Skocz do zawartości

528 xdrive -opinie po 50 tys km.


urssik

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie wróciłem z serwisu auto fus w Warszawie. Po 10 dniach Panowie wymienili mi jakaś część w skrzynce vtg ponieważ układ xdrive szwankował. Podczas tych 10 dni zaprzyjaźniłem się z pracownikiem serwisu który z przykrością poinformował mnie ,że niestety, ale będziemy się częściej spotykać ponieważ motor 2.0 l biturbo to najgorsza jednostka jaką bmw stworzyło a dzięki napędzie na 4 koła mam podwójny pretekst do płaczu. Przy okazji na gwarancji wymienili mi oprócz skrzynki vtg jakieś części w 2 vanosach i inne rzeczy.

 

Mam do was pytanie co wy wiecie na temat 2.0l biturbo xdrive ?? ps. opinie sprzedawców handlowych bmw pomijajmy ponieważ ich zadaniem jest sprzedać samochód.

 

Obecnie mam przejechane 50 tys km. leasing na 3 lata jeszcze i łzy w oczach .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim "Auto Świecie" jest test długodystansowy BMW 528i Touring -po 100kkm..

Jest tam zdjęcie pokazujące mikropęknięcia w głowicy, podpisane "czyżby zwiastun przyszłych problemów?"

Czepili się jeszcze jakichś dziwnych śladów jakie zostawia tłok na gładzi cylindra (też jest foto).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba ciagle jest zbyt wczesnie na obiektywne opinie o silnikach N20...ten test w Auto Swiecie to praktycznie jedyne zrodlo takich info. po przejechaniu 100tys. km

a inzynierowie z BMW twierdza, ze silnik N20 jest nie do zdarcia: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KjkHrE0AjBE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
...jesli chodzi o silnik 2.0D to jest ok nawet w f10 tylko na minus to okropny dzwiek. porownujac dwa silniki 2.0i i 2.0d to ON maja juz czasami ponad 150tys.km i jakos jedza bez duzych wpadek, natomiast 2.0i 245KM ciezko zapytac co i jak po 50 tys km bo to dopieroprzebieg gdzie silnik jest dobrze dotarty - warto pytac co bedzie po 200tys.km czyli jakies 4-5 lat uzytkowania ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt...rano staram się pamiętać aby wszystkie szyby były zamknięte...dopiero wtedy uruchamiam samochód w garażu.

Jednak doceniam inne zalety tego silnika i bardzo się cieszę, że go kupiłem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Właśnie wróciłem z serwisu auto fus w Warszawie. Po 10 dniach Panowie wymienili mi jakaś część w skrzynce vtg ponieważ układ xdrive szwankował. Podczas tych 10 dni zaprzyjaźniłem się z pracownikiem serwisu który z przykrością poinformował mnie ,że niestety, ale będziemy się częściej spotykać ponieważ motor 2.0 l biturbo to najgorsza jednostka jaką bmw stworzyło a dzięki napędzie na 4 koła mam podwójny pretekst do płaczu. Przy okazji na gwarancji wymienili mi oprócz skrzynki vtg jakieś części w 2 vanosach i inne rzeczy.

 

Mam do was pytanie co wy wiecie na temat 2.0l biturbo xdrive ?? ps. opinie sprzedawców handlowych bmw pomijajmy ponieważ ich zadaniem jest sprzedać samochód.

 

Obecnie mam przejechane 50 tys km. leasing na 3 lata jeszcze i łzy w oczach .....

 

Mam nadzieję, kolego, że określenia "biturbo" nie używali ci mili panowie z ASO, tylko to Twój wymysł, bo nie ma ono nic wspólnego z tym silnikiem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odebrałem bolid z serwisu. Przegląd przy przebiegu 33tkm, wymiana oleju, świece itd...zero usterek i zastrzeżeń ze strony serwisu. Zero straszenia w temacie awaryjności silnika i napędu. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wczoraj odebrałem bolid z serwisu. Przegląd przy przebiegu 33tkm, wymiana oleju, świece itd...zero usterek i zastrzeżeń ze strony serwisu. Zero straszenia w temacie awaryjności silnika i napędu. :D

 

Tak dla ścisłości pierwszy przegląd wg BMW powinien być po 30 tys km lub dwóch latach i tam nie przewiduje sie wymiany świec, tylko na drugim przeglądzie przy 60 tys. km. Dlaczego masz wymienione? To serwis zdecydował cz Ty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na rożne rynki, interwał miedzy kolejnymi wymianami oleju jest inny. Poza tym komputer przelicza nie tylko przebieg, ale także styl jazdy i np. częstość uruchamiania silnika. Nie musi byc równe 30 tys km, najcześciej wypada ok 25 tys.

Niemniej jestem za tym, ze 15 tys km to świetny dystans, zeby olej zmienić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze i we wszystkich moich samochodach wymieniam olej i filtry max 12-15tkm lub bez względu na przebieg co roku.

a

w temacie...

Jak będziesz miał 0 usterek po 200kkm to sie pochwal, bo po 33kkm to generalnie w żadnym aucie nie ma sie do czego przyczepić;)

to nie chwalenie się, to kpina z pana "Kazia" w serwisie, że opowiada niczym nie poparte koszałki na temat silnika i napędu !!!

Edytowane przez bbmw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.