Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 235
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
X5 ( chyba diesel R6) nowe to ja już widziałem w zagłębiu Kielce jakiś tydzień temu :D Może Niemcy sie zgubili :D
Opublikowano
X5 ( chyba diesel R6) nowe to ja już widziałem w zagłębiu Kielce jakiś tydzień temu :D Może Niemcy sie zgubili :D

 

X5 w opcji malowania "jestem zamaskowany" u warszawskich dealer'ow jeździły w październiku zeszlego roku :wink:

Dlatego liczę że M3/M4 pojawią sie za chwilę ...

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
jezdzic takie zamaskowane nie beda, ale stac za szyba moze, u jednego czy dwoch dealerow w warszawie
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
To tamten X5 byl zarejestrowany i jezdził :mrgreen:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Zapewne ze względu na wolumen sprzedaży, X5 sprzedaje się w PL w ilościach na pewno wielokrotnie większych niż jakiekolwiek M. Taka reklama i podsycaniu klientów :D
Opublikowano
ja X5 widzialem w Konstanz o ile dobrze pamietam we wrzesniu (lub pazdz.) 2013. Zaraz po prezentacji, auto bylo juz bez maskowan, ale z naklejkami informujacymi, ze to nadal auto testowe.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w DE już śmigają ;)

 

http://www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/BMW-M4-Coupe-F82-LIVE-Spyshots-Silverstone-01.jpg

 

Czyżby mój nowy ulubiony kolor, Glacier Silver? :wink:

Opublikowano

dla mnie żółty miażdży...

 

dodatkowo takie auto powinno być z daleka widoczne, a w szarym, czarnym wygląda jak zwykłe, szare BMW w jakimś pakiecie...

 

jak środek będzie taki jak na fotografiach to szykuje się SUPER auto :cool2:

 

może wiecie czy będzie też miało "sztuczny" dźwięk w kabinie :?: i czy te podświetlane fotele (znaczek M) wygląda jak turecki tuning czy może wyszedł wypas?

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Dzwiek z glosnikow. Nie jest to wprawdzie odtwarzany dzwiek ktory wczesniej zostal przygotowany (jak w F10 M5), lecz jest on w sposob aktywny, czyli w czasie rzeczywistym poprawiany.

Logo na oparciu rzecz gustu. Jednym sie spodoba, a innym nie :?

Opublikowano
Logo to nie problem ale z tym dźwiękiem to już żenada

Kto wpadł na taki durny pomysł :duh:

 

Klienci :mad2:

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Praktyka przypomina rozpylanie aromatu pieczonego bekonu nad stoiskiem mięsnym. Albo wulgarniej mówiąc - sztuczną vaginę :mrgreen:
Primator
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bylo mega glosno, wrecz mozna bylo odczuc rezonans w kabinie na nizszych obrotach. Glosniej niz w M6 E63

 

Dobre audio czyni cuda :cool2: :mrgreen:

Opublikowano
wydaje mi sie ze troche przesadzacie z ta sztucznoscia.

Jakis czas temu mialem okazje jechac M6 Competiton F13 i nie dostrzeglem zadnej sztucznosci. Bylo mega glosno, wrecz mozna bylo odczuc rezonans w kabinie na nizszych obrotach. Glosniej niz w M6 E63

 

kto co lubi...

 

jak będziesz jeszcze "kiedyś" jechał :wink: to możesz popatrzeć czy można "to" wyłączyć :?:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

to trochę trudno będzie wyłączyć :wink:

 

b. jestem ciekawy jak wypowiedzą się kierowcy, którzy mają możliwość jeżdżenia M5/6 com jak przejadą się M4...

 

patrząc na cyferki z przyspieszeń, które ma mieć M4 wygląda to "tak samo", patrząc na środek auta (fotografie) M4 w niczym nie przypomina "katastrofy" znanej z "3", auto wygląda prześlicznie :cool2: :cool2: , w końcu ramka od wyświetlacza (najgorszy detal z 3) jest zmieniona...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Może i te dźwięki dobre ale niektórym psychika każe je wyłączyć i tyle będzie z pracy inżynierów BMW :D
Opublikowano

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

Fotele są genialne! :)

Reszta(poza deską w skórze) identyczna jak w F30.

Dla mnie te auta w białym i niebieski rządzą! Na żywo czarny też pewnie będzie robił robotę mimo, że na zdjęciach jak zwykle szału nie ma - to chyba najbardziej niewdzięczny kolor do fotografowania.

Opublikowano
...

Reszta(poza deską w skórze) identyczna jak w F30.

....

 

I jeszcze poza:

 

- konsolą - wykończenie,

- drzwi - wykończenia

- uchwyty – wykończenie,

- manetki od biegów,

- drążek od biegów,

- obudową wyświetlacza,

- ….

 

Projekt jest ~identyczny tylko efekt końcowy ze względu na detale i użyte materiały 3x ładniejszy…

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

-kosola wykonczenie/drzwi - to zalezy czy ktos zaplaci za opcje deska w skorze i rodzaj skory. Na gorze na jednym zdjeciu to amaro brown individual z kontrastowymi nicmi jak w m6, w m5 tego nie ma.

-obudowa wyswietlacza tez moze zalezec od tego czy ktos wybral skore na desce

-manetki/drazek od biegow - zrozumiale to jest inna skrzynia niz w normanej 3tce

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
-kosola wykonczenie/drzwi - to zalezy czy ktos zaplaci za opcje deska w skorze i rodzaj skory. Na gorze na jednym zdjeciu to amaro brown individual z kontrastowymi nicmi jak w m6, w m5 tego nie ma.

-obudowa wyswietlacza tez moze zalezec od tego czy ktos wybral skore na desce

-manetki/drazek od biegow - zrozumiale to jest inna skrzynia niz w normanej 3tce

 

Dokładnie tak. Reszta jak kolega zauważył zależy tylko od wybranych opcji wyposażenia bo można mieć dla przykładu listwy ozdobne z plastiku a można i z alu - oprócz foteli i drążka zmiany biegów(a ten zawsze był inny w Mkach) wszystko wygląda niemal tak samo.

Oczywiście można czepiać sie szczegółów typu Mka ma wiecej guziczków przy drążku zmiany biegów czy nieco inny kształt srebrnej listwy aluminiowej w kierownicy tylko po co skoro to kompletnie nic nie zmienia i nawet spędzając w tym aucie na co dzień całe godziny cieżko je wyłapać na pierwszy, drugi a nawet trzeci rzut oka...

 

EDIT:

O, jeszcze znalazłem jedną różnicę - łopatki przy kierownicy w Mce są mniejsze. Faktycznie w środku zupełnie inne auto... ;))

Opublikowano
Wydaje mi się że kierownica i manetki są takie same jak w autach z M-pakiem po LCI. Choć nie upieram sie że są różnice w detalach ....

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano

kierownica i manetki w m3/m4 sa dokladnie takie same jak w m6 oraz m5 lci. Kierownica emkowa rozni sie od kierownicy mpakietowej m.in. tym ze na dole jest szpara, a w mpakietowej jest wypelnienie.

Drazek od biegow jest chyba taki sam

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.