Skocz do zawartości

m3/m4


andrew55

Rekomendowane odpowiedzi

Ogolnie ksztalt drazka jest podobny do skrzyni aut. sportowej. Jednak ten jest troszke bardziej 'pulchny' ::)

Dokładnie tak. Reszta jak kolega zauważył zależy tylko od wybranych opcji wyposażenia bo można mieć dla przykładu listwy ozdobne z plastiku a można i z alu - oprócz foteli i drążka zmiany biegów(a ten zawsze był inny w Mkach) wszystko wygląda niemal tak samo.

Oczywiście można czepiać sie szczegółów typu Mka ma wiecej guziczków przy drążku zmiany biegów czy nieco inny kształt srebrnej listwy aluminiowej w kierownicy tylko po co skoro to kompletnie nic nie zmienia i nawet spędzając w tym aucie na co dzień całe godziny cieżko je wyłapać na pierwszy, drugi a nawet trzeci rzut oka...

 

EDIT:

O, jeszcze znalazłem jedną różnicę - łopatki przy kierownicy w Mce są mniejsze. Faktycznie w środku zupełnie inne auto... ;))

 

:mad2: , chyba "jaja" sobie robicie a ja to "łykam"...

 

kolega A, wszystko dokładnie opisał...

 

fotografie ukazują materiały (skóra z kontrastowymi szwami, wszędzie :cool2: ) i małe (ramka od ekranu, manetki, kiera) i ogromne (fotele, kanapa) detale NIE dostępne w F30, które po złożeniu w całość dają przykład udanego projektu (znanego z bazowego F30) z super wykonaniem :cool2: :cool2: czego efektem końcowym jest przepiękny środek,

 

w porównaniu do środka dostępnego dla F30 (nawet z najlepszymi opcjami) jest to przepaść, przepaść taka jak wygląd klasycznego domu zrobionego wg tego samego projekty tylko, że jeden ma elewację z klinkieru a drugiego elewacją jest słoma i glina...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

fotele i kanapa - fakt swietnie wygladaja (i zakladam, ze tez beda taki sam komfort i trzymanie oferowac, czyli swietny). Co do reszty - BMW pokazuje najlepsza wersje z deska obszyta skora itp itd (zapewne wszystko to bardzo kosztowne dodatki)...

watpie, aby one zrobily przepasc w odczuciach (tak jak porownalem klinkier vs. sloma i glina). Kiera fotele i lewarek to standardowe zmiany dla M. A sam przyznasz, ze aktualnie ten drazek jest bardzo podobny do sport. automatu - szczegolnie z profilu. W E9x byla ogromna roznica - wielka wajcha w standardzie vs. fajny maly joystick w M.

 

ps. o co chodzi z ta ramka, bo nie moge tego dostrzec (to nie jest sarkazm)?

ps2. ja uwielbiam te fotele. Uwazam, ze F3x ma zle zaprojektowane bo na poddupku (czy jak to sie nazywa) sa za duze polacie skory, ktora w mojej ocenie zdecydowanie za szybko sie wygniata (jest masa zdjec, na ktorych widac rozciagnieta skore na fotelu kierowcy).

ps3. choc najlepszy element to nowa deska rozdzielcza z duzym ekranem zatopionym pod wskaznikami (w F3x jest to tylko ok 2/3)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że kierownica i manetki są takie same jak w autach z M-pakiem po LCI. Choć nie upieram sie że są różnice w detalach ....

 

Nie wiem jak jest po ostatnim lift'cie(gdzie dodali nowy idrive) ale w przed liftowej manetki są trochę większe.

Kierownica i guziki na niej jest taka sama a różni się tylko tą srebrna wstawką(nie ma w niej tego czarnego wycięcia po środku tylko jest pełna, też z alu).

Drążek zmiany biegów też jest ciut inny i nie ma na nim guzika "P".

