Skocz do zawartości

BMW e36 jakie oznaczenie tego silnika


spectrigh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam moze wy mi pomozecie nie wiem jaki to silnik czy m40, m42. Kolega mi mowi ze to nie jest 1.8is. Ściągłem czujnik polozenia walka rozorzadu bo jest zepsuty i wedlug numer jest to do silnika m44 Prosze o pomoc :) załaczam zdjęcia

http://imageshack.us/photo/my-images/17/eoif.jpg/

http://img42.imageshack.us/img42/1092/tgyf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Patrząc po przepływomierzu klapowym to M42, plastikowa pokrywa filtra oleju od M44.

Obecność visco, oraz brak krokowca tuż przy przepustnicy sugeruje że to M42.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokrywa zaworów też wygląda na m44 bo odma z tyłu ,ale tak też było w późniejszych m42

 

a co do czujnika wałka rozrządu

m42 jest po lewej stronie głowicy i bierze sygnał z wałka wydechowego

m44 jest po prawej ,tak jak u ciebie ,i bierze sygnał z wałka ssącego

 

A co do czujnika cieżko odpowiedzieć na to pytanie ,bo możesz mieć ecu od m42 ,lub od m44 chociaż raczej m42 bo masz stary przepływomierz

I nie wiadomo jak czujnik m44 bd współpracował z ecu m42 ,tak samo nie wiadomo czy impulsy z czujnika są w odpowiednim miejscu dla ecu m42 skoro czujnik jest w innym miejscu

 

Po prostu takie składaki z góry są skazane na niepowodzenie bo albo przekłada się wszystko (silnik z instalacją ,i osprzętem ) albo nic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe ,przy błędnym odczycie impulsów z wałka układ wtryskowy zamiast połsekwencyjnie (po 2 wtryski) chodzi w sytemie full group czyli wszystkie wtryskiwacze na raz ale z krótszym czasem wtrysku (przez co słychać takie głośne cykanie)

 

 

Tak mi się wydaje ze własnie jest słychać takie cykanie ale to nie jest tak intynsywne jak na gazie

 

Numer z silnika jaki odczytalem to:

194S1

80685680

 

 

A da sie jakoś oszukać komputer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię czy by to się opłacało , możesz zmienić osprzęt na m44,albo słupek na m42 ,albo nic nie robić i jeździć aż się rozpadnie :twisted:

 

ew,rozwiązanie eksperymentalne ,czyli sprawdzić czy dekielek w którym siedzi czujnik pasuje z m42 ,jeśli tak ,kóło wałka wydechowego z m42 i powinno działać jak trzeba ,ale to moje przemyślenia ,i by trza było to przetestować ,rozrząd jest identyczny w m44 i m42 więc może mieć to sens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.