Skocz do zawartości

528 xdrive -opinie po 50 tys km.


urssik

Rekomendowane odpowiedzi

Dlatego tez dziwie sie, ze sa tacy co bronia jak ognia, tego co napisal producent ze 30 tys km i wymiana. Nie mozna powiedziec slowa, bo znajda sie krzykacze chwalacy ASO, ze wymiana oleju wczesniej niz wskazanie komputera, to wyrzucanie pieniedzy w bloto. Wymiana oleju w aucie z turbo powinna byc wczesniej pomimo daleko posunietej techniki i zaawansowania produkcji oleji. Ciesze sie ze ja nie mam serwisu olejowego ktory jest dobrodziejstwem dla ASO, a dla uzytkownika skaraniem, patrzac na zmiane warunkow umowy ostatni mi czasy. ASO daje same dobrodziejstwo uzytkownikom BMW, sa tacy co w to wierza....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Palcem nie wskaże :) ale gdy kiedyś napisałem, że zawsze wymieniam filtry, olej co 20kkm/1rok to dostałem odpowiedzi tu na forum, , że po co?, że żyje w poprzedniej epoce i chyba inżynierowie bmw wiedzą najlepiej co jest dobre* :D

 

*dla sprzedaży nowych samochodów przyp. autora :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Najlepsze nie jest ale warto mieć historię :) Przynajmniej następca będzie wiedział co było wlane...

Kawa darmowa jest wszędzie ale w ASO zazwyczaj maja dobrą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Jedna turbosprężarka TwinScroll...

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to "drugie turbo" w silniku N20 w wersji 28i to tylko taka obiegowa opinia i zapewne pojawiła się dlatego, że ta jednostka jest relatywnie nowa i nie została dokładnie rozpoznana przez ludzi interesujących się tematem. Silnik N20 występuje w 3 wersjach mocy 184KM (20i), 218KM (25i) oraz 28i (245KM)...tak samo jest w przypadku mniejszego silnika N13 o pojemnosci 1.6l
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku serii F10 był 523i. Może o ten chodziło :think:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

choć opinia nie o 528i tylko 525d,ale xdrive w f10, to powiem tak:

-napęd wręcz doskonały pod względem trakcji, lecz masakra jeśli chodzi o dopracowanie konstrukcji.

Testują rozwiązania na klientach. 50 tys. przebiegu, auto nowe od polskiego dostawcy, i 2 x wymieniana skrzynka vtg.

2 razy wymieniana a wyje jakby oleju nie było albo 400tysi kulnięte. Miazga. Gdzie te auta z lat 2000r.

Serwis reakcja- no wie Pan może to nie to, a to, zobaczymy. Może opony nie są z gumy!!!

Skarga na opieszałość serwisu i obsługę gwarancyjną bezpośrednio w Bmw w Monachium- totalnie 0 reakcji, mimo, iż pismo pisane w języku Adolfa, sprawdzona pisownia, itd. Mają wszystko w 4 literkach.

Tak jak powiedziałem w aucie typu panda ujdzie takie działanie, ale nie w bryczce za ćwierć bani.

Mimo dużej miłości do marki rozumiem Włocha co zeszrotował swoją 6-tkę pod gmachem bmw, bo serwis w kule leciał.

W oczekiwaniu na okres w życiu, kiedy dezaprobatę z serwisu będę wyrażał 5 kilowym młotem na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

osobiście uwielbiam serwisy bo robią z człowieka wariata..może się Panu wydaje..lub to pierwszy taki przypadek , nikt nigdy tego nie zgłaszał...to moje ulubione teksty...które często słyszę w serwisie..potem otwierasz forum i czytasz że to typowe problemy. Lubię też oddac auto na jakąś akcję serwisowa .. prosta i szybka akcja..a auto trzymaja 5 godzin.KOCHAM autoryzowane serwisy i ich procedury ;-)

Wracająć do napędu X drive- to chyba jednak jest dość awaryjny, dużo zalezy tu od szczęcia.Na pewno nie można go nazwać pancernym. Mechanicy z doświadczeniem oceniają jego żywotnośc na około 150.000 km. Wtedy to samochody najczęściej przyjeżdzają na naprawę x drive. Silniki 28i uturbione też nie cieszą się dobrą opinią i zalecana jest częsta zmiana oleju aby minimalizowac ryzyko uszkodzeń- to chyba wszystko co możesz zrobić.

Ogólnie sprawdza się stare powiedzenie - jak dbasz tak masz. Kombinacja x drive plus silnik 2.8 może być dość kosztowna w długiej eksplatacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście uwielbiam serwisy bo robią z człowieka wariata..może się Panu wydaje..lub to pierwszy taki przypadek , nikt nigdy tego nie zgłaszał...to moje ulubione teksty...które często słyszę w serwisie..potem otwierasz forum i czytasz że to typowe problemy. Lubię też oddac auto na jakąś akcję serwisowa .. prosta i szybka akcja..a auto trzymaja 5 godzin.KOCHAM autoryzowane serwisy i ich procedury ;-)

 

ja najbardziej lubię tekst w odpowiedzi na zgłaszaną usterkę w samochodzie: "TTTM - Ten Typ Tak ma" ;)

Wtedy wiem że trzeba zmienić serwis albo mechanika

:wink:

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.