 

AO a może Ty zwyczajnie kojarzysz ten mniejszy wyświetlacz z szerszą ramką, który był w każdej f30 bez navi - tutaj jest standardowy jak w każdej f30 z navi. :)

 

Ja z iPada nadaje więc nie mogę ale gdyby ktoś wkleił dla porównania fotę f30 M-paku to sami zobaczycie, że poza zupełnie innymi fotelami i deską w skórze(z opcji indyvidual) różnic jest bardzo nie wiele i dotyczą tylko drobnych detali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F30 M-Pak:

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=615757&d=1323052484

 

M3:

http://www.thetruthaboutcars.com/wp-content/uploads/2014/01/2015-bmw-m3-high-res-17.jpg

 

w M3/M4 sa inne manetki, bo przeciez jest inna skrzynia biegow. Zastanawiam sie tylko, czy te manetki w M sa nadal na kierownicy czy na kolumnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie widzę różnicę w kierownicy M3/M4 i Mpakowej po LCI. Łopatki są również inne. Te w M3/M4 są wąskie i podłużne a te u mnie szerokie i krótsze i są w kierownicy. Lewarek zmiany biegów jest zdecydowanie inny. Ten w Mpaku w F10 LCI jest typowy dla skrzyni sportowej 8-biegowej więc nie ma związku z tym który jest w nowej M3/M4.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie by nie były jeśli chodzi o kształt to najgorsze, że w zwykłej są przy kierownicy i kręcą się razem z nią - mam nadzieję, że w nowej M-ce już będzie to rozwiązane po ludzku a po fotach trudno zgadnąć jak jest... :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mają być niby umieszczone? Na kolumnie kierowniczej??? I to jest niby "po ludzku"??? :duh:

 

Raczej na kierownicy powinny być manetki umieszczone. A że są dłuższe niż w M-packowej to przy sportowej jeździe są łatwiejsze do uchwycenia :cool2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mają być niby umieszczone? Na kolumnie kierowniczej??? I to jest niby "po ludzku"??? :duh:

 

Oczywiście - polataj kiedyś trochę bokami albo na ciasnym torze wymagającym czasem więcej niż pół obrotu kierownicy i spróbuj wtedy sprawnie i intuicyjnie zmieniać biegi, wtedy zrozumiesz o co mi chodzi. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Musisz koniecznie przekazać swoje mądrości czołowym team'om Formuły 1, na pewno zatrudnią Cię jako doradcę. Oni ciągle dzieci we mgle jak widać, nieustannie montują łopatki na kierownicy, matoły jedne. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz koniecznie przekazać swoje mądrości czołowym team'om Formuły 1, na pewno zatrudnią Cię jako doradcę. Oni ciągle dzieci we mgle jak widać, nieustannie montują łopatki na kierownicy, matoły jedne. :)

 

Heheh szczególnie, że w F1 kierownica ma 720stopni obrotu i kierowcy co rusz kręcą nią od ogranicznika do ogranicznika..?! :lol:

Skoro już jesteśmy przy dzieciach we mgle, to w takim razie czym prędzej musisz napisać do Ferrari, Lamborghini, Astona i kilku innych producentów naprawdę szybkich aut, w tej właśnie sprawie.

Ja biedny żużek z diesle mam prawo nie wiedzieć ale ONI!? :oops: Co też najlepszego robią stosując od lat takie rozwiązanie...!? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Musisz koniecznie przekazać swoje mądrości czołowym team'om Formuły 1, na pewno zatrudnią Cię jako doradcę. Oni ciągle dzieci we mgle jak widać, nieustannie montują łopatki na kierownicy, matoły jedne. :)

 

Heheh szczególnie, że w F1 kierownica ma 720stopni obrotu i kierowcy co rusz kręcą nią od ogranicznika do ogranicznika..?! :lol:

Skoro już jesteśmy przy dzieciach we mgle, to w takim razie czym prędzej musisz napisać do Ferrari, Lamborghini, Astona i kilku innych producentów naprawdę szybkich aut, w tej właśnie sprawie.

