnić wydanie pojazdu. Po dopełnieniu wszelkich formalności z leasingiem, wpłaceniu wymaganej kwoty nagle Dex Premium poinformował, że musi oczekiwać na fakturę od BMW Polska 3 dni. Oczywiście nie otrzymałem tych informacji przed wpłaceniem zaliczki. Generalnie Dex Premium robi wszystko, co w moim głębokim przekonaniu można uznać za działanie na zwłokę. Dealerowi powinno zależeć na szybkim załatwieniu transakcji.

Mam wrażenie, że może być to spowodowane szkodami transportowymi i teraz lakierują moje "nowe" auto. Było kilka wpisów na ten temat. Po kilku miesiącach współpracy z Dex Premium z Lubina mam jak najgorsze obawy. Może przesadzam, ale może żenujący poziom usług jak w pozostałych salonach firm Dex (Hyundai i Citroen) spowodował moje obawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zablokuj wpłatę całości pieniędzy przez leasing do czasu obejrzenia samochodu przez rzeczoznawcę. Koszt rzeczoznawcy to 200 płn w przypadku opini ustnej i 350 płn kiedy dostajesz wszystko na piśmie. Dopóki nie zapłacisz całości i samochod jest niezarejestrowany możesz coś zrobić. Pózniej jest po herbacie. Ceny rzeczoznawców podaje aktualne z Warszawy PZM-ot. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z ciekawosci, co stanowi umowa w temacie szkod transportowych (naprawionych lub nie)? Czy mozna odstapic od umowy bez negatywnych konsekwencji dla siebie?

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może z tego powodu chcieli zmusić firmę leasingującą do wpłaty całości kwoty przed wydaniem dokumentów do rejestracji. Firmie leasingowej również wydało się to podejrzane. Myśleliśmy, że Dex Premium ma problemy z płynnością finansową i nie radzi sobie z rozliczeniami i dlatego robi takie problemy. Renomowani dealerzy jak Inchcape mimo swoich wad nie stosują takich procedur. Ogólnie Dex Premium nie ma najlepszych opinii, ale jeśli nie sprawdziłem tego przed transakcją jest już moim błędem. Teraz wolałbym uniknąć kolejnych. Z powodu innych problemów złożyłem w tym tygodniu oficjalną reklamację na Dex Premium do BMW Polska.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zglosiles reklamacje czego? Czy dzialanie dilera jest niezgodne z zawarta umowa?

 

Nie licz na wiele ze strony BMW Polska.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zglosiles reklamacje czego? Czy dzialanie dilera jest niezgodne z zawarta umowa?

 

Nie licz na wiele ze strony BMW Polska.

 

Sprawa dotyczy ogólnych uwag do współpracy z firmą Dex Premium, nie dotyczy terminu wydania. Spowodowane jest to niedotrzymaniem ustaleń co do kwoty wykupu mojego BMW 520d. Nie liczę na wiele ze strony BMW Polska, ale może po kilku takich informacjach od innych klientów centrala zwróci uwagę na sposób obsługi klienta, zwłaszcza u dealera, który działa bardzo krótko. Moim zdaniem każdy powinien zgłaszać uwagi, jeśli mi to już nie pomoże, to może kolejny klient nie zostanie tak potraktowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zamówione 28/01/2014, wjechało na skład celny w Polsce 12/05/2014. Niestety dealer z Lubina, Dex Premium robi wszystko, żeby opóźnić wydanie pojazdu. Po dopełnieniu wszelkich formalności z leasingiem, wpłaceniu wymaganej kwoty nagle Dex Premium poinformował, że musi oczekiwać na fakturę od BMW Polska 3 dni. Oczywiście nie otrzymałem tych informacji przed wpłaceniem zaliczki. Generalnie Dex Premium robi wszystko, co w moim głębokim przekonaniu można uznać za działanie na zwłokę. Dealerowi powinno zależeć na szybkim załatwieniu transakcji.

Mam wrażenie, że może być to spowodowane szkodami transportowymi i teraz lakierują moje "nowe" auto. Było kilka wpisów na ten temat. Po kilku miesiącach współpracy z Dex Premium z Lubina mam jak najgorsze obawy. Może przesadzam, ale może żenujący poziom usług jak w pozostałych salonach firm Dex (Hyundai i Citroen) spowodował moje obawy.

 

Czy zamówione przez Ciebie auto to x25d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.