Ja biedny żużek z diesle mam prawo nie wiedzieć ale ONI!? :oops: Co też najlepszego robią stosując od lat takie rozwiązanie...!? :roll:

 

Co do jazdy bokami to zgadzam się z Tobą, że to lepsze rozwiązanie, ale przy normalnej jeździe nawet po torze kierownicę skręcasz maks o 180 stopni nie odrywając od niej rąk, a spróbuj wtedy zmienić bieg np. przy 90 stopniach albo 160 stopniach nie mając pod palcami łopatek tylko gdzieś na kolumnie kierowniczej. Skręć w lewo o 90 stopni i zredukuj bieg. Odrywasz rękę lewą czyli tę najważniejszą. Głupota. Widziałem onboard z Gallardo, gdzie gościu zmienia bieg lewą ręką wciskając prawą łopatkę, bo akurat tak miał kierownicę ustawioną. Komiczne. :) W żadnym aucie na tor, nie będzie takiego rozwiązania.

 

Zresztą co firma to inne myślenie. Zobacz na przykład gdzie są łopatki w Porsche 918 albo Audi R8. Jak widać nie wszystko jest takie oczywiste jak uważasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kwestia indywidualnego podejscia producenta. Dla mnie wygodniejsze sa lopatki na kolumnie kier., bo zawsze sa w tym samym miejscu. Jednak mocno one ograniczaja miejsce na wszystkie inne wajchy - kierunkowskazy, wycieraczki, itp itd. Do aut normalnych, na co dzien, stosuje sie lopatki na kierownicy, bo po prostu one mniej 'przeszkadzaja'.

 

A jesli juz rozmawiamy o lopatkach w jezdzie torowej - dla mnie wylacznie na kolumnie kierowniczej sa wygodne, a najlepsze z jakimi mialem przyjemnosc jezdzic sa w 458 Italia, sa ogromne, co zas spowodowalo przelozenie wszystkiego na kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jazdy bokami to zgadzam się z Tobą, że to lepsze rozwiązanie, ale przy normalnej jeździe nawet po torze kierownicę skręcasz maks o 180 stopni nie odrywając od niej rąk, a spróbuj wtedy zmienić bieg np. przy 90 stopniach albo 160 stopniach nie mając pod palcami łopatek tylko gdzieś na kolumnie kierowniczej.

 

Strzelam, ze nie jezdziles zbyt wiele na torze. Jest wrecz odwrotnie tj nie powinno sie krzyzowac rak w sposob, ktory opisujesz, chociaz faktycznie mozna czasami to zobaczyc na onboardach nawet tych lepszych kierowcow

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wiem co to znaczy zbyt wiele, coś tam jeździłem. Tylko, sorry, ale stwierdzenie, że rąk się nie krzyżuje (chociaż to jest stwierdzenie trochę w przenośni, bo chodzi tu po prostu o nieodrywanie rąk od kierownicy, gdy tylko jest to możliwe), gdy robią to wszyscy kierowcy wyścigowi, jest trochę dziwne. Bo w takim wypadku amatorzy jeżdżący po torze wiedzą lepiej? No ale ok. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale w wyczynowej jeździe nie ma czasu na przekładanie rąk na kierownicy bo by nie zdążyli z korektą, stąd wszyscy trzymają równo i nie odrywają rąk. :)

 

Zależy czym jedziesz. Jak robisz

to rączki raczej wg mojej teorii :roll: a gdy ten sam tor jedziesz 918tką to raczej nie musisz odrywać rąk od kierownicy :8)

 

A tak w ogóle to

:mrgreen:
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968513&stc=1&d=1390536519

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968514&stc=1&d=1390536522

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968516&stc=1&d=1390536530

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968517&stc=1&d=1390536534

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968518&stc=1&d=1390536538

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968519&stc=1&d=1390536542

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968522&stc=1&d=1390536553

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968523&stc=1&d=1390536556

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968524&stc=1&d=1390536560

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968526&stc=1&d=1390536567

http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=968527&stc=1&d=1390536571

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.